Jane is dood omdat Walter haar uit haar recovery position haalde en haar niet terug legde. Als Walt daar niet was geweest, had ze nog geleefd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Jane is dood omdat ze een overdosis Meth heeft ingespoten.
Sowieso had hij (overduidelijk) haar dood kunnen voorkomen natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:02 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Jane is dood omdat Walter haar uit haar recovery position haalde en haar niet terug legde. Als Walt daar niet was geweest, had ze nog geleefd.
En dit, van een overdosis was geen sprake, ze stikte gewoon in haar eigen kots.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:02 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Jane is dood omdat Walter haar uit haar recovery position haalde en haar niet terug legde. Als Walt daar niet was geweest, had ze nog geleefd.
Hij heeft het veroorzaakt en had het kunnen voorkomen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:03 schreef Forbry het volgende:
[..]
Sowieso had hij (overduidelijk) haar dood kunnen voorkomen natuurlijk.
Hoe heeft hij het veroorzaakt dan? Chick kreeg een toeval omdat ze aan de heroine zat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:04 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hij heeft het veroorzaakt en had het kunnen voorkomen.
Mijn oordeel? Schuldig.
Het was zijn schuld dat ze niet meer op haar zij lag. Jane hield daar juist erg veel rekening mee (zette zelfs Jesse in die positie).quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe heeft hij het veroorzaakt dan? Chick kreeg een toeval omdat ze aan de heroine zat.
Zoals ik al zij, door hem rolde zij uit haar recovery position. Ze kreeg geen toeval, ze moest braken. Door Walt werd ze op haar rug gerold, daardoor stikte ze in haar kots.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe heeft hij het veroorzaakt dan? Chick kreeg een toeval omdat ze aan de heroine zat.
Ik zie hem ook niet zo snel "snitchen" eerlijk gezegd (tenzij hij nog de waarheid achter Jane/Brock/Mike te weten komt... ik zie alleen niet goed in hoe dat -zo snel- zou kunnen), maar er is natuurlijk wel veel gebeurd/veranderd inmiddels. Ik zou er wel begrip voor hebben... Hell, ik ben eigenlijk al blij als hij íets, wat dan ook, zegt in de komende aflevering(en)quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:58 schreef contactpersoon het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet gebeuren hoor. Denk dat de uitkomst van het gesprekje tussen Hank met Jesse zal zijn dat Hank zich eens te meer gaat realiseren dat hij Walt nergens echt op kan pakken, met alle consequenties voor z'n eigen carrière van dien. Verwacht dan ook een soort 'stand-off' tussen de White's en de Schraders.
Vergeet niet dat Walt in seizoen 3 het gehele seizoen bezig is geweest om Jesse's fouten te repareren en hem te beschermen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
Walt beschouwt/beschouwde Jesse ook als familie, vind je dat hij hem ook niet schandalig behandeld heeft dan? Dat meisje, Brock, Mike, etc... (terwijl Jesse nog -huilend- Gale vermoord heeft om Walt's leven te redden).
leuk die bijdrages in dit topic van je, maar die bloedirritante avatar van je zorgt ervoor dat ik steeds zsm door scrollquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het was zijn schuld dat ze niet meer op haar zij lag. Jane hield daar juist erg veel rekening mee (zette zelfs Jesse in die positie).
Walt heeft ook wel wat goede dingen voor Jesse gedaan, dat klopt, maar A) dat werd naar het einde toe steeds minder (Walt is sowieso gedurende de serie steeds meer Heisenberg (een narcistische psychopaat/sociopaat) geworden) en B) dat weegt bij lange na niet op tegen al het slechte.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Walt in seizoen 3 het gehele seizoen bezig is geweest om Jesse's fouten te repareren en hem te beschermen.
Net als die vorige ASAC, waar Gus Fring al die tijd in de buurt was en niks doorhad. Die is er ook uitgewipt. Hetzelfde zal met Hank gebeuren (denkt hij)quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:12 schreef planethugo het volgende:
[..]
leuk die bijdrages in dit topic van je, maar die bloedirritante avatar van je zorgt ervoor dat ik steeds zsm door scroll
OT:
wat een heerlijke aflevering weer, de spanning zal de komende 6 afleveringen (verwacht ik) wel constant te snijden zijn. Opnieuw zó goed over nagedacht, prachtig gefilmd, heerlijke sound erbij (in het begin die lopende motor, walt als hij het geld gaat begraven etc etc etc) zodat je bij elke scene op het puntje van de stoel zit en op elk moment iets onverwachts kunt krijgen.
ik kreeg alleen dat stukje niet mee, waarom Hank zijn carriere over zou zijn als hij Walt erbij lapt. Hij zal wel vd zaak afgehaald worden maar verder? Denk hij niet serieus meer genomen te worden door zijn collega's omdat zijn target al die tijd in de buurt was, of kan hij het zelf niet meer aan.
Omdat ie dan 2 jaar lang achter de grote Heisenberg aan heeft gezeten en 't zijn zwager blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:12 schreef planethugo het volgende:
waarom Hank zijn carriere over zou zijn als hij Walt erbij lapt. Hij zal wel vd zaak afgehaald worden maar verder? Denk hij niet serieus meer genomen te worden door zijn collega's omdat zijn target al die tijd in de buurt was, of kan hij het zelf niet meer aan.
Ook Jesse heeft heel veel slechte dingen gedaan hoor (bv. alleen al het meth verkopen op een bijeenkomst voor verslaafden...), alleen lijkt hij er wat meer mee te zitten dan Walt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:14 schreef Forbry het volgende:
[..]
Walt heeft ook wel wat goede dingen voor Jesse gedaan, dat klopt, maar A) dat werd naar het einde toe steeds minder (Walt is sowieso gedurende de serie steeds meer Heisenberg (een narcistische psychopaat/sociopaat) geworden) en B) dat weegt bij lange na niet op tegen al het slechte.
De dader zat de hele tijd "right under his nose" (en is familie)... niet iets waar je promotie door krijgt zullen we maar eufemistisch zeggenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:12 schreef planethugo het volgende:
[..]
leuk die bijdrages in dit topic van je, maar die bloedirritante avatar van je zorgt ervoor dat ik steeds zsm door scroll
OT:
wat een heerlijke aflevering weer, de spanning zal de komende 6 afleveringen (verwacht ik) wel constant te snijden zijn. Opnieuw zó goed over nagedacht, prachtig gefilmd, heerlijke sound erbij (in het begin die lopende motor, walt als hij het geld gaat begraven etc etc etc) zodat je bij elke scene op het puntje van de stoel zit en op elk moment iets onverwachts kunt krijgen.
ik kreeg alleen dat stukje niet mee, waarom Hank zijn carriere over zou zijn als hij Walt erbij lapt. Hij zal wel vd zaak afgehaald worden maar verder? Denk hij niet serieus meer genomen te worden door zijn collega's omdat zijn target al die tijd in de buurt was, of kan hij het zelf niet meer aan.
Jesse is ook zeker geen heilige. Dat heb ik ook nergens beweerd. In wezen is dat sowieso maar een ordinaire junk, ook niet heel veel soeps dus en dat voorbeeld wat jij noemt is wel een heel goed voorbeeld van Jesse op zijn laagst inderdaad. Toch is Walt nog vele malen erger en wel/niet een geweten en/of empathie hebben, dat maakt voor mij persoonlijk wel een heleboel uit. Daarnaast, heeft Jesse echt slechte dingen gedaan naar Walt toe? (Dingen die een beetje te vergelijken zijn met de dingen die Walt tov Jesse heeft gedaan?). Ik kan zo snel niet iets verzinnen...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook Jesse heeft heel veel slechte dingen gedaan hoor (bv. alleen al het meth verkopen op een bijeenkomst voor verslaafden...), alleen lijkt hij er wat meer mee te zitten dan Walt.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:12 schreef planethugo het volgende:
[..]
Vergeet de kosten van Hank's revalidatie niet, wie hebben die ook alweer betaald en met welk geld?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:16 schreef Forbry het volgende:
[..]
De dader zat de hele tijd "right under his nose" (en is familie)... niet iets waar je promotie door krijgt zullen we maar eufemistisch zeggen
maar zou dat anders zijn als hij Walt wel ineens met bewijzen kan oppakken? Ook dan heeft ie 2 jaar zitten slapen. Dat ie er nu toevallig achter gekomen is verandert daar niets aan, vermoed ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat ie dan 2 jaar lang achter de grote Heisenberg aan heeft gezeten en 't zijn zwager blijkt te zijn.
Dan neemt niemand m op 't bureau nog serieus, dus nu wil ie met hard bewijs komen zodat ie iig nog wel degene zal zijn die Heisenberg gepakt heeft.
[..]
Nee maar dan staat ie wel landelijk bekend als degene die Heisenberg echt gepakt heeft, dan maakt 't m niet meer uit zeg maar dat ie beschimpt zal worden omdat 't zijn zwager bleek te zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
maar zou dat anders zijn als hij Walt wel ineens met bewijzen kan oppakken? Ook dan heeft ie 2 jaar zitten slapen. Dat ie er nu toevallig achter gekomen is verandert daar niets aan, vermoed ik.
toch zie ik geen wezenlijk verschil met als hij hem nu op zou pakken. Dat bewijs moet toch wel ergens te vinden zijn, zonder dat ie daar zichzelf alleen maar in de problemen mee helpt. Maar daar vindt hij het waarschijnlijk ook nog te vroeg voor, denkend aan Walter Jr en Skyler.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee maar dan staat ie wel landelijk bekend als degene die Heisenberg echt gepakt heeft, dan maakt 't m niet meer uit zeg maar dat ie beschimpt zal worden omdat 't zijn zwager bleek te zijn.
Of het terecht zou zijn of niet, daar kan je over twisten, maar ik denk niet dat Hank zijn angst geheel ongegrond is. Misschien dat enorme schaamte (vanuit hem zelf, los van het oordeel van zijn collega's) hem sowieso zou beletten om nog goed te kunnen functioneren? (Schaamte die weggaat als hij Walt alsnog de bak in weet te krijgen).quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:42 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook best vreemd waarom Hank ontslagen zou worden.
De dader is dan wel recht onder zijn neus en familie, maar hij kon toch niet weten dat Walt het was?
Waarom is dat Hank aan te rekenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |