SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Kerel uit mijn team zat tijdens de loting al klaar met vluchten op de verschillende steden (waarop ze zouden vliegen als ze die zouden loten). Dus toen AC Milan kwam had ie gelijk geboekt voor die weekquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Na 1 dag uitkaartjes AC Milan 170 van de 5200 verkochtIk kan dus wel even wachten op de heenwedstrijd voor ik beslis
Ja mijn broertje ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kerel uit mijn team zat tijdens de loting al klaar met vluchten op de verschillende steden (waarop ze zouden vliegen als ze die zouden loten). Dus toen AC Milan kwam had ie gelijk geboekt voor die week120 euro voor vlucht, hotel en het kaartje.
Dat ontken ik toch ook niet? Best veel, maar zeker niet alles en alleen maar. Word gewoon een beetje moe van zijn posts over mij e.d.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Toegeven rick, je post best veel over psv'ers en ex-psversmaar meestal zijn het gewoon transfergeruchten dus ik vind het niet erg hoor
thx iddquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had dit team bedacht: http://wefut.com/squad/3347 3 4* skillers, de enige speler die me niet zo goed lijkt is Psaume en die is ook moeilijk te vinden op de markt.
sorry man wist niet dat je er zo mee zat, zal het niet meer doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch ook niet? Best veel, maar zeker niet alles en alleen maar. Word gewoon een beetje moe van zijn posts over mij e.d.
Die IF's zijn verder ook niet nodig, je kan ook gewoon Opara of James LCB doen en een andere keeper (IF Felipe Melo kan voor de grap ookquote:
Het lijkt wel of er altijd een zwakke plek in zit met die vent erinquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die IF's zijn verder ook niet nodig, je kan ook gewoon Opara of James LCB doen en een andere keeper (IF Felipe Melo kan voor de grap ook)
wie wat waar? De spits? ligue 2 en verdediger traagquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het lijkt wel of er altijd een zwakke plek in zit met die vent erin
Hij heeft trouwens echt kutstats Poker, pak gewoon Dembele dan
Die IF spits ja, dies kut. Gewoon niet aan beginnenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wie wat waar? De spits? ligue 2 en verdediger traag
edit: ohh de spits waar ik het omheen wou bouwen? 93 acceleration niks meer nodig?
Maar nog maar ff kijken of ik dat team ga maken hoor, heb sowieso 2 van die mls al in ander team dus voorlopig zal dit team er nog niet komen. En het liefst heb ik het nog iets anders dus zal wel niks worden
hou eens op jongen jij post alleen maar over psv'ers of oud-psv'ersquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Kut bommel
[..]
Die IF spits ja, dies kut. Gewoon niet aan beginnenEn die CAM ook
SORRY SORRY ECHT SORRIEquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
hou eens op jongen jij post alleen maar over psv'ers of oud-psv'ers
Dembele heeft ook echt kut stats op pace na. Dan kun je beter iets met N'Guessan en Benzia voorin doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het lijkt wel of er altijd een zwakke plek in zit met die vent erin
Hij heeft trouwens echt kutstats Poker, pak gewoon Dembele dan
Ja dat had ik zelf dan ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dembele heeft ook echt kut stats op pace na. Dan kun je beter iets met N'Guessan en Benzia voorin doen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
hou eens op jongen jij post alleen maar over psv'ers of oud-psv'ers
442 is dan ook kutquote:
en hoe ziet het team er uit. sowieso 442 ... niet echt mijn favorietquote:
Hoe gaat het met je vriendin tot nu toe?quote:
Er zijn maar weinig 4* spitsen met redelijke stats. Kang Soo Il heeft geen triple link met een LMquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:52 schreef poker4lifee het volgende:
jullie nog tips voor deze linkerkant dan TT/DS2? http://wefut.nl/squad/2991
Ghezzal moet oprotten![]()
Of 4* of pace wel verplichtingen voor beide posities. Zat te denken aan Quigley en die stronglink lm
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee de DS Gif maar dan anders
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee de DS Gif maar dan anders
[ afbeelding ]
Zoveel pees dat ik hem niet durf te posten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en hoe ziet het team er uit. sowieso 442 ... niet echt mijn favoriet
Nog steeds hetzelfde. Dat eigenwijs kind wil er niet uitquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je vriendin tot nu toe?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde. Dat eigenwijs kind wil er niet uit
iddquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig 4* spitsen met redelijke stats. Kang Soo Il heeft geen triple link met een LMDan lijkt Quigley-Dennehy de beste optie, die laatste heeft wel 90 pace maar ook maar 2* en voor de rest matige stats.
misschien 5atbquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zoveel pees dat ik hem niet durf te posten.
Tweede repost in een kwartierquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een post over een Barca speler die niet van PSV komt
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een post over een Barca speler die niet van PSV komt
Neen.quote:
Die DS GIF? Is die ook al gepost? Die is vandaag of gisteren pas gemaakt volgens mij. En die andere kan best, vond ik wel leukquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde. Dat eigenwijs kind wil er niet uit
Jullie gaan toch wel een foto posten van dat nageslacht van jullie he?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Ik moet ook nog 4 weken wachten.
Die met van Bommel erop was eerder op de middag ook al gepost.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die DS GIF? Is die ook al gepost? Die is vandaag of gisteren pas gemaakt volgens mij. En die andere kan best, vond ik wel leuk
Ik las 'geslacht'quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Jullie gaan toch wel een foto posten van dat nageslacht van jullie he?
Nou...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Jullie gaan toch wel een foto posten van dat nageslacht van jullie he?
Oh lol, die was niet meer in dit kwartier he (a)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die met van Bommel erop was eerder op de middag ook al gepost.
quote:
Oh ik snap het al, worden toch wel lelijke kinderen met julliequote:
Maak er een leuke paint meequote:
Dan maar een Engelse ST en deze man als LM: http://wefut.nl/player/3314quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iddpace spits mag ook
en met eventuele engelse linkerkant geen triple links nodig.
Jammer dat Kandji geen triple link met een spits heeft
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Oh ik snap het al, worden toch wel lelijke kinderen met jullie
die van trapz zal wel in elkaar gepaint zijnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Oh ik snap het al, worden toch wel lelijke kinderen met jullie
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die van trapz zal wel in elkaar gepaint zijn![]()
verwacht wel minsten een balkonscene paint als hij vader is geworden
Ik ga haar wel de fijne trucjes van het painten leren natuurlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maak er een leuke paint mee
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:12 schreef poker4lifee het volgende:
weer een scorpion gered door de keeper
hmm ook wel oke jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan maar een Engelse ST en deze man als LM: http://wefut.nl/player/3314
yup, 2e keer dat mannetje van me het deed en 2e keer geen goalquote:
Ik wist niet eens dat dat konquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup, 2e keer dat mannetje van me het deed en 2e keer geen goal
Lijkt er niet opquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik wil wel. Is er nog iemand?
hahaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat kon
toch belachelijk dat dat in deze tijd nog steeds niet kan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_
Ik denk toch dat de eerstvolgende keer dat gewoon weer keihard fout gaatquote:
Ook geen uitpubliek bij risicowedstrijd Jong PSV - FC Ossquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk toch dat de eerstvolgende keer dat gewoon weer keihard fout gaat
zijn die weer te koop dan ? al die kaarten van mp zijn terug geroepen ofzo ?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:21 schreef DePresident. het volgende:
Morgen trouwens weer de wekker zetten om proberen de laatste kaarten voor Psv - Milan te scoren.
GL, denk dat Primera de beste optie is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:21 schreef DePresident. het volgende:
Morgen trouwens weer de wekker zetten om proberen de laatste kaarten voor Psv - Milan te scoren.
Die is wel uitverkocht hoorde ik. Jan Louwers stadion maar toch, 1500 man tov de 400 maandagquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ook geen uitpubliek bij risicowedstrijd Jong PSV - FC Ossrelbrabo's
Jep, nog 1500.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zijn die weer te koop dan ? al die kaarten van mp zijn terug geroepen ofzo ?
Denk ik niet. Als je iemand in de rij voor je hebt die ook die kaartjes wil hebben ben je in principe al te laat. Het zal wel binnen 5 minuten uitverkocht zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
GL, denk dat Primera de beste optie is.
Ik ken die PSV kaartverkoop site wel, die is zo verneukt ingericht dat elke tribune die je kiest vervolgens wel vol zal zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:24 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Jep, nog 1500.
[..]
Denk ik niet. Als je iemand in de rij voor je hebt die ook die kaartjes wil hebben ben je in principe al te laat. Het zal wel binnen 5 minuten uitverkocht zijn.
Waarom?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk toch dat de eerstvolgende keer dat gewoon weer keihard fout gaat
Ik ga het er op gokken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ken die PSV kaartverkoop site wel, die is zo verneukt ingericht dat elke tribune die je kiest vervolgens wel vol zal zijn.
Volgens mij krijgen die primera's allemaal een aantal kaarten hoor
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom?
Ik denk dat het goed gaat...
als je het niet probeert zal je het ook nooit weten. kan goed gaan kan fout gaan. maar denk dat met de maatregelen die er tegenwoordig getroffen worden het wel moet kunnen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat dat kleine groepje debielen die beiden clubs hebben het elke keer blijven verzieken. Ik zie niet in waarom die nu ineens het licht gezien moeten hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom?
Is die niet toevallig van jou?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:24 schreef DuTank het volgende:
DS2, de vrij 352 op de markt, koop 'm ff
nee hoezoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is die niet toevallig van jou?
Ik zie 2 3-5-2 versies op de markt, toevallig hebben ze ook nog dezelfde prijs. Maar ik weet dat 1 van de 2 van jou is.quote:
Die er een uur op staat. Ik ga daarna denk ik die andere even undercutten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie 2 3-5-2 versies op de markt, toevallig hebben ze ook nog dezelfde prijs. Maar ik weet dat 1 van de 2 van jou is.
gamblequote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie 2 3-5-2 versies op de markt, toevallig hebben ze ook nog dezelfde prijs. Maar ik weet dat 1 van de 2 van jou is.
Ja maar precies wat TT zegt is ook zo want 9 van de 10 incidenten gebeuren buiten het stadion.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[..]
als je het niet probeert zal je het ook nooit weten. kan goed gaan kan fout gaan. maar denk dat met de maatregelen die er tegenwoordig getroffen worden het wel moet kunnen.
In het stadion kan ook niet veel gebeurenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja maar precies wat TT zegt is ook zo want 9 van de 10 incidenten gebeuren buiten het stadion.
Hij is de laatste tijd weer veel minder te vinden op de markt, daardoor is hij wel weer duurder geworden. Vannacht verkocht ik er nog 1 voor 2.5k in een slechte formatie.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die er een uur op staat. Ik ga daarna denk ik die andere even undercutten.
Is het officieel dat er morgen maintenance is? Misschien gaan ze dan wel wat fixen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
ben benieuwd wat ze met de maintenance van morgen gaan slopen
Dat dacht ik de vorige 3x ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is het officieel dat er morgen maintenance is? Misschien gaan ze dan wel wat fixen.
je kan er donder op zeggen dat ze het doen, en dat het nog erger wordtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is het officieel dat er morgen maintenance is? Misschien gaan ze dan wel wat fixen.
kut een CM>CAM kaartje dusquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:44 schreef wieisboos het volgende:
Eriksen wordt volgend jaar waarschijnlijk ook CM![]()
geen CAM > CM kaartje dus
Ik heb er een goed gevoel over. Morgen is alles weer gefixtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kan er donder op zeggen dat ze het doen, en dat het nog erger wordt
haha ik moet je helaas teleurstellenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb er een goed gevoel over. Morgen is alles weer gefixt
Er is ook nog niets aangekondigd hetquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb er een goed gevoel over. Morgen is alles weer gefixt
dat mag eigenlijk toch geen rede zijn dat er geen mensen in het stadion zitten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja maar precies wat TT zegt is ook zo want 9 van de 10 incidenten gebeuren buiten het stadion.
Ik van Persiequote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik probeer al 3 weken die hoeren TOTS Diamanti te verkopen
Alleen als er maintenance is uiteraard.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha ik moet je helaas teleurstellen
oh wist ik niet eensquote:
Ik heb zo'n vermoeden dat ze het helemaal niet fixen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik van PersieEcht prettig die 0 plekken op mijn TP
oh top even kopen. OH WACHT IK KAN HEM TOCH NIET VERKOPENquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie het geld heeft. Pak je zo 80k op. Niet van mij overigens
Xbox zeker ?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
ik koop 'm wel, moet DS2 even mijn fakking de vrij kopenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Die was snel weg. Ik heb hem niet gekocht trouwens.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ofc, maar hij is al wegquote:
100k onder de laagste bin, niet zo gek ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die was snel weg. Ik heb hem niet gekocht trouwens.
Als je het niet had gepost had ik nooit naar hem gezocht. Nu zie ik ook een MotM-versie voor een interessante prijs maar ik weet niet of die dat waard is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
100k onder de laagste bin, niet zo gek ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je het niet had gepost had ik nooit naar hem gezocht. Nu zie ik ook een MotM-versie voor een interessante prijs maar ik weet niet of die dat waard is.600k ofzo volgens mij, bijna net zoveel als de TOTSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Dat jij brons blijft spelen met zulke uitslagenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:08 schreef poker4lifee het volgende:
geoden toernooi resultaten
13-0, 8-0, 6-0Zelfs Sinclair en Ings konden niks doen
100 wins ff halen dan ook weer klaar meequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat jij brons blijft spelen met zulke uitslagen
quote:
Laatst heb ik er een in mijn handen gehad. Ze voelen ook echt kut aan. Maja HTC is ook ooit zo gekomenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
WTF wilt er nou een telefoon van het merk Huawei
Armin van Buuren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
vroeg hem wat z'n record was stuurt iequote:
ikquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zieke recordsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vroeg hem wat z'n record was stuurt ie
'mine is 211-14-43 and this match was just against my best opponent ever... most time i lose against pace whores :/'
baas
Zo'n gevoel heb ik altijd met vreemde merken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Laatst heb ik er een in mijn handen gehad. Ze voelen ook echt kut aan. Maja HTC is ook ooit zo gekomen
Misschien was het wel iemand van het EA forum. Wat voor team had hij dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vroeg hem wat z'n record was stuurt ie
'mine is 211-14-43 and this match was just against my best opponent ever... most time i lose against pace whores :/'
baas
nee dat had ik ook niet verwacht, maar het was wel grappig om te zeggenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet eens gekocht
Ik juist andersomquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zieke records
Mijn record is echt kut. Wel positief maar daar houdt het mee op. Komt ook door een hoop disconnects door problemen met mijn router maar toch![]()
Tegen Fok!kers kan ik altijd wel wat geconcentreerder spelen, maar tegen randoms speel ik denk ik toch te laidback om al die tryharders aan te kunnen
Dat had ik een paar jaar geleden met Lenovo ook maar dat is toch ook wel een goed merk gewordenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo'n gevoel heb ik altijd met vreemde merken.
Gaar, fragiel en oerlelijk
Ik laat verdedigend altijd steken vallenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik juist andersom79-2-6 heb ik nu op dit account
Tegen fokkers wil ik juist niet te serieus spelen en laat ik verdedigend veel meer steken vallen enzo, en tegen randoms juist serieus
hahah geen ideequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien was het wel iemand van het EA forum. Wat voor team had hij dan?
true dat los ik wel wat anders op danquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik laat verdedigend altijd steken vallenIk wil gewoon zsm de bal, verdedigen is saai
7 jaar geleden had ik er eenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Op het EA forum hebben ze een hekel aan Engelse bronzes (in ieder geval die mensen die in de bronze discussion lounge posten) maar er zijn nog wel meer bronze users en die kiezen vaak voor de standaard spelers.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah geen ideehmm 352 Engelse leagues team met een hoop snelle mensen, ings, taylor, sinclair enzo. en gewoon de bekende snelle verdediging
hehe okequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op het EA forum hebben ze een hekel aan Engelse bronzes (in ieder geval die mensen die in de bronze discussion lounge posten) maar er zijn nog wel meer bronze users en die kiezen vaak voor de standaard spelers.
Wat is dat dan ook voor een belachelijke oefening zo bij elkaarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:27 schreef Tim86 het volgende:
http://nos.nl/video/54028(...)jt-en-de-guzman.html
teeeeeeering die botsing
die kan zo in de fail compilatie van de maandquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:27 schreef Tim86 het volgende:
teeeeeeering die botsing
Ik ben echt helemaal klaar met Van Gaal.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is dat dan ook voor een belachelijke oefening zo bij elkaar
Ik was er al klaar mee toen ie kwam. En nou zeuren dat bondscoachschap saaier is dan clubcoach, terwijl hij dat toch al had moeten weten van 10 jaar terugquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal klaar met Van Gaal.Eigenlijk al vanaf het moment dat Schaken bij de selectie werd gehaald.
De Guz heeft een lichte hersenschudding en Kuyt was alleen een beetje duizelig. Die oefening heeft van Gaal bedacht, zodat de spelers oog hielden voor andere spelers. Top oefeningetje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:27 schreef Tim86 het volgende:
teeeeeeering die botsing
Met andere woorden De Guzman en Kuijt deden de oefening foutquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De Guz heeft een lichte hersenschudding en Kuyt was alleen een beetje duizelig. Die oefening heeft van Gaal bedacht, zodat de spelers oog hielden voor andere spelers. Top oefeningetje.
Ja en dan lig je er gelijk uit. Hopen dat we wel 11 man overhouden voor het WK.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met andere woorden De Guzman en Kuijt deden de oefening fout
Ach die zijn toch niet goed genoeg dus gaan toch niet meequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja en dan lig je er gelijk uit. Hopen dat we wel 11 man overhouden voor het WK.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De Guz heeft een lichte hersenschudding en Kuyt was alleen een beetje duizelig. Die oefening heeft van Gaal bedacht, zodat de spelers oog hielden voor andere spelers. Top oefeningetje.
Het was dan ook een opmerking met een knipoog van Pascal.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het was dan ook een opmerking met een knipoog van Pascal.
HAHAHAH SNAP JE XD XD XD
Zijn oog lijkt net op een kutje dat te hard is geneukt.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:52 schreef DutchSL het volgende:
Laurie van That 70's Show dood.
Was ook wel erg afgetakeld:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
1 2 3 4 what are you waiting for
5 6 7 8 now what it's getting late
9 10 11 12 en toen ging mijn zusje er doorheen ratelen
Maar nou zou ik het toch moeten kunnen vinden
Edit: niet dus
Die kreeg ik ook ja toen ik googlede.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
1 2 3 4 what are you waiting for
lolquote:
waarom googlede ik ditquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:08 schreef DutchSL het volgende:
One Two Three Four Little Hat Of Paper
Tis wss gewoon een of andere demoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien is het wel helemaal geen volledig nummer maar is het alleen voor die reclame gemaakt?
twitter:KSIOlajidebt twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 00:13:20“@HeskeydD: @KSIOlajidebt OMFG JJ ARSENAL AGREE DEAL FOR SUAREZ http://t.co/BKpaUpsOW4” You are now in the top 10 of my "most hated" list reageer retweet
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
twitter:KSIOlajidebt twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 00:13:20“@HeskeydD: @KSIOlajidebt OMFG JJ ARSENAL AGREE DEAL FOR SUAREZ http://t.co/BKpaUpsOW4” You are now in the top 10 of my "most hated" list reageer retweet
![]()
![]()
Oh de link doet het niet, naja dat is dezehttp://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/league_cup/7197913.stm
news.bbc.co.uk, wat denk je dat daar nou voor schriklink staatquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand die ik ken die geen FIFA speelt kent KSI nu toch door die kids react to videoIk ga trouwens niet op die link klikken.
De ene link faalt en de andere link gaat naar een nieuwsartikel, maar ik snap het niet echt. Ik snap niet wat al die @heskey enzo betekenenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand die ik ken die geen FIFA speelt kent KSI nu toch door die kids react to videoIk ga trouwens niet op die link klikken.
Die gast stuurt naar KSI dat de transfer van Suarez naar Arsenal rond is, is het artikel een artikel over een dikke overwinning op arsenal van de aartsrivaalquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
De ene link faalt en de andere link gaat naar een nieuwsartikel, maar ik snap het niet echt. Ik snap niet wat al die @heskey enzo betekenen.
Ja ik dacht dat KSI die shit allemaal zelf erop had gezet, vandaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die gast stuurt naar KSI dat de transfer van Suarez naar Arsenal rond is, is het artikel een artikel over een dikke overwinning op arsenal van de aartsrivaalZo lastig is het niet
Jij zit echt op een dieet van energydrink en chips hè?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voordat ik ga wil ik nog zeggen dat die Doritos echt te lekker zijn (en groot) 1.29 is wel wat duur voor een zak chips. Toch zeg ik GET THEM NOW!
ja, even TC dmen voor die codequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:23 schreef poker4lifee het volgende:
deden we hier trouwens nog aan een pl fantasy league? of was het alleen eredivisie?
Alleen chips want er waren verder geen dealsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij zit echt op een dieet van energydrink en chips hè?
Nee, dat valt best wel mee. Ik eet ook gewoon warm enzo.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij zit echt op een dieet van energydrink en chips hè?
Donnie Darkoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:28 schreef Dudeweiser het volgende:
wie weet er nog toffe films die ik moet zien (en al kan downloaden)
Horizon.tv?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:28 schreef DutchSL het volgende:
Nou, ik heb MTV er op gezet (horizon.tv). Nu wachten op die reclame
Nu een programma over Britse chavs
oh toch welquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dat valt best wel mee. Ik eet ook gewoon warm enzo.
Site van de UPC, kan ik digitale TV kijken op de PC (anders moet ik beneden blijven zitten en daar heb ik geen zin in).quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Horizon.tv?
Maar van de week toen we zaten te wachten, duurde het 2 uur voordat hij weer kwam
O dat is wel handigquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Site van de UPC, kan ik digitale TV kijken op de PC (anders moet ik beneden blijven zitten en daar heb ik geen zin in).
k, thxquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja, even TC dmen voor die code
Iron Man 3quote:
DONNIE DARKOquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet ik dan niet de voorgaande delen ook gezien hebben?
Tis best wel een actiefilm, en zeker geen dramaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben op zoek naar zieke actiefilms, niet naar dramafilms
Genre is wel degelijk drama hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis best wel een actiefilm, en zeker geen drama
Maar wel een met een tof verhaal, geen superman achtige troep idd![]()
end of watchquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben op zoek naar zieke actiefilms, niet naar dramafilms
Genre is imo sci-fi mystery, drama vind ik het toch niet echtquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Genre is wel degelijk drama hoor
(dat is niet alleen maar zielige weduwe's die hun innerlijke demonen moeten verslaan)
als ik de samenvatting zo lees ziet het er niet echt uit als een film waar je om kan lachenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis best wel een actiefilm, en zeker geen drama
Maar wel een met een tof verhaal, geen superman achtige troep idd![]()
Jawel man, zitten echt grappige dingen in. Hoofdpersoon is ook grappigquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ik de samenvatting zo lees ziet het er niet echt uit als een film waar je om kan lachen
Drama heeft niks met verdrietig te maken, that's my pointquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Genre is imo sci-fi mystery, drama vind ik het toch niet echtIk heb er ook meer om moeten lachen dan dat het verdrietig was ofzoiets
Oke geloof het wel hoor, maar de dramafilms die ik ken vind ik hem idd niet echt bij passenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Drama heeft niks met verdrietig te maken, that's my point
Google het maar.
Toffe film wel inderdaad
Linkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:41 schreef Patje1987 het volgende:
Meer stemmen nodig als lekkerste fokhunk
Dan moet je deel 1 en 2 gaan kijken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet ik dan niet de voorgaande delen ook gezien hebben?
Te onzeker zijn over je mannelijkheid zijn waardoor je niet durft te stemmen op de lekkerste hunkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:43 schreef DutchSL het volgende:
Stemmen op mooiste mannen ?
[ afbeelding ]
Hee Arnold Smit jij hierquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Te onzeker zijn over je mannelijkheid zijn waardoor je niet durft te stemmen op de lekkerste hunk
nou dat moet dan maarquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet je deel 1 en 2 gaan kijken.
Twee kun je ook wel overslaanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou dat moet dan maar
toch altijd eens willen zien
1 en 3 ookquote:
/Votedquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:49 schreef Patje1987 het volgende:
ONZ / Wie is de lekkerste hunk op FOK?
quote:
ik had godverdomme vanmiddag al die gestemd en die lutser heeft zijn lijstje niet eens geupdatequote:
Haha maakt niet uit, je gaat het toch niet herkennen want niemand doet datquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:51 schreef DutchSL het volgende:
Zat er niet bij in deze reclame, en ik kan dit Britse kutaccent niet langer aanhoren, sorry Timmy.
Misschien probeer ik het straks weer tijdens Jackass.
donequote:
Wanne homo joh.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had godverdomme vanmiddag al die gestemd en die lutser heeft zijn lijstje niet eens geupdate
Voer campagne.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:55 schreef rolls-reus het volgende:
Gestemden ik heb de lapo daar ook nog eens
zal ik de boel eens gaan vervalsen?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:57 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik durf nietik verknal dat toch helemaal
Voer campagne/vervals het.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:55 schreef rolls-reus het volgende:
Gestemden ik heb de lapo daar ook nog eens
zal ik de boel eens gaan vervalsen?
DE WOUTEN JONGENS DE WOUTEN HOUDEN ONS IN DE GATENquote:
Jezus, ga huilen bij je moeder ofzoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
DE WOUTEN JONGENS DE WOUTEN HOUDEN ONS IN DE GATEN
Lh is mijn broeder. Hij speelt ook fut.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
DE WOUTEN JONGENS DE WOUTEN HOUDEN ONS IN DE GATEN
Ik heb 3 vadersquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jezus, ga huilen bij je moeder ofzojij kent me niet dus.
Mensen met drie vadersquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb 3 vadersJe kent me niet dus
Goeien comebackquote:
Een smurf, duh.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:05 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk?want je naam is blauw
Eindredactie Frontpage / Forummod / Designerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:05 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Een hele zwarte neger zodat ze blauw lijkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:05 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dit wel, ik lek door enzuks.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een hele zwarte neger zodat ze blauw lijken
Coolquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eindredactie Frontpage / Forummod / Designer
Waar blijft dat topic verdomme?
Schijt aan heel fok, je post toch alleen hierquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:08 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Cool
Ik doe het maar nietzometeen is heel fok boos op mij en krijg ik een ban
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:08 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Cool
Ik doe het maar nietzometeen is heel fok boos op mij en krijg ik een ban
450 was echt fantastisch geweest, helaasquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doe ik het zelf wel weer: ONZ / Wie is de lekkerste hunk op FOK? #2
Dat zou teveel opvallen, dan zou ik deze konkoharde baas teniet doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
450 was echt fantastisch geweest, helaas
Nee, met een lekker wijf.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:10 schreef poker4lifee het volgende:
En als hij wint sturen jullie hem met DV naar venetie toe ofzo?
Truequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Schijt aan heel fok, je post toch alleen hier
quote:
Abdoulayquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zou teveel opvallen, dan zou ik deze konkoharde baas teniet doen.
Silkquote:
Baaaaaassssquote:
Streep erdoor idd.quote:
Nu heb je iig meer dan "tudududu 1234". Misschien is het wel helemaal geen 'echt' nummer maar gewoon iets wat ze op de plank hadden liggenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Baaaaaassss
Wss hebben we er niets aan, maar ik gooi hem maar in dat muziektopic
Ja wss is dat hetquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nu heb je iig meer dan "tudududu 1234". Misschien is het wel helemaal geen 'echt' nummer maar gewoon iets wat ze op de plank hadden liggen
quote:
Kan gebeuren tochquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja wss is dat hetIk had de tekst wel al bijna helemaal maar daar konden we ook niet veel mee
[..]![]()
![]()
Ik vind het wel een catchy melodietje eigenlijk, zeker na al die keren dat ik hem al gehoord heb.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:21 schreef Tim86 het volgende:
wat een matig nummer..ik had wel iets leukers verwacht na al die moeite
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:24 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een deceptie dat lied trouwens.
Eindelijk is die mongool weer ouderwets agressief, al die sentimentele kutnummers van hem mogen lekker de pleuris in zakken wat mij betreft.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Kan niet tippen aan die nieuwe van Eminem idd
![]()
Jajajaja repost
Qftquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eindelijk is die mongool weer ouderwets agressief, al die sentimentele kutnummers van hem mogen lekker de pleuris in zakken wat mij betreft.
"Stan" ja ga huilen met je konkokopquote:
White trash party vinnik baasquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Stan" ja ga huilen met je konkokopdaarom kreeg ik serieus aversie aan die idioot.
Hier kunnen mensen tenminste wat mee, als hij nou een heel album zo maakt koop ik het misschien ook nog. Was voor mij ook nog een reden om met het hele genre (op Jedi Mind Tricks na) te stoppen met luisteren.
Ik heb de afgelopen albums van hem ook grotendeels overgeslagen ja, was niet veel aan. Zijn wel wat goede anderen opgestaan thoughquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Stan" ja ga huilen met je konkokopdaarom kreeg ik serieus aversie aan die idioot.
Hier kunnen mensen tenminste wat mee, als hij nou een heel album zo maakt koop ik het misschien ook nog. Was voor mij ook nog een reden om met het hele genre (op Jedi Mind Tricks na) te stoppen met luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |