quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)p-ons-netvlies.dhtml
quote:Politie 'heel tevreden' over verloop uitvaart - Nieuws | Altijd op de hoogte van het laatste nieuws met Telegraaf.nl [Feed]
De politie is „heel tevreden” over het verloop van de dag van de uitvaart van prins Friso in Lage Vuursche. Er is niemand aangehouden, er zijn geen incidenten geweest en er waren geen verkeersopstoppingen.
Dat heeft een woordvoerder van de politie vrijdag gezegd. „De dag is zoals gewenst waardig en in alle rust verlopen.”
De politie verwacht dat de wegafzettingen in Lage Vuursche tussen 6 en 7 uur 's avonds allemaal weer zijn opgeheven en dat het verkeer weer normaal door het kleine dorpje kan rijden.
De woordvoerder kon niet zeggen hoeveel manschappen van politie, marechaussee en de dienst Bewaken en Beveiligen van het Koninklijk Huis vrijdag is ingezet. „Maar het waren er niet heel erg veel”, zei hij.
Bron: www.telegraaf.nl
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hey, je bent ineens blauwquote:
quote:
quote:'Ik weet wel dat het werd afgeraden, maar stel je voor dat hier niemand zou staan. Stel je toch eens voor. Dat zou toch kaal voelen. Dan is dit toch veel meer een arm over je schouder.'
Aan de ene kant wel, aan de andere kant vind ik mensen die onverschillig, sarcastisch, of lollig doen eigenlijk storender..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik schaam me dat er zulke mensen bestaan
Oh jezus fuck... 'toch meer een arm om je schouder'quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik deze (ivm vasthouden handen van de kinderen):quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind dit zo'n mooie foto:
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind dit zo'n mooie foto:
[ afbeelding ]
Hoewel zij ook erg verdrietig zullen zijn, vind ik persoonlijk dat het om Mabel en de kinderen en evt prinses Beatrix zou moeten draaien en niet om het koningspaar en hun kinderenquote:
was dat zo dan? Zij zijn trouwens ook mooi geportretteerd, ik vond vrijwel alle vrijgegeven foto's erg mooi en respectvol, maar vooral diequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoewel zij ook erg verdrietig zullen zijn, vind ik persoonlijk dat het om Mabel en de kinderen en evt prinses Beatrix zou moeten draaien en niet om het koningspaar en hun kinderen
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoewel zij ook erg verdrietig zullen zijn, vind ik persoonlijk dat het om Mabel en de kinderen en evt prinses Beatrix zou moeten draaien en niet om het koningspaar en hun kinderen
Het is geen kritiek op jou of je smaak voor foto's hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
was dat zo dan? Zij zijn trouwens ook mooi geportretteerd, ik vond vrijwel alle vrijgegeven foto's erg mooi en respectvol, maar vooral die
amen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:38 schreef Laysa het volgende:
Ik zie eerder een man met zijn vrouw en kinderen die zijn broer heeft verloren en daar intens verdrietig onder zijn..... Ik zie niet in waarom die foto's niet genomen mogen worden, maar enkel van de weduwe en kinderen? Klinkt erg apart.
Dat zeg ik ook helemaal niet Laysa.. En ik twijfel er absoluut niet aan dat ze erg verdrietig zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:38 schreef Laysa het volgende:
Ik zie eerder een man met zijn vrouw en kinderen die zijn broer heeft verloren en daar intens verdrietig onder zijn..... Ik zie niet in waarom die foto's niet genomen mogen worden, maar enkel van de weduwe en kinderen? Klinkt erg apart.
niet om de aandacht daarheen te draaien, maar puur omdat ik het zo'n mooie foto vind. Het ging er niet om wie er opstond verderquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niet Laysa.. En ik twijfel er absoluut niet aan dat ze erg verdrietig zijn.
Maar de laatste 2 foto's die hier gepost zijn zijn van het koningspaar en hun kinderen. En ik ben van mening (persoonlijke mening) dat de aandacht niet te veel moet afdwalen naar hen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |