SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uitzondering ja. Alles wat hij maakte na 8 Mile (want die film was gewoon goed) is in mijn ogen gewoon pure kut.quote:
Heb her en der wat aardige dingen gehoord ja, maar zo naar als deze man was, ook qua toon, was gewoon echt goed. Je hoorde gewoon dat hij kwaad was.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen albums van hem ook grotendeels overgeslagen ja, was niet veel aan. Zijn wel wat goede anderen opgestaan though
quote:
Die was wel vet ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:35 schreef LompeHork het volgende:
Dit vond ik serieus het enige toffe nummer tijdens en na 8 Mile, de rest mag wat mij betreft door een dikke trechter, wat een cesspool of fuck was dat zeg, godallemachtig.
Helemaal vergetenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:37 schreef Zhano het volgende:
2 trailerpark girls go round the outside
VLAMMEN VLAMMEN VOOR JE LEVEN HEEL DE NACHTquote:
Nice wel, mijn opstelling zuigt nog steedsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:39 schreef Dudeweiser het volgende:
godver konkogoeie haaibrit
[ afbeelding ]
of jij kan er niet mee omgaan? 343 is ook gewoon kutquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nice wel, mijn opstelling zuigt nog steedskomt omdat die josties niet om kunnen gaan met 3-4-3
zieke pace nodig met 343, en zelfs dan is het nog kutquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nice wel, mijn opstelling zuigt nog steedskomt omdat die josties niet om kunnen gaan met 3-4-3
343 werkt prima, mits die josties er wat mee kunnen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
of jij kan er niet mee omgaan? 343 is ook gewoon kut
Valt mee hoor, maar je moet er wel mee kunnen spelen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zieke pace nodig met 343, en zelfs dan is het nog kut
ik had al zo'n vermoeden dat iemand paint zou aanslingerenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen zin om een vin op Britt te shoppen dus visualiseer maar ff.
maar dat was te extreem dus moest het Hills wordenquote:
De clip destijds..daar werd een aparte versie voor gemaakt omdat dit te extreem was. Na 10u 's avonds kwam de Pills versie, overdag de Hills versiequote:
Oh zo ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De clip destijds..daar werd een aparte versie voor gemaakt omdat dit te extreem was. Na 10u 's avonds kwam de Pills versie, overdag de Hills versie
daarom moet je er ook niet naar kijkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die verhalen bij Catfish gaan echt helemaal nergens over
Tis wel vermakelijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daarom moet je er ook niet naar kijken
Ik snap dit niet echtquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:05 schreef Zhano het volgende:
Ex klasgenoot die halverwege dit jaar gestopt was met de (ICT) opleiding komt weer terugHij weet echt niks en als je dat grappig vind ben je arrogant en bevooroordeeld
Njah, als je een ICT opleiding doet word er wel een minimale basiskennis verwacht (en die lat ligt echt niet hoog). Maar hij weet echt niks. En als je dan verbaasd bent daarover ben je meteen arrogant enzo. Maar hij gaat het dus weer proberen.quote:
dat wordt weer lachen dusquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah, als je een ICT opleiding doet word er wel een minimale basiskennis verwacht (en die lat ligt echt niet hoog). Maar hij weet echt niks. En als je dan verbaasd bent daarover ben je meteen arrogant enzo. Maar hij gaat het dus weer proberen.
Oh je bedoelde het op die manierquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah, als je een ICT opleiding doet word er wel een minimale basiskennis verwacht (en die lat ligt echt niet hoog). Maar hij weet echt niks. En als je dan verbaasd bent daarover ben je meteen arrogant enzo. Maar hij gaat het dus weer proberen.
Als je een negatief BSA krijgt idd niet, maar als je net daarvoor quit blijkbaar welquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh je bedoelde het op die manierBij ons mag je niet eens opnieuw beginnen als je de eerste keer faalde
Wat domquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je een negatief BSA krijgt idd niet, maar als je net daarvoor quit blijkbaar wel
Of haar pappa kon zich weer niet inhouden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:27 schreef DutchSL het volgende:
Bijna half drie en opeens keihard geschreeuw bij de buren. In het Pools dus ik versta er niks van, maar denk dat het buurmeisje weer ruzie heeft met haar moeder
Nee joh, pas als het stil is bij Polen moet je wantrouwenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:27 schreef DutchSL het volgende:
Bijna half drie en opeens keihard geschreeuw bij de buren. In het Pools dus ik versta er niks van, maar denk dat het buurmeisje weer ruzie heeft met haar moeder
dan zijn ze je zooi aan het stelen /stereotypesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee joh, pas als het stil is bij Polen moet je wantrouwen
Alleen moeder met twee dochters (moeder was getrouwd met een Luxemburger, maar die is paar jaar terug overleden en was ook niet de vader van de dochters)quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Of haar pappa kon zich weer niet inhouden.
Woon je toevallig in de populierenlaan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alleen moeder met twee dochters (moeder was getrouwd met een Luxemburger, maar die is paar jaar terug overleden en was ook niet de vader van de dochters)
Dat zijn Roemenenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan zijn ze je zooi aan het stelen /stereotypes
Neequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Woon je toevallig in de populierenlaan?
Het duurt lang omdat Dutch nu door alle ramen aan het kijken is of er ergens een auto met koplampen aan staatquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Woon je toevallig in de populierenlaan?
Ahh jammerquote:
Ik keek vanmiddag "Achter de voordeur" bij de NCRV. Daar ging het over de populierenlaan. En daar woonde een Poolse Russische vrouw met 2 dochters (en een levende man).quote:
Bedankt voor uw medewerking,quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:40 schreef DutchSL het volgende:
Er is niet eens een populierenlaan in Nijmegen zo te zien
Iek nie snap.
Ah, dat ik dat niet wist zeg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik keek vanmiddag "Achter de voordeur" bij de NCRV. Daar ging het over de populierenlaan. En daar woonde een Poolse Russische vrouw met 2 dochters (en een levende man).
Klopt ja. Da hedde snel gegoogled jongquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ah, dat ik dat niet wist zeg.
http://www.russian-women-info.com/aboutus.htm
Zij dus?
Dat valt mee. Op een of andere manier ben ik hier beland:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godverdomme ik zit hier om kwart voor 3 zo hard hardop te lachen omdat Catfish. Van die gekke Mexicanen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat valt mee. Op een of andere manier ben ik hier beland:Ik heb geen accesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat valt mee. Op een of andere manier ben ik hier beland:Was ik net ana het fappen op Russische importbruiden, komt dit voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nikki Cox (die rooie van Unhappily Ever After) is ook afgetakeld zeg, plastisch experiment gone wrongquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die Laurie van That 70's show zag er inmiddels zo uit :
[ afbeelding ]
Deed ze ook mee in TWD ofzo
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nikki Cox (die rooie van Unhappily Ever After) is ook afgetakeld zeg, plastisch experiment gone wrong
Echt zonde ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nikki Cox (die rooie van Unhappily Ever After) is ook afgetakeld zeg, plastisch experiment gone wrong
hoe bevalt IF balo ? viel mij een beetje tegenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morgen
Laatste update aan mijn teampje:
[ afbeelding ]
IF Sirigu maar gehaald ipv de gewone (want zwarte kaartjes zijn mooier), Lavezzi vervangen door Robinho (want 5* skillmoves) en Marcelo voor TOTS Filipe (nog niet uitgeprobeerd, maar betere stats).
Valt niet tegen, maar hij is inderdaad niet de grote ster: bliksemafleider voor Robinho en Lamelaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoe bevalt IF balo ? viel mij een beetje tegenverder mooi team
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_
IF Balo vond ik echt een baasquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoe bevalt IF balo ? viel mij een beetje tegenverder mooi team
IK HEB NIET EENS IETS OM MIJN TP VOOR TE GEBRUIKEN!quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
IK HEB NIET EENS IETS OM MIJN TP VOOR TE GEBRUIKEN!
heb aldoor een beetje het idee dat het net niet het ene is en net niet het ander.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
IF Balo vond ik echt een baas
Maar misschien is dat omdat ik sowieso al een fan van Balo ben en ik veel via hem probeerde/deed.
Maar wel echt een sterke ST, die goed mee kan voetballen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb aldoor een beetje het idee dat het net niet het ene is en net niet het ander.
Net niet de echte pace spits zoals reus.
en ook net niet de spits die altijd op de juiste plekken staat en afmaakt zoals milito.
Moet het een hybrid zijn? Want ik had echt een bazen Serie A teamquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:54 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Moggûh
Merk wel weer dat ik het beste met 4atb kan omgaan, en dan met name 4-5-1. Iemand suggesties voor een leuk team?
Hij doet geen flikker, maar als je hem gewoon in de voet aanspeelt, dan beukt hij zo overal doorheen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb aldoor een beetje het idee dat het net niet het ene is en net niet het ander.
Net niet de echte pace spits zoals reus.
en ook net niet de spits die altijd op de juiste plekken staat en afmaakt zoals milito.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |