SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
[ Bericht 2% gewijzigd door Zipportal op 15-08-2013 20:47:51 ]
Dit iddquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]geilen op computerpersonages
Helemaal kansloos.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit idd
Sommige mensen op internet willen ook naakte strippers_________!
Ik denk niet dat je al een oordeel kan vormen over het rijden voordat je zelf bestuurd hebtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:23 schreef Woods het volgende:
Merkte op in de trailer dat het rijden gelijk is aan GTA 4 wat ik niet een nadeel kan noemen maar ik zou het graag wat anders gezien hebben.
Dat geluid van die optrekkende sportscar waar hij het raampje intiktquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:23 schreef Woods het volgende:
Merkte op in de trailer dat het rijden gelijk is aan GTA 4 wat ik niet een nadeel kan noemen maar ik zou het graag wat anders gezien hebben.
Nopequote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:25 schreef Woods het volgende:
GTA 4 & 5 hebben niks meer gemeen met GTA 3 & SA?
Ik heb al bij GAM FB aangevraagd voor aanpassingquote:
Maar je hoort regelmatig in GTA IV over "San Fierro" o.a. Zelfs de auto's van IV zijn geupdate modellen van die uit Vice City/SA en dragen zelfs dezelfde namen (Sanchez o.a.). Wat tel je dan als universum? Alleen omdat de characters niet terugkeren?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nope
Heel ander universum (HD)
Alleen radio mensen zijn de uitzondering (Lazlow, Fernando Martinez enz)
Ja ik heb het uiteraard over de charactersquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:33 schreef emokid het volgende:
[..]
Maar je hoort regelmatig in GTA IV over "San Fierro" o.a. Zelfs de auto's van IV zijn geupdate modellen van die uit Vice City/SA en dragen zelfs dezelfde namen (Sanchez o.a.). Wat tel je dan als universum? Alleen omdat de characters niet terugkeren?
Los Santos is mooi gegroeid de afgelopen 20 jaarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ik heb het uiteraard over de charactersde steden en alles bestaan gewoon
Het ziet er in mijn ogen minder zwabberig uit. Vond het rijden in GTA 4 wel fijn eerlijk gezegdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:23 schreef Woods het volgende:
Tank in 4?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:58 schreef lord_bono het volgende:
Er zijn nog geen tanks bevestigd toch? Ik hoop dat er nu wel weer tanks inzitten, dat neppe geval uit IV telt niet natuurlijk..
Was the lost and damned of bogtquote:
Dat noose dingquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:58 schreef lord_bono het volgende:
Er zijn nog geen tanks bevestigd toch? Ik hoop dat er nu wel weer tanks inzitten, dat neppe geval uit IV telt niet natuurlijk..
Je weet niet eens hoe de besturing isquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:23 schreef Woods het volgende:
Grappig was het zeker! Maar het is geen totale vernietiging zoals in eerdere GTA'squote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat noose dingwas best grappig
Maar geen echte tank nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |