Dat kan mijn Android ook allemaal!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan mijn Android ook allemaal!!!Mijn Nexus 4 kan standaard meer dan een iPhone hoor. En die tweaks etc kunnen installeren is juist extra leuk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fanboy alertquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Mijn Nexus 4 kan standaard meer dan een iPhone hoor. En die tweaks etc kunnen installeren is juist extra leuk...
Dat doe ik niet? Waarom verandert een topic over volk dat denkt dat ze plots tweakers zijn altijd in een iphone vs android discussie?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen die een neuk geven wat andere mensen voor telefoon hebben
Blijkbaar geef je een neuk om het feit dat mensen blij lopen te doen met hun iDing. En blijkbaar moet je wel melden dat je zelf een Nexus hebt. Dus dat doe je wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat doe ik niet? Waarom verandert een topic over volk dat denkt dat ze plots tweakers zijn altijd in een iphone vs android discussie?
Er zit toch een enorme frustratie in bij die Fandroids, ik zie nooit een anti-Androidtopic van een iPhone user, die zijn gewoon blij met hun telefoon en houden zich niet zo bezig met de anderen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Blijkbaar geef je een neuk om het feit dat mensen blij lopen te doen met hun iDing. En blijkbaar moet je wel melden dat je zelf een Nexus hebt. Dus dat doe je wel.
Helemaal niet, we hebben hier thuis ook gewoon een iPad 4, maar vind het gewoon vervelend dat die iOS users altijd moeten tonen dat ze een iDevice hebben, nog wel door screenshots te tonen van hun "gehackte" iPhone waar ze iOS7 bete op gekregen hebben.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zit toch een enorme frustratie in bij die Fandroids, ik zie nooit een anti-Androidtopic van een iPhone user, die zijn gewoon blij met hun telefoon en houden zich niet zo bezig met de anderen.
De meeste doen dat gewoon niet natuurlijk. En de meeste Android gebruikers weten nog net aan dat ze Android hebben, maar welke versie?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Helemaal niet, we hebben hier thuis ook gewoon een iPad 4, maar vind het gewoon vervelend dat die iOS users altijd moeten tonen dat ze een iDevice hebben, nog wel door screenshots te tonen van hun "gehackte" iPhone waar ze iOS7 bete op gekregen hebben.
Dat is wel waar voor de average consumer, maar genoeg leden op xda bijvoorbeeld wel weten wat ze met hun telefoon kunnen doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De meeste doen dat gewoon niet natuurlijk. En de meeste Android gebruikers weten nog net aan dat ze Android hebben, maar welke versie?.
Klopt, kom ik ook regelmatig, maar mensen hier vergeten wel eens dat 97% van de mensen een telefoon koopt om zo uit de doos te willen gebruiken. En zich niet willen en kunnen verdiepen in custom roms etc.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:22 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat is wel waar voor de average consumer, maar genoeg leden op xda bijvoorbeeld wel weten wat ze met hun telefoon kunnen doen.
Daar heb je Dimens aka iPhonevertegenwoordiger van FOK!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:37 schreef Dimens het volgende:
Dat zal wel aan jouw vriendengroep en de gemiddelde leeftijd van jouw vriendengroep liggen. Heeft niets met de gebruikers over het algemeen te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |