Laten we dan maar hopen dat jij niet de pech hebt om ziek te worden....ja, dat kan ook gebeuren zonder dat je er enige schuld aan hebt....moet je helaas meteen een trein koppen want dan ga je jezelf geld kosten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zo werkt het nou eenmaal in ons dierenrijk.
Als de zorgkosten nou eens wat lager waren he hadden ze misschien meer geld om goed eten te kopen. En mensen uit een laag socio-economisch milieu roken 9/10 keer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:14 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Mensen met een ongezonde levensstijl zoals overgewicht hebben vooral te maken met een lage socio-economische status. Gezond voedsel is duur in vergelijking met vet voedsel. Kunnen de kosten van een sport niet betalen en worden dus dik.
http://www.omroepwest.nl/(...)ren-met-laag-inkomen
Geen cijfers verzinnen, bedankt. #hypocrietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als de zorgkosten nou eens wat lager waren he hadden ze misschien meer geld om goed eten te kopen. En mensen uit een laag socio-economisch milieu roken 9/10 keer.
Geëvolueerd in zekere zin en nu zijn we weer aan het aftakelen om dat diabetici zich voortplanten met borderliners en daar geschifte kids uitkomen met een insulineabonnementje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alleen de mens is meer geëvolueerd en is geen primitief dier meer, jij hebt zeker ook iets meer haar dan normaal?
#wezittennietoptwitterquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Geen cijfers verzinnen, bedankt. #hypocriet
Volgens mij ben ik een fucking sterk persoon. Ik ben nooit echt ziek, al sport ik super lang niet; heb altijd wel prima uithoudingsvermogen. En heb een heel krachtig lichaam. Sterk, zeg maar. Altijd al gehad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alleen de mens is meer geëvolueerd en is geen primitief dier meer, jij hebt zeker ook iets meer haar dan normaal?
Zo te lezen ga je bijna dood. Kut voor je.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:19 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een fucking sterk persoon. Ik ben nooit echt ziek, al sport ik super lang niet; heb altijd wel prima uithoudingsvermogen. En heb een heel krachtig lichaam. Sterk, zeg maar. Altijd al gehad.
Punt is: ik heb bizar veel dikke haren op mijn hoofd.
Zegt dat iets ofzo? Is het een bevestiging dat ik sterk ben?
Sorry ik begrijp echt niet wat je probeert te zeggen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:19 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een fucking sterk persoon. Ik ben nooit echt ziek, al sport ik super lang niet; heb altijd wel prima uithoudingsvermogen. En heb een heel krachtig lichaam. Sterk, zeg maar. Altijd al gehad.
Punt is: ik heb bizar veel dikke haren op mijn hoofd.
Zegt dat iets ofzo? Is het een bevestiging dat ik sterk ben?
Je mag los!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:19 schreef Loppe het volgende:
ik zou hier nog zomaar een godwinnetje kunnen uitstampen
Breivik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:21 schreef TwentyFourr het volgende:
Weet je wie ook een superieur ras wou creëren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2013 01:22:51 ]
Hitler inderdaad, de fascist, niet wetende dat Ariers gewoon een genetische mutatie waren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:21 schreef TwentyFourr het volgende:
Weet je wie ook een superieur ras wou creëren?
Zou ik ontzettend jammer vinden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:20 schreef ava85 het volgende:
[..]
Zo te lezen ga je bijna dood. Kut voor je.
De beste genetische mutatie die ooit heeft plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hitler inderdaad, de fascist, niet wetende dat Ariers gewoon een genetische mutatie waren.
Niks, ik vraag iets aan je.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:20 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Sorry ik begrijp echt niet wat je probeert te zeggen?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:25 schreef Musthaves1 het volgende:
Ben het ermee eens dat sommige mensen beter dood kunnen zijn.
Maar dan doel ik meer op de mensen die eng verknipt zijn en een gevaar voor andere mensen.
Whut? Ik ben serieus.quote:
Niet, het is voor dieren vaak gunstiger om samen te werken dan om egoïstisch te zijn. Het voordeel dat je haalt uit samenwerking is groter dan ieder voor zich. Door voor het groepsbelang te gaan en zwakke soortgenoten te helpen wordt de kans dat het individu geholpen wordt vergroot.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zo werkt het nou eenmaal in ons dierenrijk.
Mensen die dingen gaan zeggen die ze ergens gehoord hebben en er dan nog interessant over gaan doenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom niet? Er gaan minder mensen dood dan er bij komen in no time is de wereld te klein en zijn alle voorraden op. En dan gaat iedereen elkaar uitmoorden en blijven uiteindelijk de sterksten over. Waarom niet nu alvast beginnen met een rem zetten op alle dure chemokuurtjes.
Wiet is toch ook illegaal, kleurstoffen worden toch ook afgekeurd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:26 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Niks, ik vraag iets aan je.
Maar het calorie-gezever vind ik echt te achterlijk voor woorden van je. Voor andere mensen bepalen wat ze wel/niet moeten gaan eten, mi gado.
kuch kuch TS kuch kuchquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:25 schreef Musthaves1 het volgende:
Ben het ermee eens dat sommige mensen beter dood kunnen zijn.
Maar dan doel ik meer op de mensen die eng verknipt zijn en een gevaar voor andere mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |