Hitler inderdaad, de fascist, niet wetende dat Ariers gewoon een genetische mutatie waren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:21 schreef TwentyFourr het volgende:
Weet je wie ook een superieur ras wou creëren?
Zou ik ontzettend jammer vinden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:20 schreef ava85 het volgende:
[..]
Zo te lezen ga je bijna dood. Kut voor je.
De beste genetische mutatie die ooit heeft plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hitler inderdaad, de fascist, niet wetende dat Ariers gewoon een genetische mutatie waren.
Niks, ik vraag iets aan je.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:20 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Sorry ik begrijp echt niet wat je probeert te zeggen?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:25 schreef Musthaves1 het volgende:
Ben het ermee eens dat sommige mensen beter dood kunnen zijn.
Maar dan doel ik meer op de mensen die eng verknipt zijn en een gevaar voor andere mensen.
Whut? Ik ben serieus.quote:
Niet, het is voor dieren vaak gunstiger om samen te werken dan om egoïstisch te zijn. Het voordeel dat je haalt uit samenwerking is groter dan ieder voor zich. Door voor het groepsbelang te gaan en zwakke soortgenoten te helpen wordt de kans dat het individu geholpen wordt vergroot.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zo werkt het nou eenmaal in ons dierenrijk.
Mensen die dingen gaan zeggen die ze ergens gehoord hebben en er dan nog interessant over gaan doenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom niet? Er gaan minder mensen dood dan er bij komen in no time is de wereld te klein en zijn alle voorraden op. En dan gaat iedereen elkaar uitmoorden en blijven uiteindelijk de sterksten over. Waarom niet nu alvast beginnen met een rem zetten op alle dure chemokuurtjes.
Wiet is toch ook illegaal, kleurstoffen worden toch ook afgekeurd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:26 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Niks, ik vraag iets aan je.
Maar het calorie-gezever vind ik echt te achterlijk voor woorden van je. Voor andere mensen bepalen wat ze wel/niet moeten gaan eten, mi gado.
kuch kuch TS kuch kuchquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:25 schreef Musthaves1 het volgende:
Ben het ermee eens dat sommige mensen beter dood kunnen zijn.
Maar dan doel ik meer op de mensen die eng verknipt zijn en een gevaar voor andere mensen.
Brandstapel, stenigen, vergeetput,...? Wat had je in gedachten?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:29 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Whut? Ik ben serieus.Sommige mensen zijn zo verknipt met sowieso kans op herhaling van gruwelijke daden, dat ik vind dat ze dood beter af zijn. Hoe hard ook.
Over dikke, dunne of erg zieke mensen denk ik absoluut niet zo.
Wat een onzin ja. Het zwakke dier wordt gewoon aangevallen en opgegeten door de 'sterkere' dieren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:29 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Niet, het is voor dieren vaak gunstiger om samen te werken dan om egoïstisch te zijn. Het voordeel dat je haalt uit samenwerking is groter dan ieder voor zich. Door voor het groepsbelang te gaan en zwakke soortgenoten te helpen wordt de kans dat het individu geholpen wordt vergroot.
Dan zou ik TS maar in de gaten houden...voor je het weet krijg je een spuitje van haar als je even niet oplet.quote:
TS heeft gebrek aan empathie en sympathiequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan zou ik TS maar in de gaten houden...voor je het weet krijg je een spuitje van haar als je even niet oplet.
Niets. Geen gedachte over hoe en wat. Vind ik ook niet leuk om over na te denken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:30 schreef Loppe het volgende:
[..]
Brandstapel, stenigen, vergeetput,...? Wat had je in gedachten?
En ze douwt je zo voor de trein als je niet aan de eisen voldoet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:35 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
TS heeft gebrek aan empathie en sympathie
Dan moeten ze FOK! opheffen want geen user meer over.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:36 schreef tetouaribo het volgende:
Pff, als we het zo gaan spelen. Waarom dan niet gelijk alle zwakkelingen uitmoorden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |