abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130158395
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:17 schreef Woods het volgende:
Ik merk gewoon dat mensen die een iPhone bezitten niet veel verstand hebben van techniek en software in het algemeen en niet weten dat ze voor dezelfde prijs een veel betere telefoon kunnen krijgen. De Android gebruiker wilt vaak meer bang for buck en krijgt dit naderhand ook voor een nog betere prijs.
Dat is ook gelijk het hekelpunt van een iPhone. Waarom ¤600+ betalen voor hardware dat gelijk staat aan een ¤200 Android-device.
ICT/ Nerd reactie, niet iedereen krijgt een harde plasser van de snelste cpu voor zijn telefoon. Helemaal als die toch niet gebruikt wordt. En niet iedereen wil elke dag kutten met zijn OS, dingen aanpassen en mods en andere shit ervoor downloaden.

Sommige (waaronder ik) willen gewoon een snelle en mooie telefoon, eenvoudig in gebruik en dat hij lang een goede restwaarde blijft behouden is ook wel fijn! En ohja hij is ook betrouwbaar....
pi_130158566
Nerds = Specs
Consumenten = Features
Mensen die zich hebben ingelezen = praktijkervaring
pi_130158802
Voordat ik een iphone had was ik ALTIJD jaloers op de nieuwste mobieltjes, nu niet een x jaloers geweest want dit is gewoon de beste
br@m
pi_130159235
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:58 schreef tennisbal8594 het volgende:
Als er een telefoon is met kwaliteit, mooi design, en alles erop en eraan dat goed uitgewerkt is en daarnaast altijd ondersteund wordt; de iPhone. Ben je het er niet mee eens, ook goed; koop maar een Samsung, HTC of wat dan ook... Maar ga alsjeblieft de iPhone niet afkraken omdat je het geld er niet voor over hebt, dat ding kost wat, maar dan heb je ook wat... :7
:') het is maar wat je mooi vindt, maar robuust zijn iPhones helemaal niet. De 4 krijgt razendsnel krassen op de achterkant en is ook nog eens loodzwaar, over de 3 zal ik maar zwijgen en de bij de 5 raakt de coating ook heel snel bekrast. Wat een geniaal ontwerp zeg 8)7

Koop dan een Xperia Z of HTC One...
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:06:45 #105
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_130159291
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 08:38 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Omdat Apple mensen tevreden mensen zijn. Sinds ik de iPhone 4S heb ben ik ook niet meer jaloers geweest op andere telefoons. Als ik zo'n Android zou hebben tja dan zou ik waarschijnlijk net zo reageren als 90 % van de haterz hier. Je moet dan toch je frustraties verwerken.
Ik gok persoonlijk dat ze even tevreden zijn, tot ze iemand tegen komen met een nieuwer model Iphone. In 10 seconden van O+ naar :) :{ -O- ;( :') :r :( :{w :|W :'(
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_130159539
Zowieso het apple volk van tegenwoordig.

Doet boodschappen bij:

En rijdt 'auto' in:

En dan nog beweren dat je met je hoge iq slimmer bent dan iedereen die windows gebruikt. Maar toch iedere keer dom vallen voor de marketing en het slappe aftreksel van het apparaatje wat je in je handen hebt uiteindelijk.

Een oplossing is echter maar van toepassing met dat volk:

'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_130159689
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:47 schreef Fritessaus het volgende:

[..]

Hier over klagen terwijl de koning van het schokken en brak lopen juist Android is. _O-
Wat? :')

Hoe lang is het geleden dat jij een Androidtelefoon in je handen hebt gehad?
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:36:45 #108
302323 joeftw
Helemaal naar de klote
pi_130159732
Terechte klagt.

Verstuurd vanaf mijn iPhone.
Syndroom van Kraepelin
pi_130159790
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 10:36 schreef joeftw het volgende:

Verstuurd vanaf mijn iPhone.
:r
1947-2016
pi_130159988
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 10:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]

:r
JALOERS

Verstuurd vanaf mijn iPhone 5 white
pi_130160007
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 10:54 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

JALOERS

Verstuurd vanaf mijn iPhone 5 white
Niet echt. Heb een iphone als werktelefoon en vind het echt bagger.
1947-2016
pi_130160024
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 10:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Niet echt. Heb een iphone als werktelefoon en vind het echt bagger.
Ik geloof je direct.
pi_130160028
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 10:56 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik geloof je direct.
Oke dan!
1947-2016
pi_130160072
De Apple haters secte is weer eens actief :').

De secte krijgt ook steeds meer volgers zo te zien :'(.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:11:49 #115
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_130160253
Godverdomme, lekker fucking boeiend wat voor telefoon mensen hebben en wat ze daarmee doen.

Gaar verzameltopic voor maagden dit, TS misschien moet je je bezig houden met andere dingen dan mensen hun telefoons. En mensen die last krijgen van kapotte schermen, krasjes op de achterkant en al die zooi. Misschien een idee om er een hoesje omheen te doen.

Verstuurd vanaf mijn Tile.
Bay of Plenty
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:19:34 #116
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_130160409
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:49 schreef Raap het volgende:
Waarom zijn het altijd Windows/Android users die Apple bashen en niet andersom? Waarom zijn Apple gebruikers vaak mooi en succesvolverwaand en Android mensen niet?
Fixed ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 08:38 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Omdat Apple mensen tevreden mensen zijn. Sinds ik de iPhone 4S heb ben ik ook niet meer jaloers geweest op andere telefoons. Als ik zo'n Android zou hebben tja dan zou ik waarschijnlijk net zo reageren als 90 % van de haterz hier. Je moet dan toch je frustraties verwerken.
Troll... er niets op het Android OS aan te merken en het draait bijna overal op.

Je moet alleen geen producten van een budgetfabrikant afnemen die het wil laten draaien op ondermaatse hardware of die de ondersteuning daarvan slecht implementeert.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:25:59 #117
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_130160519
iPhones gaan trouwens meestal echt een hele tijd mee. Al mijn HTC's en Samsungs liepen binnen een jaar al helemaal vast, faalplekken op het scherm die het niet meer deden, vielen gewoon uit wanneer ze daar zin in hadden en zorgden doorgaans wel voor vijf keer daags een dosis cranck in mijn gedulde systeem.

Met iPhone helemaal geen last van, even als mijn MacBook, er staat zó veel zooi op maar vastlopen, ho maar. Geheugen vol? Nog nooit een melding van gehad, hij is binnen een minuut (en dat is nog ruim) gebruiksklaar, super makkelijk in besturing en nog nooit op hoeven ruimen zodat hij sneller is o.i.d.

Al mijn andere laptops waren binnen een jaar stressbal materiaal.

Dus eet het, Windows en Android. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bay of Plenty
pi_130160658
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 11:25 schreef oLexie het volgende:
iPhones gaan trouwens meestal echt een hele tijd mee. Al mijn HTC's en Samsungs liepen binnen een jaar al helemaal vast, faalplekken op het scherm die het niet meer deden, vielen gewoon uit wanneer ze daar zin in hadden en zorgden doorgaans wel voor vijf keer daags een dosis cranck in mijn gedulde systeem.

Met iPhone helemaal geen last van, even als mijn MacBook, er staat zó veel zooi op maar vastlopen, ho maar. Geheugen vol? Nog nooit een melding van gehad, hij is binnen een minuut (en dat is nog ruim) gebruiksklaar, super makkelijk in besturing en nog nooit op hoeven ruimen zodat hij sneller is o.i.d.

Al mijn andere laptops waren binnen een jaar stressbal materiaal.

Dus eet het, Windows en Android. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat heeft android, de android device manager.

En als je een Htc wildfire koopt zal die inderdaad vaak vastlopen ja, maar met een nexus 4 of ander high-end toestel ga je daar geen last van hebben hoor, vreemde gedachtengangen hier toch. :')
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:38:23 #119
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_130160723
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 11:34 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Ja dat heeft android, de android device manager.

En als je een Htc wildfire koopt zal die inderdaad vaak vastlopen ja, maar met een nexus 4 of ander high-end toestel ga je daar geen last van hebben hoor, vreemde gedachtengangen hier toch. :')
Mijn vriend zijn gloednieuwe S4 is anders ook al drie keer vast gelopen, hij heeft het ding hooguit drie weken.

:')
Bay of Plenty
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:42:23 #120
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_130160808
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 11:38 schreef oLexie het volgende:

[..]

Mijn vriend zijn gloednieuwe S4 is anders ook al drie keer vast gelopen, hij heeft het ding hooguit drie weken.

:')
Dat is nog steeds geen Nexus-product.

Als je Apple producten wil vergelijken met producten die Android draaien dan moet je ze vergelijken met producten die de naam Nexus dragen, want zoals Apple hun OS alleen op hun eigen producten draait doet Google hetzelfde met de Nexus-lijn waar dus strengere afspraken over gemaakt zijn.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:42:55 #121
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_130160824
Och ja.

gr gr

Sent from my iPhone.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:43:38 #122
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_130160843
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 11:42 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Dat is nog steeds geen Nexus-product.

Als je Apple producten wil vergelijken met producten die Android draaien dan moet je ze vergelijken met producten die de naam Nexus dragen, want zoals Apple hun OS alleen op hun eigen producten draait doet Google hetzelfde met de Nexus-lijn waar dus strengere afspraken over gemaakt zijn.
Ik heb geen idee wat een Nexus is en het interesseert me ook helemaal niets. :W
Bay of Plenty
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:43:44 #123
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_130160847
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 19:16 schreef epicbeardman het volgende:
iOS7 draait echt voor geen meter op de iPhones, die dingen gingen al snel leeg en nu ze eindelijk eens echt kunnen multitasken is dat ding binnen 3 uur leeg _O-

zelfs op een iphone 5 loopt iOS7 brak/schokkerig in menus en dergelijken.

nee apple gaat nog verder de afgrond in.

en iOS7 op iPads is al helemaal een ramp, snel weer naar 6 gegaan :') -O-
Onzin, draait perfect op mijn iPhone 5.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:45:21 #124
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_130160875
iOS 7 draait redelijk op m'n iPhone 4 zelfs. Maar laten we aub gewoon kappen met elkaars OS afkraken en kopen wat je zelf wil.

Wtf heet het voor nut om redenen te verzinnen waarom iOS of android kut is :')
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_130160897
Mensen die speciaal een developersaccount kopen voor iOs7 beta :')
Mensen die iOs7 installeren wanneer ze geen developer zijn :')

Voor de rest vind ik android, iOs, windows en Mac os X wel allemaal oké.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')