Ohjaaaa DDay vandaag!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:40 schreef NoBoNo het volgende:
Cars is dan ook erg cool!![]()
Mogguh! Goh, wordt een druk dagje vandaag, 3 babies te verwachten, ik ga er voor zitten! Ben ik nog op tijd?
Ja als ze mijn dossier dan nog niet heeft opgezocht zou dat wel heel leuk zijn ja! Wij kennen elkaar ook als collega's en ze is altijd heel begaan, dus het zou me niets verbazen dat ze even nazoekt hoe het er met mij voorstaat als ze terug isquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:07 schreef GotC het volgende:
Oeeeeeh het lijkt wel een alternatieve Labour Day![]()
![]()
Sull, je zou een foto moeten maken van het gezicht van je gyn als je haar weer zietEcht top zeg, wie had dit gedacht!
*zucht* Lowlandsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
Goedemorgen UD's! Het is mooi weer, een perfecte dag voor Ollies en andere mini's om kennis te maken met de wereld! Dus... bevallen maar!
Ik heb vannacht de hele nacht rondgescheurd op oude Puch brommertjes op Lowlands.
En dat terwijl ik nog nooit op Lowlands geweest ben.Hoera voor vage dromen!
Vervelend hoor, ik krijg alleen hoofdpijn als ik niet voldoende drink. Maar ik zag in het vorige topic dat de meest voordehandliggende redenen niet het probleem zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:51 schreef DJMomo het volgende:
Gebruik ze wel omdat t anders helemaal niet te harden is. Maar helpt niet veel. En wil ook niet volle dosis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |