Ik zit in hetzelfde schuitjequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 03:07 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb nogal een taaie studie aan de Uni dus ik vrees dat ik heel weinig ga kunnen spelen, maar ben desondanks heel erg gehyped.
Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:56 schreef Dr.Smoke het volgende:
Telegraaf is kwaliteit
"Grand Theft Auto Online is volgens Rockstar volkomen zijn eigen ding. De modus zal dan ook niet gelanceerd worden op 13 september, wanneer GTA V in de winkels ligt. Pas vanaf 1 oktober is GTA Online toegankelijk."
http://www.telegraaf.nl/d(...)uto_V_onthuld__.html
Ik ben het niet met je eens. Dit is veel groter dan alleen een multiplayeroptie van een spel maar een apart spel waar ze denk ik veel in investeren. Zoals ze al zeiden is GTA online iets wat ze altijd al hadden willen doen, maar nu pas echt mogelijk is. Misschien wat aangedikt maar ergens geloof ik het wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:28 schreef Catch_me het volgende:
Ziet er wel geinig uit die trailer, maar laten we realistisch blijven mensen. Dat online gebeuren is gewoon weer zo'n zielig 16 man peer2peer servetje die iemand host, lekker veel lag dus weer net zoals we bij gta 4 hebben gezien.
Goddamn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:20 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Dat bij GTA Online jouw eigen stem (in de mic) de stem van je character is en deze dus echt zijn lippen beweegt als je praat, klinkt echt als een leuke featureVooral bij het stuk waar ze het rond 17 minuten over hebben: je kunt bij een overval dus de medewerker van een pompstation bevelen om sneller het geld te geven, waarop hij ook echt reageert
Net als ik. Moet verdomme aan me scriptie ook nogquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 03:07 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb nogal een taaie studie aan de Uni dus ik vrees dat ik heel weinig ga kunnen spelen, maar ben desondanks heel erg gehyped.
Pfff makkelijk en vooral in het beginquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier havo examenjaarmaar valt (hopelijk) wel te combineren
Gelukkigquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Pfff makkelijk en vooral in het begin
whuut waar?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:43 schreef Rogan het volgende:
[..]
Heb alleen FIFA 13 nog voor de 360![]()
Net nieuwe PS3 op de kop getikt met FIFA13 en headset voor 130 euro.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:43 schreef Rogan het volgende:
[..]
Heb alleen FIFA 13 nog voor de 360![]()
Net nieuwe PS3 op de kop getikt met FIFA13 en headset voor 130 euro.
Nu nog die 360 verpatsen.
Precies, waar? Voor dezelfde reden probeer ik mijn Xbox 360 S in combinatie 3 controllers, 2 headsets en nog aardig toffe games kwijt te raken maar niet hapt toe...quote:
Bij gta4 had ik dat helemaal niet zelfs. Gewoon standaard zo van.. yes een nieuwe gta.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit zo gehyped ben geweest over een game. Dit is een nog ergere hype dan GTA 4.
Klopt de charger zit er nog in maar ik heb die Crown Vic nergens kunnen spottenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:17 schreef Ties02 het volgende:
Er zijn toch ook verschillende police auto's? Naast die epic Charger
Dat ze de online wereld misschien nog wel ooit uitbreiden naar heel de wereldquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
Is er nog iets 'nieuws' uit dat interview gekomen van GTA 5 O'clock?
Als je tennis of golf (of een andere sport) speelt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
Is er nog iets 'nieuws' uit dat interview gekomen van GTA 5 O'clock?
Handig wel. Van de andere kant is het ook wel leuk om iemand die aan het golfen is neer te snipen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:21 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als je tennis of golf (of een andere sport) speelt.
Kan je NIET gebombadeert... beschoten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |