Zeer zeker wel high-end.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:12 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Geen hoogwaardige camera, geen hoogwaardig scherm en geen hoogwaardige CPU.
Betrouwbaar? Vast. Maar high-end? Nee...
Oke.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:29 schreef WH141 het volgende:
[..]
En maar afvragen waarom fandroids afgeven op arrogante iFans die denken dat ze het beter weten dan de rest en hun eigen mening als feit neerzetten.![]()
Kruip maar weer terug in de hol van Tim Cook of waar je dan ook zat.
1 positief punt wel. Ik zie users als dimens en splackavellie02 nu niet meer simpelweg als fanboys.
-CPU is een 1.5 ghz dualcore, niks bijzonders dus want de meeste high-end telefoons in de prijsklasse hebben een quadcore met dezelfde snelheid (dus dubbele rekenkracht).quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof jij weet wat dat Triluminos überhaupt inhoudt.
Ach laat ook maar, al zou de iPhone 6 een CRT-scherm en een antenne krijgen, dan nog zullen alle fanboys lyrisch zijn over hun nieuwe speeltje. Blijf vooral in die propaganda gelovenquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je argumenten zijn raar. Sowieso raar dat er een discussie over ontstaat over zoveel onzin.
All-round is de iPhone gewoon ongeëvenaard en qua design komt er geen enkel toestel in de buurt. Daar kan je niet omheen.
-CPU is ondanks dat het een dualcore is wel sneller dan de A15 dualcore tegenhanger van Samsung en de dualcore krait tegenhangers van Qualcomm. Zelfs android heeft absoluut geen quadcore nodig maar beter geoptimaliseerde software.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:36 schreef IPA35 het volgende:
[..]
-CPU is een 1.5 ghz dualcore, niks bijzonders dus want de meeste high-end telefoons in de prijsklasse hebben een quadcore met dezelfde snelheid (dus dubbele rekenkracht).
-Scherm is niet eens HD.
-De camera is 8mp, de standaard is nu toch inmiddels wel 13mp.
Maar dan kunnen de toestellen geen 7mm of dunner worden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
Mp zeggen niks, grootste onzin die er is.
Ze moeten is fatsoenlijke lenzen en sensor erin stoppen..
Dit is gewoon een copy paste van FWD magazine. Waarschijlijk begrijp je er zelf geen flikker van gezien je de vorige keer ook al een ontzettende leek was op dit gebied.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:38 schreef Beursaap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De technologie is gebaseerd op Quantum Dots, een halfgeleider nano-kristallijn materiaal dat in staat is om afhankelijk van hoe groot de kristallen zijn zeer precieze kleuren te produceren. Vermits alle televisies kleur maken door rood, groen en blauw te combineren is de mogelijkheid om die zuivere basiskleuren op een efficiënte manier te genereren erg nuttig.
Een traditionele achtergrondverlichting gebruikt witte leds. Een Triluminos-achtergrondverlichting gebruikt blauwe leds waarvoor een glazen buis gevuld met quantum dots wordt geplaatst. Het blauwe licht dat invalt op de quantum dots genereert dan zeer puur blauw, rood en groen licht.
lul niet sgs4 kost 525 euro en daar kan je het geheugen tenminste voor een klein bedrag uitbreiden ivm iphone5quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
SGS4 is duurder dan de iPhone 5. Valt allemaal wel mee.
Autisten die denken dat android de ware is en alleen aandacht aan hun eigen OS en al het andere de grond in borenquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:22 schreef mapima het volgende:
Snap dan dat iphone gebruikera voor een groot deel autisten zijn. Allemaal oogkleppen op en ovrrtuigd van dat Apple de ware is en alleen aandacht voor hen eigen sing en al het andere de grond in boren
lol ik had blackverry heb ook naR windows gekken n twijfelde tussen de htc sensation en s2 dus ik ben niet alleen voor android (waar inmuddels bijna de hele markt op draait) en ook niet alleen samsung sterker nog ik heb nu een htc desirequote:Op zondag 18 augustus 2013 14:54 schreef WH141 het volgende:
[..]
Autisten die denken dat android de ware is en alleen aandacht aan hun eigen OS en al het andere de grond in boren.
Je bent nu net zo erg bezig als de apple gebruikers waar je over klaagt.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:30 schreef mapima het volgende:
Oja nog even dit: iphone wordt nog steeds los evenveel verkocht als vroeger. Android daarintegen veel meer o.a. omdat blackberry out is. Aldus een goede kenbis met een telefoonwinkel.
Ik heb zo het idee dat eerdere iphonegebruikers degene zijn die dan weer een nieuwe iphone kopen ipv dat er steesa nieuwe applegebruikers bij komen
quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:02 schreef TC03 het volgende:
All-round is de iPhone gewoon ongeëvenaard en qua design komt er geen enkel toestel in de buurt. Daar kan je niet omheen.
Goh.. Mensen op het grootste inteeltcontinent pur sang nemen de meeste overpriced telefoons af. Shocker!quote:
Ik zie niks specifieks over de VS staan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Goh.. Mensen op het grootste inteeltcontinent pur sang nemen de meeste overpriced telefoons af. Shocker!
http://blog.laptopmag.com/android-smartphone-salesquote:
Wat denk je nou zelf? 3 toestellen van Apple die in de verkoop zijn tegenover de 1000+ android toestellen (Samsung alleen al heeft meer dan 150 modellen aangekondigd de afgelopen 3 jaar). Bovendien draait android op meer dan alleen tablets en smartphones.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
http://blog.laptopmag.com/android-smartphone-sales
Tja... Losse unit verkoop van de Iphone zegt niets als je het als enige gegeven in een Iphone VS Android-toestellen vergelijking zet..
Losse toestellen kan ik het niet zo snel vinden, las net wel ergens dat Samsung (volgens mij Q1 2013) 12 miljoen toestellen meer heeft verkocht als Apple.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:13 schreef WH141 het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? 3 toestellen van Apple die in de verkoop zijn tegenover de 1000+ android toestellen (Samsung alleen al heeft meer dan 150 modellen aangekondigd de afgelopen 3 jaar). Bovendien draait android op meer dan alleen tablets en smartphones.
Kom jij maar aan met een android toestel welke meer verkoopt dan een iPhone 5.
iPhone (toestel) vs. Android (OS) is een nutteloze vergelijking. Met name omdat Android de gehele markt bediend en Apple met de iPhone alleen het hoge segment.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
http://blog.laptopmag.com/android-smartphone-sales
Tja... Losse unit verkoop van de Iphone zegt niets als je het als enige gegeven in een Iphone VS Android-toestellen vergelijking zet..
Leuk, maar om die gegevens vroeg hij niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Losse toestellen kan ik het niet zo snel vinden, las net wel ergens dat Samsung (volgens mij Q1 2013) 12 miljoen toestellen meer heeft verkocht als Apple.
http://www.forbes.com/sit(...)hone-market-for-now/
Geen cijfers, maar wel Forbes, dus zeer betrouwbaar.
Maar dat is de keuze van Apple... En dus hun probleem, niet dat van al die fabrikanten die ervoor kiezen om toestellen met Android erop uit te brengen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
iPhone (toestel) vs. Android (OS) is een nutteloze vergelijking. Met name omdat Android de gehele markt bediend en Apple met de iPhone alleen het hoge segment.
Nee, maar hij laat ook niet zien hoeveel Iphone 5's er nou precies worden verkocht..quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Leuk, maar om die gegevens vroeg hij niet.
Uiteraard een keuze van Apple, maar maakt de vergelijking niet minder nutteloos.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Maar dat is de keuze van Apple... En dus hun probleem, niet dat van al die fabrikanten die ervoor kiezen om toestellen met Android erop uit te brengen.
Winst niet, Omzet.. Winst kan je heel eenvoudig aanpassen en beter(of slechter) laten lijken dan dat het daadwerkelijk is. (Noemen ze Window dressing..) en bij omzet lijkt Samsung redelijk gelijk te zijn aan Apple..quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Uiteraard een keuze van Apple, maar maakt de vergelijking niet minder nutteloos.
Eigenlijk is het enige wat telt winst, en dan is dit plaatje misschien veelzeggend. Alleen Apple en Samsung verdienen echt geld:
[ afbeelding ]
'Heel eenvoudig', tuurlijk. Ik zal window dressing niet ontkennen, maar bij Apple is daar geen sprake van.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Winst niet, Omzet.. Winst kan je heel eenvoudig aanpassen en beter(of slechter) laten lijken dan dat het daadwerkelijk is. (Noemen ze Window dressing..) en bij omzet lijkt Samsung redelijk gelijk te zijn aan Apple..
goh komt dat niet omdat de iphone 4 en eerder de 3gs in de 8gb versies bij bijna elke provider voor bijna niks te krijgen zijn bij een abonnement en omdat die los ook weinig kost?quote:
conclussie is dus dat apple veel te veel voor zn producten vraagt en samsung niet -.-quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
'Heel eenvoudig', tuurlijk. Ik zal window dressing niet ontkennen, maar bij Apple is daar geen sprake van.
Winst is belangrijker. Apple maakt met 1 iPhone net zoveel winst als Samsung met vijf Galaxy Mini's, bij wijze van spreken.
ios draait op een beperkt aantal toestellen en als de je niet bevallen of je vindt ze te duur of wat vallen ze afquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:13 schreef WH141 het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? 3 toestellen van Apple die in de verkoop zijn tegenover de 1000+ android toestellen (Samsung alleen al heeft meer dan 150 modellen aangekondigd de afgelopen 3 jaar). Bovendien draait android op meer dan alleen tablets en smartphones.
Kom jij maar aan met een android toestel welke meer verkoopt dan een iPhone 5.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:25 schreef oLexie het volgende:
iPhones gaan trouwens meestal echt een hele tijd mee. Al mijn HTC's en Samsungs liepen binnen een jaar al helemaal vast, faalplekken op het scherm die het niet meer deden, vielen gewoon uit wanneer ze daar zin in hadden en zorgden doorgaans wel voor vijf keer daags een dosis cranck in mijn gedulde systeem.
Met iPhone helemaal geen last van, even als mijn MacBook, er staat zó veel zooi op maar vastlopen, ho maar. Geheugen vol? Nog nooit een melding van gehad, hij is binnen een minuut (en dat is nog ruim) gebruiksklaar, super makkelijk in besturing en nog nooit op hoeven ruimen zodat hij sneller is o.i.d.
Al mijn andere laptops waren binnen een jaar stressbal materiaal.
Dus eet het, Windows en Android.Je kiest er zelf voor om een budgetmodel samsung of htc te kopen of niet. Gebruikers met bv een s2 hoor io zelden.klagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke de galaxy s ace en s plus vielen tegeb maar sinds de s2 heefr samsung zich sterk verbeterd
Dit is echt een zinloze conclusie en geeft goed weer hoe treurig het tegenwoordig gesteld is met veel mensen. Je moet winst mogen en kunnen maken. VEEL winst: niets mis mee als je dat kunt. Als er mensen zijn die graag bereid zijn dat te betalen voor je produkt dan doe je iets goed. Wanneer is het moment toch begonnen dat 'winst' en 'marge' vieze woorden werden?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:40 schreef mapima het volgende:
[..]
conclussie is dus dat apple veel te veel voor zn producten vraagt en samsung niet -.-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de s3 is ook vaak verkocht en de s4 loopt tot nu toe toch erg goed. En ze brengen minder winst op. Ook al is/was de s4 belachelijk duur (700 euro nu 525)quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:52 schreef tslh het volgende:
[..]
Dit is echt een zinloze conclusie en geeft goed weer hoe treurig het tegenwoordig gesteld is met veel mensen. Je moet winst mogen en kunnen maken. VEEL winst: niets mis mee als je dat kunt. Als er mensen zijn die graag bereid zijn dat te betalen voor je produkt dan doe je iets goed. Wanneer is het moment toch begonnen dat 'winst' en 'marge' vieze woorden werden?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:54 schreef Fritessaus het volgende:
Sinds mensen denken dat ze met een cheap-ass Android toestel een goede deal te pakken hebben...ik hoop dat je begrijpt dat er verachil is tusaen een galaxy young en een galaxy s3 want de laatste ia gewoon primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik hier hetzelfde argument als daarnet, want ik vind dat het mes aan twee kanten snijdt. Als Samsung dit lukt vind ik dat ook niet schandalig, net zo min als ik dat bij Apple vind. Als het een bedrijf het lukt winst te maken doordat men zijn produkten wil kopen: goed van ze! Of het nu Apple of Samsung is. Ik vind het triest als mensen klagen dat ze vinden dat een bedrijf TE veel winst op ze maakt, alsof er een soort universeel recht is dat dat niet mag.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:58 schreef Fritessaus het volgende:
De S3/S4 zijn toch wel een van de meest goedkoop aanvoelende "high-end" toestellen die er zijn. Ik vind het eigenlijk schandalig dat Samsung zoiets durft te verkopen voor dat geld terwijl er fabrikanten zijn die laten zien hoe het wel moet qua bouwkwaliteit (bijv. Sony). Jammer dat de software de ervaring compleet onderuit trekt.
4.3 is naar verluidt nog wat instabiel op de S2, dus ik wacht nog even voordat ik update.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Je loopt achter man..
[ afbeelding ]
daar ben ik het wel mee eens. Mn htc desire voelt beter dN de twee samsungs ie ik heb. Echter is plastic veel beter bestand tegen bes hadigingen en zo en bovedien doen veel mensen er toch een hoesje omheenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:58 schreef Fritessaus het volgende:
De S3/S4 zijn toch wel een van de meest goedkoop aanvoelende "high-end" toestellen die er zijn. Ik vind het eigenlijk schandalig dat Samsung zoiets durft te verkopen voor dat geld terwijl er fabrikanten zijn die laten zien hoe het wel moet qua bouwkwaliteit (bijv. Sony). Jammer dat de software de ervaring compleet onderuit trekt.
Zelfde geldt voor de Tab 3 serie, waardeloze troep.
Ik moest kiezen tussen een Android en een Iphone. De maandelijkse kosten verschilden nauwelijks. De Android however had wat haken en ogen en negatieve reviews. Dus ik koos voor de iPhone. Geen spijt van. Overigens Schijt ik op dat stuk kutsoftware genaamd iTunes.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:22 schreef mapima het volgende:
Snap dan dat iphone gebruikera voor een groot deel autisten zijn. Allemaal oogkleppen op en ovrrtuigd van dat Apple de ware is en alleen aandacht voor hen eigen sing en al het andere de grond in boren
Vriend van mij heeft een Samsung. Dat ding is zo groot dat noem ik een mini-tablet. Zo lelijk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:57 schreef mapima het volgende:
[..]
ik hoop dat je begrijpt dat er verachil is tusaen een galaxy young en een galaxy s3 want de laatste ia gewoon prima
Zucht...quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:40 schreef mapima het volgende:
[..]
conclussie is dus dat apple veel te veel voor zn producten vraagt en samsung niet -.-
hahahaha note zeker. Ik vind de s4 eig ieta te groot maar het scherm is wel handigquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:19 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft een Samsung. Dat ding is zo groot dat noem ik een mini-tablet. Zo lelijk.
ivm?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:28 schreef mapima het volgende:
[..]
lul niet sgs4 kost 525 euro en daar kan je het geheugen tenminste voor een klein bedrag uitbreiden ivm iphone5
Jou opsomming bestaat slechts uit meningen. Ik ga er niet verder op in...quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:01 schreef Beursaap het volgende:
Hoge kwaliteit![]()
500-700,- betalen voor telefoons met een 3,5 of 4" scherm
, Apple maps, iTunes en al die andere kutprogramma's, ga je ze jailbreaken om ze een beetje draaglijker te maken -> garantie kwijt. Echt hoe halen mensen het in hun hoofd om nog steeds in die hype te trappen. Met Androidtoestellen kun je zo veel meer + een 5" scherm werkt gwn 1000x fijner dan zo'n priegel ding.
Apple brengt geen verkoopcijfers uit dus dit zal een redelijk lastige taak worden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Nee, maar hij laat ook niet zien hoeveel Iphone 5's er nou precies worden verkocht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |