Laat dat maar aan de beul overquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:35 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Niets. Geen gedachte over hoe en wat. Vind ik ook niet leuk om over na te denken.
Wilt ze ook.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:36 schreef tetouaribo het volgende:
Pff, als we het zo gaan spelen. Waarom dan niet gelijk alle zwakkelingen uitmoorden
Ik ben geen zwakkeling, maar haar oma's leven kunnen we best nemen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan moeten ze FOK! opheffen want geen user meer over.
TS zelf ook want er is iets niet goed tussen haar oren...meteen euthanasie toepassen .quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben geen zwakkeling, maar haar oma's leven kunnen we best nemen?
Opoe en omoe van TS zijn al dood (zie eerdere posts)..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben geen zwakkeling, maar haar oma's leven kunnen we best nemen?
Of iedereen emigreert omdat de overheid gek geworden is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:44 schreef Micson het volgende:
Zit best wel wat in, wat TS zegt. Gewoon niemand meer behandelen die ziek wordt, besparen we 95 miljard en zijn we in een klap het meest welvarende land ter wereld.
In Europa komen er niet zo veel meer mensen bij dan je denkt, volgens mij is het al tientallen redelijk stabiel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom niet? Er gaan minder mensen dood dan er bij komen in no time is de wereld te klein en zijn alle voorraden op. En dan gaat iedereen elkaar uitmoorden en blijven uiteindelijk de sterksten over. Waarom niet nu alvast beginnen met een rem zetten op alle dure chemokuurtjes.
Vette nsdaper als je zo iets doet. Je eigen bloed de dood in jagen. Waar gaat het heen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Opoe en omoe van TS zijn al dood (zie eerdere posts)..
Zeker vermoord door TS zelf.
In het dierenrijk zijn er voldoende voorbeelden van altruïstisch gedrag. Dat komt voort uit een grotere kans om zelf geholpen te worden. Dieren houden zich aan bepaald gedrag omdat het de kans op overleven vergroot. Dat werkt alleen als individuen ook in groepen leven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:32 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Wat een onzin ja. Het zwakke dier wordt gewoon aangevallen en opgegeten door de 'sterkere' dieren.
Net zoals zwakke/onzekere mensen op de wereld snel(ler) gepest/gekleineerd worden in grote groepen.
Bitch mijn TT zegt dat we terug moeten gaan naar natuurlijke selectie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:26 schreef wickedmen het volgende:
Je bedoelt kunstmatige selectie?
Aangezien de natuur hier niks mee te maken dan heeft.
Damn this bitch is dumb.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:48 schreef TwentyFourr het volgende:
Alsjeblieft laat het een afscheidsbrief zijn.
ga toch weg. gezond voedsel hoeft helemaal niet duur te zijn. biologisch voedsel is een ander verhaal maar gezond voedsel kan iedereen betalen. zo duur is een krop sla, andijvie of wat wortels niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:14 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Een ongezonde levensstijl zoals overgewicht heeeft vooral te maken met een lage socio-economische status. Gezond voedsel is duur in vergelijking met vet voedsel. Kunnen de kosten van een sport niet betalen en worden dus dik.
http://www.omroepwest.nl/(...)ren-met-laag-inkomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |