Nee hoor, niet onwaarschijnlijk. Die show klopte, wat ons allemaal betreft, helemaal: geweldig gezongen,sterke show, super sfeer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik troll maar wat hoor
Maar Biffy Clyro als hoogtepunt klinkt mij onwaarschijnlijk.
quote:
Ik heb het altijd al kut gevonden en het verbaast me dat ze nog bestaan. Maar ze hebben een goede marketingmachine die ze in de juiste voorprogramma's heeft gekregen. Schoolvoorbeeld van een gemaakte band.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee hoor, niet onwaarschijnlijk. Die show klopte, wat ons allemaal betreft, helemaal: geweldig gezongen,sterke show, super sfeer.
[..]middle of the road muziek? marketingmuziek? yo
![]()
en als ik, net als iedereen waar ik mee was op Sziget, iets niet heb is het een smalle muzikale horizon.
Volgens mij ben jij zo iemand die bij de eerste 2 albums ze wel tof vond maar toen ze bekender werden het hebt afgezweerd omdat ze "te mainstream" werden
Marketingmachine hetzelfde als een goed management die ze in de juiste voorprogramma`s zet?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al kut gevonden en het verbaast me dat ze nog bestaan. Maar ze hebben een goede marketingmachine die ze in de juiste voorprogramma's heeft gekregen. Schoolvoorbeeld van een gemaakte band.
Goed antwoordquote:En veel plezier met je brede horizon dan maar.
Ok true, maar dat is weer een heel andere discussie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik zou OneDirection niet eens een band noemen, laat staan een gemaakte.
Altijd mooie discussies. Maar het stom/raar/belachelijk vinden dat het ons hoogtepunt was terwijl je er zelf niet bij was, dat is pas belachelijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:25 schreef Pino112 het volgende:
. Het is toch per persoon verschillend of Biffy nou wel of niet het hoogtepunt was.
Kindertjes.
Waarom? Zo goed is het nu ook weer niet. "Wie gaat er vanavond neuken" was drie jaar geleden bij hun eerste show leuk.quote:
Ik vind het goed klinken. Een 8 dan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom? Zo goed is het nu ook weer niet. "Wie gaat er vanavond neuken" was drie jaar geleden bij hun eerste show leuk.
Ik kijk de 3voor12 stream, die loopt iets achter maar heeft wel het hele concert.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die deden ze een poosje geleden al ja.
Ik die op Youtube, is die zoveel anders dus?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk de 3voor12 stream, die loopt iets achter maar heeft wel het hele concert.
Ja, die probeert zoveel mogelijk live beelden te laten zien. Vergelijk de Youtube beelden met Eurosport en de 3voor12 stream met de NOSquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik die op Youtube, is die zoveel anders dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |