Geen Chvrches op de stream morgen. Lowlands zuigt.quote:
Terechte klacht. CHVRCHESquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen Chvrches op de stream morgen. Lowlands zuigt.
Ik draai hun tot nu toe uitgebrachte liedjes grijs. Wachten tot eind september voor albumquote:
Ik hoop op vergelijkbaar niveau als de laatste M83quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik draai hun tot nu toe uitgebrachte liedjes grijs. Wachten tot eind september voor album
Wat vind Atzegod van Chvrches?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop op vergelijkbaar niveau als de laatste M83
Atzegod vindt CHVRCHES een fantastische band.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat vind Atzegod van Chvrches?
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Atzegod vindt CHVRCHES een fantastische band.
AlleenAluna George was wel te duwenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verrassend. Zo thuis maar eens inschakelen.
Das niet zo veel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AlleenAluna George was wel te duwen
Hoe was het gegaan op het consultatiebureau? Heb je je in kunnen houden?quote:
quote:
Wat. Een. Feest.quote:
Is het een keer een goede plaat, is het weer niet goedquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Wat. Een. Feest.
UNANIEM gekozen mensen!!!111!!!
Ik vind John Legend echt ee zeikstem hebben.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is het een keer een goede plaat, is het weer niet goed.
John Legendquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is het een keer een goede plaat, is het weer niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |