Een ongedwongen sfeer ik had gelezen op internet dat een keer een meid een dildo gebruikte en die in het glas doopte van een bezoeker, maar toen ik er was geen dildo gezien..quote:
nou, ze zijn in elk geval eerlijk, da's ook wat waard.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:32 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Een ongedwongen sfeer ik had gelezen op internet dat een keer een meid een dildo gebruikte en die in het glas doopte van een bezoeker, maar toen ik er was geen dildo gezien..
Enige wat ze proberen is geld aftroggelen en anders kan je beter weggaan als je niet nog meer geld uitgeeft daar binnen zei het meisje letterlijk...
Haha koning!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:34 schreef longinus het volgende:
Als je info vraagt voor een vrijgezellenfeestje met zo'n 20 man zijn ze heel vriendelijk, de "bruidegom"mag gratis naar binnen en, als je het goed speelt mag je zelfs even gratis binnenkijken
Natuurlijk nooit terugkomen maar dat moet je ze niet vertellen.
Maar ja, de een gebruikt zijn piemel en betaald zich krom en de ander zijn hersens en kan gratis een kijkje nemen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:26 schreef djakkaa3033 het volgende:
Dus ik kom terug, en toen heb ik door 2 meisjes een lapdance laten doen.
quote:
Omdat ik wat aangeschoten was (eerst lekker bbq gedaan met wat drank in het vondelpark) eerst wou ik het niet, maar later kreeg ik toch wel zin in zo'n dans, dus ben ik geld bij gaan pinnen..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:41 schreef GwaiLow het volgende:
Voor dat geld kan je idd net zo goed even bij zo'n meid achter het glas naar binnen gaan, dan heb je ook veel meer!
Ik woon al 25 jaar in Amsterdam, maar ben nog nooit bij de bananenbar geweest en ben het ook nooit van plan. Echt vreselijk als je je gedwongen voelt. Snap sowieso niet waarom je die lapdance als nog hebt gedaan voor 80 euro.
Ze zouden het eigenlijk in samenwerking met de all-the-way hoeren moeten doen ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:47 schreef Eglesiar het volgende:
Ik snap niet goed waarom iemand zoveel geld betaald om opgewonden te worden. Het is niet alsof ze je daar er ook weer vanaf helpen, of wel soms?
Haha ik begrijp het. Ach je hebt het een keer uitgeprobeerd en de lapdance is te licht bevonden. Geen grote ramp gelukkig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:45 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Omdat ik wat aangeschoten was (eerst lekker bbq gedaan met wat drank in het vondelpark) eerst wou ik het niet, maar later kreeg ik toch wel zin in zo'n dans, dus ben ik geld bij gaan pinnen..
Dat gedwongen is inderdaad erg vervelend, en als je een beetje boos reageerd staan gelijk die uitsmijters te kijken naar je om je naar buiten te zetten.. Dus rechten heb je ook totaal niet binnen.
Maar goed, voortaan idd de ramen weer, ik heb dat ondertussen ook al 3 keer gedaan, maar heb dat toch wel een beetej afgesloten omdat ik de laatste keer toch ook niet zo prettig vond zo'n vreemde vrouw die onder me op d'r rug ligt hahaha!
Wel mijn complimenten over de stad trouwens! als rotterdammer heeft het me toch wel goed verrast de gezellige sfeer in de avond en in het park!
ik lach nu echt hardop hahaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
heb niets tegen TS hoor, want ik eet nu drop
Hahah, nee mijn oom en tante wonen wel in Westquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha ik begrijp het. Ach je hebt het een keer uitgeprobeerd en de lapdance is te licht bevonden. Geen grote ramp gelukkig.
Woon je nu ook in A'dam? Zo niet, ik raad het je zeker aan!
Massage sallon in Rotterdam 60 euro voor een body to body massage, keuze uit 5 thaise meisjes, inclucief intiem met condoom op het eind, dus dat is vergeleken met die bar erg goedkoop.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:47 schreef Eglesiar het volgende:
Ik snap niet goed waarom iemand zoveel geld betaald om opgewonden te worden. Het is niet alsof ze je daar er ook weer vanaf helpen, of wel soms?
idd, logica van "lik m'n kut" veel indo's en molukkers hebben juist vaak ruzie met mocro's door hen ook wel naffers genoemdquote:
Dan had je de 60 euro voor een uur moeten doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:32 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Een ongedwongen sfeer ik had gelezen op internet dat een keer een meid een dildo gebruikte en die in het glas doopte van een bezoeker, maar toen ik er was geen dildo gezien..
Enige wat ze proberen is geld aftroggelen en anders kan je beter weggaan als je niet nog meer geld uitgeeft daar binnen zei het meisje letterlijk...
ik heb ook niets tegen marokkanen want ik heb een bankstel.quote:
Wow, klinkt wel goed!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:59 schreef TheBurnerMan het volgende:
Sukkel.
Je had voor 60 euro dat uurtje moeten pakken.
Ik heb dat ook een keer gedaan met een groepje van 8 man.
hahaha de dildo's vliegen mij nog steeds om de oren als ik daaraan terug denk. Het kost iets meer en het is een uur lang schijtlollig. Banaantje uit de poes eten, u kent het wel.
Maar TS is pauper en wil voor 25 euro vrouwtjes kijken
klopt ja, mijn oom enzo hebben ook een hekel aan de marokkanen, maarja ik niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:00 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
idd, logica van "lik m'n kut" veel indo's en molukkers hebben juist vaak ruzie met mocro's door hen ook wel naffers genoemd
Nee. Wij waren met 8 man. Wij deden ons voor als Familie de Vriesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:03 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Wow, klinkt wel goed!!
Ik ga dat voortaan maar doen, en dan ga ik er in het weekend heen, dan is het vast ook drukker dan doordeweeks!![]()
Is het drinken echt onbeperkt? of hebben ze trucjes dat je uiteindelijk maar 2 drankjes krijgt ofzo haha
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:26 schreef djakkaa3033 het volgende:
heb niks tegen marokkanen want ben zelf indo
Hahahahaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:05 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Nee. Wij waren met 8 man. Wij deden ons voor als Familie de Vries
60 p.p. onbeperkt drank. We zaten in een kringetje om het uiteinde van de bar. Eén vrouw deed één voor één een truukje bij ons.
Ik moest de achterkant van de dildo tussen de tanden en de dame penetreren. De volgende moet schietende dildo's vangen. Weer één mocht het banaantje uit de poes eten. etc. etc.
En na een uurtje werd netjes omgeroepen dat het uurtje van familie De Vries voorbij is.quote:
Nou dat is fijn, gratis soa's in je dure biertje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:32 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Welke salon is dit? Ik hoorde altijd dat happy end alleen aftrekken is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:58 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Massage sallon in Rotterdam 60 euro voor een body to body massage, keuze uit 5 thaise meisjes, inclucief intiem met condoom op het eind, dus dat is vergeleken met die bar erg goedkoop.
Een keer gedaan, maar later bleek dus die vrouw al 35 te zijn die het bij me deed.. Dat zie je niet bij die thaise vrouwen, ze lijken allemaal nog erg jong haha
Lekker soa erin, heerlijk!!11!!EINZ!!1quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:32 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |