Dat wilde in net zeggen. Amalia ziet er op de foto's ontzettend verdrietig uit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
amen.
WA is wel zijn jongere broer kwijt. Dat hakt er uiteraard in. Hoe Friso met zijn 3 nichtjes omging heb ik geen idee van maar neem aan die meisjes ook stuk zijn van verdriet.
Remember:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niet om de aandacht daarheen te draaien, maar puur omdat ik het zo'n mooie foto vind. Het ging er niet om wie er opstond verder
quote:Het is geen kritiek op jou of je smaak voor foto's hoor
Ze zijn de koning en koningin. Ik denk dat er altijd wat eigen aandacht naar hen zal gaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niet Laysa.. En ik twijfel er absoluut niet aan dat ze erg verdrietig zijn.
Maar de laatste 2 foto's die hier gepost zijn zijn van het koningspaar en hun kinderen. En ik ben van mening (persoonlijke mening) dat de aandacht niet te veel moet afdwalen naar hen..
Ik ook. Dat zeg ik er ook iedere keer uitdrukkelijk bij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:42 schreef Copycat het volgende:
Ik zie foto's van een intens verdrietige broer, schoonzus en nichtjes.
Dat snap ik, en het zijn idd mooie foto's, en ze zijn logischerwijs ook erg verdrietig (en dat kun je zien inderdaad). Maar ik blijf bij mijn persoonlijke mening: voor mij wringt het dat zij (onbedoeld en onbewust) hier nu even meer aandacht krijgen dan de echtgenote en de kinderen..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze zijn de koning en koningin. Ik denk dat er altijd wat eigen aandacht naar hen zal gaan.
Ik snap je punt wel hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook. Dat zeg ik er ook iedere keer uitdrukkelijk bij.
Dank. Ben blij dat iemand snapt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel hoor.
Het zijn mooie foto's van het verdriet van een familie, maar de pers moet er niet het verdriet van de koning van maken. Hier is hij "maar" de broer, zonder iets af te dingen op zijn verdriet, ik kan me niet voorstellen hoe zoiets voelt.
Misschien vinden ze het wel fijn dat koning en koningin als bliksemafleider fungeren. Zeker omdat ze toch al niet so van de publiciteit waren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat snap ik, en het zijn idd mooie foto's, en ze zijn logischerwijs ook erg verdrietig (en dat kun je zien inderdaad). Maar ik blijf bij mijn persoonlijke mening: voor mij wringt het dat zij (onbedoeld en onbewust) hier nu even meer aandacht krijgen dan de echtgenote en de kinderen..
Meer aandacht? Echt? Dat viel wel mee toch? Ik denk dat men Mabel en de kinderen met opzet wat extra lucht heeft gegeven door minder op hen te laten focussen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat snap ik, en het zijn idd mooie foto's, en ze zijn logischerwijs ook erg verdrietig (en dat kun je zien inderdaad). Maar ik blijf bij mijn persoonlijke mening: voor mij wringt het dat zij (onbedoeld en onbewust) hier nu even meer aandacht krijgen dan de echtgenote en de kinderen..
Juist.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:49 schreef Laysa het volgende:
Denk je nu echt dat het hen om de aandacht gaat...Of wie er nu meer of minder aandacht krijgt....Juist zij presenteren zich als een geheel, een hechte familie, met zijn allen eensgezind ondergedompeld in hun intense verdriet om dit grote verlies...
Ze bedoelt in dit topic.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Meer aandacht? Echt? Dat viel wel mee toch? Ik denk dat men Mabel en de kinderen met opzet wat extra lucht heeft gegeven door minder op hen te laten focussen.
Nee, je snapt kennelijk gewoon niet wat ik bedoel.. Dit heb ik OOK gepostquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:49 schreef Laysa het volgende:
Denk je nu echt dat het hen om de aandacht gaat...Of wie er nu meer of minder aandacht krijgt....Juist zij presenteren zich als een geheel, een hechte familie, met zijn allen eensgezind ondergedompeld in hun intense verdriet om dit grote verlies...
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prachtige foto. Zoals er meer prachtige foto's gemaakt zijn voor en na de begrafenis: mensen die de elkaars handen en de handen van de kinderen vasthouden, die elkaar ondersteunen/een arm om elkaar heen doen. Heel mooi en heel menselijk..
Nee, nee, nee, ik bedoel HIER..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:49 schreef Laysa het volgende:
Niks "juist". Jij begrijpt kennelijk ook niet wat ik wil zeggenquote:
En wat maakt dat nou weer uit? Het is een reeks, zo nu en dan gaat het wat meer over het een, dan weer wat meer over het ander. Ik snap niet dat je daarmee kan zitten eigenlijk...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, ik bedoel HIER..
Dat hoeft ook niet. Maar ik neem aan dat ik ook ik mijn gevoelens over eea mag uiten toch?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En wat maakt dat nou weer uit? Het is een reeks, zo nu en dan gaat het wat meer over het een, dan weer wat meer over het ander. Ik snap niet dat je daarmee kan zitten eigenlijk...
Mag ik heel misschien mijn eigen mening hebben?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niks "juist". Jij begrijpt kennelijk ook niet wat ik wil zeggen![]()
Ja, maar voor iemand die dramt over de aandacht voor WA leg je wel heel erg de focus op je eigen gevoelens. Just my two cents.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Maar ik neem aan dat ik ook ik mijn gevoelens over eea mag uiten toch?
Natuurlijk mag dat. Kennelijk kan ik het gewoon niet goed uitleggen. Of ben ik de enige die er zo over "voelt".quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:55 schreef Laysa het volgende:
Ik heb er persoonlijk geen moeite mee met foto's van de hele familie.
Toen het ongeluk net gebeurd was kan ik me niet herinneren dat men alleen de foto's van Mabel wilde zien
Dus nee ik snap je niet en ben het gewoon niet met je eens...dat mag hopelijk toch wel.
Ja. Mag ik het idee hebben dat je niet snapt wat ik bedoel?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik heel misschien mijn eigen mening hebben?
Nee hoor. Was 1 post. Echter: het bracht een kettingreactie tot stand. Dan mag ik het toch wel proberen uit te leggen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar voor iemand die dramt over de aandacht voor WA leg je wel heel erg de focus op je eigen gevoelens. Just my two cents.
En wellicht begrijp je dan ook dat 1 post er weleens toe leidt dat de discussie even verschuift van wat, volgens jou, het hoofdonderwerp zou moeten zijn, je veroorzaakt het nu nota bene zelfquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor. Was 1 post. Echter: het bracht een kettingreactie tot stand. Dan mag ik het toch wel proberen uit te leggen?
Ik zoek en wil geen ruzie.. Ik probeer alleen die ene post uit te leggen.. Maar idd: dit neemt het topic over dus laten we ermee kappen over die ene post bezig te zijn..quote:
Toen ik dacht dat het over de foto's ging vond ik het logischerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, ik bedoel HIER..
Oneens, maar laten we er over ophouden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En wellicht begrijp je dan ook dat 1 post er weleens toe leidt dat de discussie even verschuift van wat, volgens jou, het hoofdonderwerp zou moeten zijn, je veroorzaakt het nu nota bene zelf
Hier ging het bij mij ook mis hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Toen ik dacht dat het over de foto's ging vond ik het logischer
Ik denk het.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Of ben ik de enige die er zo over "voelt".
Zeker mooie foto. Bijna voyeuristisch (schrijf je dat zo?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind dit zo'n mooie foto:
[ afbeelding ]
http://nos.nl/koningshuis(...)eel-direct-zijn.htmlquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het.
Men plaatst hier diverse foto's die zijn vrijgegeven, men kan er weinig aan doen - sterker nog, het is retelogisch - dat daar ook foto's bij zitten van WA en Maxima en de kinderen.
Het gaat hier al 47 topics keurig over Mabel en de kindjes maar ook (logischerwijs) over de rest van de rouwende familie. Als Mabel nou al drie topics niet meer was genoemd en alleen maar WA en Maxima dan had je een punt, maar ik snap dit echt totaal niet
[..]
Zeker mooie foto. Bijna voyeuristisch (schrijf je dat zo?) gevoel krijg ik er bij, ook al weet ik dat die foto genomen 'mocht' worden.
Is er ergens een overzicht van alle foto's die officieel zijn vrijgegeven? Het lijkt bijna wel of er verzocht is zo min mogelijk van Mabel te maken, dat zal dan op haar eigen verzoek zijn lijkt me.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
http://nos.nl/koningshuis(...)eel-direct-zijn.html
En dan iets naar beneden scrollen rechts
hele mooie foto.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:51 schreef Copycat het volgende:
Drie generaties, drie vrouwen, een groot verdriet.
Lieve Whiskers ze horen toch ook bij de overige familie..Ik heb daar ook geen moeite mee dat je de andere familie ook ziet dan alleen Mabel en de meisjes.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja bizar dat het nodig is maar goed..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
Deze foto is ergens toch wel bizar om zo te zien he met die bom(?)hond, ook al is het logisch in dit geval dat ze het doen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |