KH in het gta topic noemenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
gewoon niet,. KH 1.5, 2.5, en kh 3 straks. Heiligdom.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:12 schreef Woods het volgende:
Los Santos is dus zo aangepast dat het van de rest van de San Andreas map is afgesneden en door de lokale autoriteiten ergens anders midden in de zee is neergelegd![]()
Tevens: kutspel
Verklaar?quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:12 schreef Woods het volgende:
Los Santos is dus zo aangepast dat het van de rest van de San Andreas map is afgesneden en door de lokale autoriteiten ergens anders midden in de zee is neergelegd![]()
Dit is wel lelijk ja. Doe dan net als Skyrim.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:12 schreef Woods het volgende:
Die kon ik ook niet halen op m'n iPad, uiteindelijk na veel keer proberen en bijna m'n iPad weg willen gooien is het me toch gelukt...quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:40 schreef Tijn het volgende:
Kheb net in Vice City op de iPad de missie gehaald met de RC planes
Wel op deze sneue wijze echter:
Die missie met die helikopter in die bouwval? Die was op zich best makkelijk ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:48 schreef Tijn het volgende:
Ja, echt een miljard keer moeilijker dan de missie met de RC helikopters.
Op de ipad is die heel simpel idd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:52 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Die missie met die helikopter in die bouwval? Die was op zich best makkelijk ja.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Op de ipad is die heel simpel idd.
Die is dan ook best moeilijk om op de normale wijze te doen.quote:
Wat? Skyrim achtige grens? Hoezo? Gewoon een berg of blur de verte met een onzichtbare muur of hek of zo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die is dan ook best moeilijk om op de normale wijze te doen.
Hoop dat er in V na de storyline nog wel wat te doen isquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:16 schreef fotostarter het volgende:
Ga even gta4 doen, om de tijd te doden
Kan wel iets in zitten. Wel zee, maar dat richting Nevada bergen waar je dat stopt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:25 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat? Skyrim achtige grens? Hoezo? Gewoon een berg of blur de verte met een onzichtbare muur of hek of zo.Een eiland klopt gewoon niet.
Ik weet bijna zeker dat er in V meer te doen is dan ooit, na de storyline. Om te beginnen met GTA: Online.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:36 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Hoop dat er in V na de storyline nog wel wat te doen isGa dit topic ook maareens volgen. Inmiddels V gepreordered via Amazon. Scheelt toch weer een euro of 15.
Explosies in GTA tot San Andreas waren epicquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:40 schreef Tijn het volgende:
Kheb net in Vice City op de iPad de missie gehaald met de RC planes
Wel op deze sneue wijze echter:
Ik vind GTA IV nu echt doodsaai na het zien van al die GTA V beelden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:16 schreef fotostarter het volgende:
Ga even gta4 doen, om de tijd te doden
idd...quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:00 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik vind GTA IV nu echt doodsaai na het zien van al die GTA V beelden.
Ik kan echt niet meer wachten.
2014 komt ie naar iOS.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:02 schreef Tijn het volgende:
Ik realiseer me net dat straks San Andreas misschien wel uitkomt op de iPad en dan heb je 2 GTA-games tegelijk uit die zich daar afspelen.
Maar dat je niet kunt coveren is wel te kut. Sta je daar gewoon midden in een steeg beschoten te wordenquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:47 schreef Woods het volgende:
[..]
Explosies in GTA tot San Andreas waren epic
Ik moet ook wat games van de Xbox 360 (heb maar 20GB) gooien om GTA V te kunnen spelen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
idd...
Heb nog eens MP gespeeld.
Maar krijg nu meer en meer de neiging
om GTA 4 van de PS3 af te vegen....
Bey Bey Niko... See you in GTA Online
Je kan toch altijd overvallen plegen? Buiten de missies om? Of is dit niet zo?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:38 schreef Roemeen013 het volgende:
Wat wel héél bruut is vind ik is dat je zelf kunt bepalen hoe je overvallen pleegt, dus op een stille manier met gas of gewoon naar binnen knallen. Ben echt benieuwd, ik ga sowieso 2 save games aanmaken voor die overvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |