Ja en dat is dus kut.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dat vond ik altijd zo tof aan maffia 1..
Toen zelfs een keer tijdens een politie achtervolging stil koken te staan omdat de tank leeg was...
Dit zou een betere optie zijnquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:02 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Nee dat niet. Je moet niet tanken, maar het kan zeg maar. Dat zou ik graag willen zien.
Heel even dan, gewoon omdat het kan. Kom je dan aandenderenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:37 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja en dat is dus kut.
[..]
Dit zou een betere optie zijn
FF met je 18wheeler naar het tankstation![]()
Ja en dan te vroeg insturen zodat je hele trailer die pomp uit de grond ragtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:45 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Heel even dan, gewoon omdat het kan. Kom je dan aandenderen
En dan het tankstation laten exploderenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:46 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja en dan te vroeg insturen zodat je hele trailer die pomp uit de grond ragt
Ik hoop dat dit betekend dat je (net als in TBOGT) missies opnieuw kan spelen.quote:Solid Gold, Baby! 50
Earn 70 Gold Medals on Missions and Strangers and Freaks.
Is een mooie functie inderdaad, wil je de laatste missie spelen moet je het hele spel overnieuw doenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:21 schreef Niox het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit betekend dat je (net als in TBOGT) missies opnieuw kan spelen.
Interviews bekijken... dat scheelt een hoop gevraagquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:25 schreef 7nightwing7 het volgende:
Hoe zat dat nog eens met die benzinestations. Kun je nu wel of niet tanken met je auto ? Niet dat het moet, maar wel kan. Of was dit een gerucht ?
Meh, ik niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je die benzinetank kapot kan maken waar je vervolgens benzine uit kan laten lopen zou ik het wel raar vinden dat die benzine er altijd in blijft zitten hoeveel je ook rijdt. Tanken zou misschien nog wel noodzakelijk moeten zijn. Gewoon vlak voor je missie, naast bodyarmor en wapens halen, je benzinetank volgooien![]()
Ik zie er wel wat in.
Nee dus, jammerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Interviews bekijken... dat scheelt een hoop gevraag
Maar je antwoord zit in deel 2 vanaf minuut 27:00
In mafia 2 hadden ze het mooi geïmplementeerdquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:36 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja leuk, zit in je in een chase, of weet ik het wat moet je perse gaan tanken.
Nee liever niet
Wat voegt dat toe dan? Behalve een hoop ergernis.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je die benzinetank kapot kan maken waar je vervolgens benzine uit kan laten lopen zou ik het wel raar vinden dat die benzine er altijd in blijft zitten hoeveel je ook rijdt. Tanken zou misschien nog wel noodzakelijk moeten zijn. Gewoon vlak voor je missie, naast bodyarmor en wapens halen, je benzinetank volgooien![]()
Ik zie er wel wat in.
Realisme, meer geld moeten uitgevenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat voegt dat toe dan? Behalve een hoop ergernis.
Wat is er realistisch aan moeten tanken in GTA? Gemiddeld gebruik ik een auto nog geen 3 mintuen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Realisme, meer geld moeten uitgeven
Tanken vind ik anders typisch bij auto's horen, daar gaat het spel omquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is er realistisch aan moeten tanken in GTA? Gemiddeld gebruik ik een auto nog geen 3 mintuen.![]()
Die 50 dollar mis je niet verder.
Zo kun je ook wel eten, douchen en slapen als verplichte bezigheid toe gaan voegen.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tanken vind ik anders typisch bij auto's horen, daar gaat het spel omOf bijvoorbeeld verschillende soorten benzine dat de één je auto sneller maakt.
Ach het komt er toch niet in, jammer
Hoe dan? Heb hem 2x uitgespeeld, maar heb niets van dat tanken mee gekregenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
In mafia 2 hadden ze het mooi geïmplementeerd
Net als die telefoontjes de godganse tijd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:16 schreef Niox het volgende:
Tanken is echt zo'n toevoeging die de eerste paar keer grappig is om te doen en wat eventueel nog een paar keer tijdens een missie een leuke toevoeging kan zijn, maar verder vooral enorm gaat irriteren als je het spel vaker en langer speelt.
Mag hopen dat het er nooit inkomt.
Als je low health hebt zijn die best handig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heeft iemand ook ooit serieus die hamburgertentjes gebruikt?
Gigantisch vaakquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heeft iemand ook ooit serieus die hamburgertentjes gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |