SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Tuurlijk ging ik die niet krijgen, zeker niet van zo'n knulletje met weer zo'n trieste 5atb. Daarom heb ik ook direct geweigerd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zul je wel niet krijgen... Had jij hem je Balk gegeven als je verloor? Eerlijk plz
Leuk teamquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:26 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit eens proberen, misschien komt dit in de buurt van 433 met twee cam's. Door de high/low workrates op de lm, rm en st staan die verder naar voren waardoor ze als het ware lv en rv zijn. En de mid/mid wr's op de cam's, waardoor ze niet te ver naar voren spelen.ben benieuwd!
Thanks! Ben erg benieuwd of het werkt.. Met silvers werkt 451 altijd wel, maar dan had ik een sterke spits.. Dat is torres niet echtquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:27 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Leuk teamVan 4-5-1 ga je geen spijt krijgen, en met deze workrates zeker niet!
Bij silvers liep het inderdaad erg lekker, ik had Wesley in de spits en ondanks zijn lage p's liep het gewoon goedquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:31 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Thanks! Ben erg benieuwd of het werkt.. Met silvers werkt 451 altijd wel, maar dan had ik een sterke spits.. Dat is torres niet echt
Ik heb Iago Aspas als spits in 451, speelt top (zelfs met 8 chem). De Liverpool-versie van hem is in dit team ook nog een optie voor jequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:31 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Thanks! Ben erg benieuwd of het werkt.. Met silvers werkt 451 altijd wel, maar dan had ik een sterke spits.. Dat is torres niet echt
Pace is niet echt een must have neequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:32 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Bij silvers liep het inderdaad erg lekker, ik had Wesley in de spits en ondanks zijn lage p's liep het gewoon goed![]()
Ik ga 4-5-1 weer gebruiken voor m'n nieuwe Serie A team.
Alleen dan heb ik een andere cm nodig.. Want mata moet natuurlijk ook zijn chem gehoudenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb Iago Aspas als spits in 451, speelt top (zelfs met 8 chem). De Liverpool-versie van hem is in dit team ook nog een optie voor je
Ha ha !quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgend jaar weer een kans (als Feyenoord tenminste niet degradeert)
2 mogelijkheden:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Alleen dan heb ik een andere cm nodig.. Want mata moet natuurlijk ook zijn chem gehoudenmaar ik ga nog eens kijken of ik heb nog iets goedkoper kan maken
thanks
Ik ga nog eens even maverenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
2 mogelijkheden:
Iago Aspas (Celta-versie) met De Lucas
Iago Aspas (Liverpool-versie) samen met Dani Pacheco (van CF naar CAM)....daar heb ik geen ervaring mee.
probeer eens in de 16 te schieten, en op de goal.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:53 schreef GotenSSJ het volgende:
26 schoten, 2 goals. Tegenstander 6 schoten 3 goals.![]()
Ik snap ineens weer waarom ik dit spel amper nog spel
Ah, dat had ik nog niet geprobeerd. Wellicht help dat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
probeer eens in de 16 te schieten, en op de goal.
genoeg gasten die vanaf 25 meter maar op doel blijven knallen, heb zo vaak minder schoten dan de tegenstander.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah, dat had ik nog niet geprobeerd. Wellicht help dat.![]()
Wat denk je nou zelf man.
Wat heeft het voor nut om hier te lopen klagen over het spel, en te vertellen dat je het nog amper speelt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah, dat had ik nog niet geprobeerd. Wellicht help dat.![]()
Wat denk je nou zelf man.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:53 schreef GotenSSJ het volgende:
26 schoten, 2 goals. Tegenstander 6 schoten 3 goals.![]()
Ik snap ineens weer waarom ik dit spel amper nog spel
Mwah, kan je met zekerheid vertellen dat dit niet het geval was. Zure was ook nog dat hij in de 88ste en 90ste minuut scoorde.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
genoeg gasten die vanaf 25 meter maar op doel blijven knallen, heb zo vaak minder schoten dan de tegenstander.
Je hoeft niet te reageren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat heeft het voor nut om hier te lopen klagen over het spel, en te vertellen dat je het nog amper speelt?
Wat denk je nou zelf man?
indien dit het geval blijft volg de volgende stappen op.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah, kan je met zekerheid vertellen dat dit niet het geval was. Zure was ook nog dat hij in de 88ste en 90ste minuut scoorde.Leuk spel, maar niet heus
Jij bent echt een domme clown hequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
indien dit het geval blijft volg de volgende stappen op.
- Haal de disc uit de console
- Zet het raam open
- Gooi het spel naar buiten, liefst richting sloot.
Editorsquote:
Zou goed kunnen dat ik dat ben.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Editors![]()
Of haal ik je nu door de war met iemand anders uit het Editors topic?![]()
kloptquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij bent echt een domme clown he
groetjes Mathijs
zo?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
indien dit het geval blijft volg de volgende stappen op.
- Haal de disc uit de console
- Zet het raam open
- Gooi het spel naar buiten, liefst richting sloot.
ongeveerquote:
Het is ook geen leuk spel. FUT12 is veel beter. Heel veel mensen klagen hier het hele jaar door alquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
klopt![]()
mensen die in augustus nog lopen te zeiken dat ze een spel spelen wat ze niet leuk vinden verdienen dit.
Ik vind het wel leuk, en kan er ook best tegen wanneer ik een pot verlies. Maar dit ging echt nergens over, zijn keeper hield werkelijk alles eruit behalve 2 rebounds omdat hij toen nog op de grond lagquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
klopt![]()
mensen die in augustus nog lopen te zeiken dat ze een spel spelen wat ze niet leuk vinden verdienen dit.
Je weet dat dit ook gigantisch vaak in je voordeel zo werkt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, en kan er ook best tegen wanneer ik een pot verlies. Maar dit ging echt nergens over, zijn keeper hield werkelijk alles eruit behalve 2 rebounds omdat hij toen nog op de grond lag
Wel leuk als in: Leuk voor een potje of wat per week, niet meer zoals in Fifa 11 of Fifa 12 dat ik avonden er achter zat.
Oh, dat weet ik niet. Ik heb niet echt vaak het idee gehad dat ik heel veel voordeel ergens uit gehaald heb. Heb inderdaad wel eens een wedstrijdje gewonnen die ik nooit had mogen winnen, misschien blijven de negatieve dingen wat beter hangen inderdaad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet dat dit ook gigantisch vaak in je voordeel zo werkt?
cech zekerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, en kan er ook best tegen wanneer ik een pot verlies. Maar dit ging echt nergens over, zijn keeper hield werkelijk alles eruit behalve 2 rebounds omdat hij toen nog op de grond lag
Wel leuk als in: Leuk voor een potje of wat per week, niet meer zoals in Fifa 11 of Fifa 12 dat ik avonden er achter zat.
Courtois.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
cech zekerecht die gozer is soms onklopbaar.
FUT 11 >>>>>>>>>>>>>>>> FUT12quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is ook geen leuk spel. FUT12 is veel beter. Heel veel mensen klagen hier het hele jaar door al
Daar is vaak genoeg psychologisch onderzoek naar gedaan. Als iemand verliest, wijt hij het vaak aan pech, of andere omstandigheden. Als iemand wint, is dat vaak te danken aan zijn eigen vaardigheden (en dus niet aan geluk oid).quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet. Ik heb niet echt vaak het idee gehad dat ik heel veel voordeel ergens uit gehaald heb. Heb inderdaad wel eens een wedstrijdje gewonnen die ik nooit had mogen winnen, misschien blijven de negatieve dingen wat beter hangen inderdaad.Laatste 2 dagen is het in ieder geval behoorlijk ruk gesteld met mijn geluk
Zou inderdaad best kunnen. Vaak, heb ik het idee, dat ik het wel redelijk in kan schatten of ik echt compleet weggespeeld ben en toch win of dat het redelijk gelijk op ging en dat het op momenten aan kwam. Maar precies wat je zegt, dat kan je ook best aan eigen kunnen toe schrijvenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar is vaak genoeg psychologisch onderzoek naar gedaan. Als iemand verliest, wijt hij het vaak aan pech, of andere omstandigheden. Als iemand wint, is dat vaak te danken aan zijn eigen vaardigheden (en dus niet aan geluk oid).
Als het verschil in schoten zo groot is dan is dat best wel veel pech ja. Ik heb ook vaak potjes dat ik meer schoten heb dan de tegenstander maar niet zo'n groot verschil.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar is vaak genoeg psychologisch onderzoek naar gedaan. Als iemand verliest, wijt hij het vaak aan pech, of andere omstandigheden. Als iemand wint, is dat vaak te danken aan zijn eigen vaardigheden (en dus niet aan geluk oid).
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:24 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)on-condom-board.html
quote:
gelukkig je stopt wist bijna geen bands meerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zo komen we wel aan de 1500 topics vanavond.
Nirvanaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gelukkig je stopt wist bijna geen bands meeroke bob marley om het af te sluiten
Ja, ik wilde dat nummer gisteren posten maar ik dacht dat het niet in de smaak zou vallen. Maar dit is hem:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
we hebben een kennermaar ik wist niet dat ze een nieuwe hadden?
klinkt goedquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik wilde dat nummer gisteren posten maar ik dacht dat het niet in de smaak zou vallen. Maar dit is hem:
Toen heb ik ook wat oudere nummers geluisterd
O-zonequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:38 schreef Tim86 het volgende:
Backstreet BoysFive
Boyzone
Take That
Spice Girls
je vergeet 1Dquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:38 schreef Tim86 het volgende:
Backstreet BoysFive
Boyzone
Take That
Spice Girls
Haha daar kon ik niet opkomen..zat er wel aan te denken maar wist de naam zo nietquote:
Netjes, en in de CL? Netwerk komt er niet meer van heute Mittag.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:42 schreef ThadCastle het volgende:
Kampioen met PortoMartinez
Otamendi
James
Paris Helton
Atsu
Pas bestellen als je ze nodig hebt danquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:43 schreef Dudeweiser het volgende:
ik moet boeken bestellen voor mijn studie maar ik heb geen flauw idee of ik ze ook echt allemaal nodig heb
In CL kwartfinale van Arsenal verlorenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Netjes, en in de CL? Netwerk komt er niet meer van heute Mittag.
9 hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha daar kon ik niet opkomen..zat er wel aan te denken maar wist de naam zo niet
Hardcore jij. Toen was je 5.
Lekke slowen op O-Zonequote:
quote:
begonnen met voodooquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]vet!
Ik heb de albums Music for the Jilted Generation & The Fat of the land echt helemaal grijs gedraaid vroeger.
Die stem in het begin, dat is Dr. Dickmund Fraud (van George dus)quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:42 schreef Fuszy het volgende:
The Prodigy is echt totale chaos live. Pendulum is ook wel
Hihi schattigquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:03 schreef AldoTheApache het volgende:
RR je gaat down like a clown charlie brown
Ben jij een speler van feyenoord? Dat zijn ook allemaal gekke rappers.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:03 schreef AldoTheApache het volgende:
RR je gaat down like a clown charlie brown
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:05 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ben jij een speler van feyenoord? Dat zijn ook allemaal gekke rappers.
hahahahaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die stem in het begin, dat is Dr. Dickmund Fraud (van George dus)![]()
dan H2H, kijken of dat wel werkt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hij gaat het niet doen ben ik bang..
We proberen het wel een andere keerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan H2H, kijken of dat wel werkt?
Usain Bolt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:10 schreef Revontulet het volgende:
Ik heb in career een RB van 2.01 meter met 91 acceleration 86 sprintspeed en 89 strength
Uit de jeugd zeker?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:10 schreef Revontulet het volgende:
Ik heb in career een RB van 2.01 meter met 91 acceleration 86 sprintspeed en 89 strength
Jep.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:13 schreef Nickskuh het volgende:
Kaartjes gekocht voor Feyenoord - NAC. Uitvak uiteraard.
[..]
Uit de jeugd zeker?
Ik dacht dat je een Chuzzz had gemaakt van het Nederlands elftal op het WK 2014. Daarom heb ik net deze gemaakt: http://chuzzz.com/?id=170083quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:13 schreef Nickskuh het volgende:
Kaartjes gekocht voor Feyenoord - NAC. Uitvak uiteraard.
[..]
Uit de jeugd zeker?
Je vergist je.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:03 schreef wonton het volgende:
Manchester Swansea is toch nu of vergis ik me?
Morgenavond.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:03 schreef wonton het volgende:
Manchester Swansea is toch nu of vergis ik me?
moest in de finale weer tegen een te OP 352 engels team, wat een aids om tegen te spelen zegquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een Chuzzz had gemaakt van het Nederlands elftal op het WK 2014. Daarom heb ik net deze gemaakt: http://chuzzz.com/?id=170083
Jap. Nieuw NR.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:03 schreef DutchSL het volgende:
Wat is deze.
Nederlander zilver bij WK verspringen?
wie die uit de OP heeft gehaald verdient wel een banquote:
Vaak gaan mensen met zulke teams alleen voor pace maar als iemand echt goed is is het moeilijk om van zo'n team te winnen. Hetzelfde met MLS/Koreanen trouwens.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moest in de finale weer tegen een te OP 352 engels team, wat een aids om tegen te spelen zeg
Westcarr(later ings) - Slew
Weston - grabban - Taylor
mousinho - grant
Forbes - Osborne - Pearce
Kon het echt niet tegenhouden, elke keer als ik scoorde kwam hij weer terug, 4-4 geeindigd. gelukkig met penalties gewonnen
Die is echt pas een paar weken Nederlands toch?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jap. Nieuw NR.
Wel door een geneutraliseerde Ghanees.
yup, combinatie vna zo'n team hebben en wel goed zijn is echt kut om tegen te spelenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vaak gaan mensen met zulke teams alleen voor pace maar als iemand echt goed is is het moeilijk om van zo'n team te winnen. Hetzelfde met MLS/Koreanen trouwens.
je kan gewoon spelen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Meer dan de helft van mijn TP zit nu vast door completing.. nog even en ik kan echt helemaal niks meer op de web app.
Nee, ik kan niet spelen. Vanmiddag speelde ik FUT12 ipv FUT13.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je kan gewoon spelen?handelen hoeft toch niet meer joh
Maak gewoon een duur team van al je coins, over enkele weken heb je er toch niks meer aan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Meer dan de helft van mijn TP zit nu vast door completing.. nog even en ik kan echt helemaal niks meer op de web app.
#yoloquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:30 schreef Maver24 het volgende:
Xbox One in pre order gezet bij Amazon.de . Ik lees zoveel verhalen dat je de console gewoon kan importeren en activeren moet ook geen probleem opleveren. Gewoon lekker in november next gen
ziek gewoon helemaal uitgelegd hoe en wat en alles zo'n beetjequote:Deze man had trouwens Synesthesie, een IQ van 156, insomnia en begon al dementerend te worden. Ook was hij geobsedeerd met symetrie en nummers (hij is vandaag precies 60)
Wat vooral opvallend is dat dit wellicht de best geplande zelfmoord ooit is. Hij heeft er ook echt jaren naar 'toegeleeft' en over nagedacht om het precies op zijn 60e verjaardag te doen
Ik had bijna alles verkocht maar ik wilde nog genoeg coins verzamelen voor IF Maikon Leite. Dat heb ik nu inmiddels wel en ik ga hem kopen als mijn TP het weer doet (maar dat duurt toch nog wel even)quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Maak gewoon een duur team van al je coins, over enkele weken heb je er toch niks meer aan.
Of je favoriete spelers allemaal kopen voor generations.
Bedankt voor de herinneringquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
DS2 ga jij zodadelijk naar Jong kijken?
Nee, ik ga om 20.25 De slimste mens kijken en daarna VI (en het begin kijk ik dan terug)quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
DS2 ga jij zodadelijk naar Jong kijken?
Staat genoteerdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik ga om 20.25 De slimste mens kijken en daarna VI (en het begin kijk ik dan terug)
Heb jij ook de slimste mens app op je smartphone?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik ga om 20.25 De slimste mens kijken en daarna VI (en het begin kijk ik dan terug)
Hoe heet je?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb jij ook de slimste mens app op je smartphone?
Ik wil, anders kunnen we wel een potje doen?
Hij staat al in de finale.quote:
Kan die op een S1? Ik ben eigenlijk helemaal vergeten dat er een app is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heet SebM letsgoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KUTSPOILERquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij staat al in de finale.
[..]
Kan die op een S1? Ik ben eigenlijk helemaal vergeten dat er een app is.
Als ie naar de finale gaat welquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar dat zegt nog niks. Ik heb niet gezegd hoeveel afleveringen hij er heeft gezeten.
juist een keer interessant ipv dat boulevard gedoequote:
Een man die jarenlang uitgekotst is en nu opeens de messias van Eindhoven is, nee bedankt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
juist een keer interessant ipv dat boulevard gedoe
Beetje info over hoe het werkt met zakenwaarnemers etc
Door mij nooit uitgekotst hoor. Daar die jaloerse amsterdammers en rotterdammers wel ja wel ja. Overmars met de hand op de knipquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Een man die jarenlang uitgekotst is en nu opeens de messias van Eindhoven is, nee bedankt.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Door mij nooit uitgekotst hoor. Daar die jaloerse amsterdammers en rotterdammers wel ja wel ja. Overmars met de hand op de knipVan Geel
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Nu ik heb gedoneerd verwacht ik alleen nog poeslieve reacties jaquote:
Ik doe mijn uiterste best, maar op zulke stront valt niet anders te reageren dan met jouw favoriete emoticon.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu ik heb gedoneerd verwacht ik alleen nog poeslieve reacties ja
VI topic is hier: VBL / Voetbal International #717: Held Marcelquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mercedes C-klasse, dat is serieus nog best bescheiden van Marcel
Ik ben een echte futter, post alleen hier qua voetbalquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
VI topic is hier: VBL / Voetbal International #717: Held Marcel
Die had ik ookquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mercedes C-klasse, dat is serieus nog best bescheiden van Marcel
vind 'm wel goed overkomenquote:
Je bent zelf een saaie lul.quote:
Het zou wat zijn als hij zich ging gedragen als Gijpiequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je bent zelf een saaie lul.
Hartstikke aardige vent hoe hij daar zit
Ik vind dit toch 100x beter dan die dooie Kieft of Jan smitquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als hij zich ging gedragen als Gijpie
Dixons? Ik had een spel besteld, weken later bericht dat het nog even zou duren en na twee maanden ofzo werd de hele bestelling geannuleerdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:24 schreef Reemi het volgende:
Een product bestellen dat "op voorraad is" en "binnen één werkdag" wordt bezorgd, om na het bestellen bij bestelstatus "verwacht: 2 september" te zien.En op de site staat gewoon nog "op vooraad".
Nee, MaxICTquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dixons? Ik had een spel besteld, weken later bericht dat het nog even zou duren en na twee maanden ofzo werd de hele bestelling geannuleerd
hopelijk nog niet met iDeal betaald?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, MaxICTHeb maar gemaild met het verzoek de bestelling te annuleren.
Doch.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:12 schreef n0ir het volgende:
[..]
hopelijk nog niet met iDeal betaald?
http://tweakers.net/shopreview/7403/max-ict-b-punt-v/shopreviews/quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, MaxICTHeb maar gemaild met het verzoek de bestelling te annuleren.
I know.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://tweakers.net/shopreview/7403/max-ict-b-punt-v/shopreviews/
Daar gaat mijn donatiequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
I know.Uiteindelijk zal ik of het product wel hebben of m'n geld, maar iig niet op tijd.
Max zegt bedanktquote:
Al het donatiegeld staat nog op mijn rekening.quote:
Heb een net geïntroduceerd product besteld, was daar niet op voorraad. Bij maxICT blijkbaar dus ook niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Redcoon had tot gisteren trouwens graties verzending. Topwebshopje imo
Lekker op tijd met deze info btw
Wat hebbie besteld danquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb een net geïntroduceerd product besteld, was daar niet op voorraad. Bij maxICT blijkbaar dus ook niet.
Nice, 120 gb?quote:
250gb, laptop kit. Zonder kit is hij wel bijna overal al verkrijgbaar.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
250gb, laptop kit. Zonder kit is hij wel bijna overal al verkrijgbaar.
Schijnt een enorme verbetering te zijn, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
Miss ook maar een keertje zoiets halen
En dan toch posten. Dat is nog eens een FOK!erquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:30 schreef Dudeweiser het volgende:
VI is zo saai dat ik in slaap ben gevallen
ik werd wakker omdat een of andere mongool nu buiten iets staat te schurenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
En dan toch posten. Dat is nog eens een FOK!er
Wie zit er nu te wachten op fatsoenlijke journalistiek op de vrijdagavond? Ik heb net een krat bier koud gezet, zin in goeie Gijpgrappen, krijg ik dit soort inhoudelijk geklooiquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vi is miss niet zo lollig als normaal, maar het is wel fatsoenlijke journalistiek. Verslaat Studio Voetbal dik op deze manier
Ik! Moet morgenochtend sporten dus primaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wie zit er nu te wachten op fatsoenlijke journalistiek op de vrijdagavond? Ik heb net een krat bier koud gezet, zin in goeie Gijpgrappen, krijg ik dit soort inhoudelijk geklooi
Die vrije trap vond ik toch wel schrijnendquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet verschrikkelijk goed, maar ook lang niet zo slecht als iedereen in dit topic deed.
Dat zijn meestal wel de allermooiste sites, mooi Comic sans enzoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:39 schreef Reemi het volgende:
En een ander product dat ik bij een of ander vaag bedrijf zonder keurmerken heb besteld, is wel al op de bus.
Valt nog mee gelukkigquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zijn meestal wel de allermooiste sites, mooi Comic sans enzo
ik zag het jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:43 schreef DutchSL het volgende:
Gerucht: Monaco zou Falcao weer gaan verkopen
Omdat belastingvoordeel van Monaco zou gaan wegvallen
Dat mag toch niet?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:43 schreef DutchSL het volgende:
Gerucht: Monaco zou Falcao weer gaan verkopen
Omdat belastingvoordeel van Monaco zou gaan wegvallen
Wel hoor, alleen niet als hij ook al een officiële wedstrijd voor Atletico gespeeld zou hebben volgens mij.quote:
Dan sowieso niet idd, maar ik dacht dat per transferperiode er maar een keer verkocht mocht worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wel hoor, alleen niet als hij ook al een officiële wedstrijd voor Atletico gespeeld zou hebben volgens mij.
En misschien speelt die investeringsmaatschappij ook wel mee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan sowieso niet idd, maar ik dacht dat per transferperiode er maar een keer verkocht mocht worden.
Ik ben dan ook niet zo slim.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Valt nog mee gelukkig
DS2 verslagen met De Slimste
Wat kansloostwitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 17:44:07Niks te doen vannacht? Tussen 24.00 en 2.00 alles over #PSV op Omroep Brabant-radio. Ik zit er met @paulpostman en broers Van de Kerkhof. reageer retweet
Zal wel weer een Ghanees zijnquote:Reactie op uw advertentie
voor 375 euro is en deal?
GEINTERESSEERDE
M.F.P.BAGASRA
IK WIL DIE STEREOTOREN NOG TERUG FRENKquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:49 schreef DutchSL het volgende:
Frank Rijkaard heeft ooit binnen 12 maanden getekend bij Ajax, PSV, Sporting, Zaragoza én Milan
Er is maar 1 Frank.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:49 schreef DutchSL het volgende:
Frank Rijkaard heeft ooit binnen 12 maanden getekend bij Ajax, PSV, Sporting, Zaragoza én Milan
Gaat om leeftijd, vanaf 16 is dat dan. Of ze zitten bij hun hulpclubje Beveren (toch?)quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:58 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Maar Ajax haalt toch ook altijd Belgische jeugdspelers en dat is veel meer dan 100km hoe je ook rijdt ?
Vrees dat je als Ajaxwatcher dit keer niet juist geinformeerd bent.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gaat om leeftijd, vanaf 16 is dat dan. Of ze zitten bij hun hulpclubje Beveren (toch?)
twitter:WeCanFifa twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 21:59:45Gameplay for the next episode is captured. Two episodes left. reageer retweet
Dan is het beerschotquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vrees dat je als Ajaxwatcher dit keer niet juist geinformeerd bent.
Beerschot jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan is het beerschotEen naam met een B en een dier
Ik denk het welquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:20 schreef poker4lifee het volgende:
Benieuwd of die Piazon nog wat gaat laten zien bij Vitesse
had 't gezien ja, focking irritant gekquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb een nieuwe favo pokeraar : Oliver Gill. Wat een koning
quote:
Potje H2H?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
had 't gezien ja, focking irritant gek
[..]
ohja, is goed. wat is je psn?quote:
lolquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je chips neerleggen als een ruimteschip, en dan zo betten:
[ afbeelding ]
Met bijbehorend Pew pew pew
Mrvaneequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ohja, is goed. wat is je psn?
[..]
lol
Rik van EE?quote:
Ook heel toevallig z'n voornaam eruit gehaald jaquote:
Nodig jij mij uit?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ook heel toevallig z'n voornaam eruit gehaald ja
geadd btw
yup, done. zal wel het totaal niet overpowerede real nemen. kudo's als je wintquote:
Hele andere selectie bij vriendschappelijk! Succes!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup, done. zal wel het totaal niet overpowerede real nemen. kudo's als je wint
Ik wil wel een potje?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ook nog iemand op le ieksboeks die een potje wil doen?
Teveel matties hier op het forum zitten op de PS3
Woehoe. Wel fut he, speel ik wel met mijn Nederlandse koningen (met tropische verrassing )quote:
Oh, moet ik even kijken of ik nog een FUT team hebquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Woehoe. Wel fut he, speel ik wel met mijn Nederlandse koningen (met tropische verrassing )
Die brasils zekerquote:
Nee iets uit de BPL, geen idee hoe ik eraan kom maar het heeft veel pace dus komt wel goed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die brasils zeker
Naja kom maar op
IF Benzia zou wel heel goed zijn, ik lees wel dat hij op RW speelde dus dan wordt hij wel minder duurquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:45 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Hattrick
Benzia gescoord en twee assists.
En kutquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
IF Benzia zou wel heel goed zijn, ik lees wel dat hij op RW speelde dus dan wordt hij wel minder duur
4-2-3-1quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
IF Benzia zou wel heel goed zijn, ik lees wel dat hij op RW speelde dus dan wordt hij wel minder duur
Het wordt nog maar afwachten hoe anderen het gaan doen. Ik hoop eigenlijk wel op een IF Benzia maar als hij CAM wordt wordt hij heel duur.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
4-2-3-1
Dus dat is soms CAM en soms RW/RM met de inconsistentie van EA
Kut jinxquote:
Ik haat tegenstanders zoals jij dit potje zo ergquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:07 schreef Kamikazie het volgende:
![]()
![]()
Alle redenen waarom ik geen FUT meer speel in 1 potje fifa gestopt.
Naja ik weet niet welke goal dat was, maar die volley van jou, Bruma deed gewoon niets echt wtfquote:
Ja maar jij schiet veel van buiten de 16quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik haat tegenstanders zoals jij dit potje zo erg![]()
Ik 20 schoten en 15 op doel, jij 10 en 8 op doel.
Einduitslag 5-6Diego 3 saves
Ja omdat ik ze niet afzweetquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar jij schiet veel van buiten de 16
Ik leg alles over de grond geplaatst onder de keeper door. Mja het is al idioot dat we die man minder gewoon niet merken, ik had niet eens door dat ik met 10 stond .
volquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja omdat ik ze niet afzweetMaar dat soort geplaatste balletjes, waarom pakt de keeper die nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |