goed verhaal, nu de fotos nog.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Overbelasting
[..]
Die moest er nog over nadenken, ik kan volgende week bellen om te vernemen wat ie ervan denkt.
Goeie topicwending!quote:
ik heb jou niet opppppp feestboekquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Reeds te bewonderen op Feesboek, Instaagrèm etc.
Je pener zou een eigen FoBo moeten hebbenquote:
Voeg me toe! Raggat@penervanSSS.komquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb jou niet opppppp feestboek
Oh die shit gaan we nog steeds echt zo doen yoh!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:07 schreef MohMi het volgende:
Je pener zou een eigen FoBo moeten hebbenMet iedere week een nieuwe (coming-)outfit
![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Oh die shit gaan we nog steeds echt zo doen yoh!En dan met 20 clone-your-willy's een kledingkast maken
smerig wijf.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:26 schreef Harajuku. het volgende:
Net gestofzuigd, incl Charlies kussen. Jezus christus, lichte hond op zwart groot kussen. Zweet op de rug.
sowieso hara op haar rug.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:33 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind dat altijd wel lekker. Een beetje zweet op de rug!
ik zou nu echt moeilijk gaan doen, shit gaan slopen enzo.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:36 schreef Joysa het volgende:
Kant en klare zeehond in mn surprise ei
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:36 schreef Joysa het volgende:
Kant en klare zeehond in mn surprise ei
geef maar, ik eet die dingen altijd in hun geheel op, klotesmurf of niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:37 schreef MohMi het volgende:
[..]Waar is de tijd van de bazige raceautootjes die je zelf moest 'bouwen' en bestickeren, die dingen waren VET!
![]()
Ik hoef mijn ei neit want ik weet nu al dat er een klotesmurf inzit
Godverquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:39 schreef SicSicSics het volgende:
Heeft klotesmurf altijd blauwe ballen?
broodje kroketquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:41 schreef Murdera het volgende:
bedankt, door jullie heb ik zin in taart
Ik wilde om je eitjes vragen, maar dat klinkt te wanhopig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:40 schreef Joysa het volgende:
IN MN ANDERE EI ZIT OOK AL EEN KANT EN KLAAR KUT BEEST.
Ik hoef die andere niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |