Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:
MBO2 is wel heel erg kut als je hoger aan kunt. Maar dat is misschien bij mavo 3 ook wel, dat weet ik niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, zat nog in het examenjaar, kon wel naar de 4e maar heb geen overgangsbewijs
Dus dat zou betekenen dat ik NOG een keer de 3e moet doen, kan ik net zo goed meteen naar MBO2 gaan.
typisch bankquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:25 schreef Typisch het volgende:
Ik heb net 200 euro geleend aan een maat van mij.
Ik ben een goede vriend.
einde bericht
zo hoort hetquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:25 schreef Typisch het volgende:
Ik ben een goede vriend.
einde bericht
Tja, het is gewoon even doorzetten zodat ik mijn MBO2 papiertje heb, en dan ga ik gewoon naar 3, 4 en misschien(/waarschijnlijk) door naar HBO.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
MBO2 is wel heel erg kut als je hoger aan kunt. Maar dat is misschien bij mavo 3 ook wel, dat weet ik niet.
HOE WAS DE GOLIATH?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:25 schreef Snowbells het volgende:
Zoveel lowlands volk gezien. Onder andere een knappe man
met tattoos
en baardje
en ander soort mooie mannen.
En kort en pittige alto vrouwen en hipsters en gays en langharige fok!ers
Ben zo moe he, en pijn in m'n rug. Trein vol bejaarden, saai dit dat #zeur #kutleven
Waar heeft iemand 200 euro voor nodig ?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:25 schreef Typisch het volgende:
Ik ben een goede vriend.
einde bericht
Je doet er alleen een aantal jaar langer over hequote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tja, het is gewoon even doorzetten zodat ik mijn MBO2 papiertje heb, en dan ga ik gewoon naar 3, 4 en misschien(/waarschijnlijk) door naar HBO.
Leen mij even 4000 gr grquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:25 schreef Typisch het volgende:
Ik ben een goede vriend.
einde bericht
Ohhjaaa jij was naar Walibiquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:25 schreef Snowbells het volgende:
met tattoos
en baardje
Ben zo moe he, en pijn in m'n rug. Trein vol bejaarden, saai dit dat #zeur #kutleven
Awesomequote:
Heb je de groeten gedaan aan de goliathquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:25 schreef Snowbells het volgende:
met tattoos
en baardje
Klinkt eerder als cavemenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Awesome. Alleen die rijen
en enge Turkjes.
'Ik bang zijn voor groene achtbaan jij samen met mij willen?'
'Nou nee bedankt'
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Was wel leuk, maar het regende zowat de hele tijd en ik had na 2 uur alles wel weer gezien
Fashionably latequote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:24 schreef Studeur het volgende:
maat zou ons brengen naar decibel maar gaat opeens 2 uur uitstellen omdat ie met zn vriendin naar het ziekenhuis moet (niks ergs) bro's before ho's toch
nu komen we niet op tijd voor de preparty
Awquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Was wel leuk, maar het regende zowat de hele tijd en ik had na 2 uur alles wel weer gezien
Mijn haar was zo mooi en stijl en nu is het gvd krulquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ja die regen is kut voor zulke shit.
Gefeliciteerd, je hebt de slechtste dag mogelijk uitgekozen van deze week
Eensch.quote:
Ik leen geen geld van mijn spaarrekening sorry.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Leen mij even 4000 gr gr
Ziektekosten, reisverzekering en tanken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waar heeft iemand 200 euro voor nodig ?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik leen geen geld van mijn spaarrekening sorry.
[..]
Ziektekosten, reisverzekering en tanken.
Daar kan ik 130 jurken van kopenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ze wil een nieuwe jurk hebben
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Daar kan ik 130 jurken van kopen
of 1quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Daar kan ik 130 jurken van kopen
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:40 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben vergeten hoe je neukopmerkingen maakt
het moet er wel mooi uitzien als het op de grond naast mijn bed ligt.quote:
Gedroomd dat mijn moeder naar lowlands gingquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:39 schreef Snowbells het volgende:
Is er hier nog wat spannends gebeurd?
Alsof ik een jurk van 4000 euro op de grond zou gooienquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
het moet er wel mooi uitzien als het op de grond naast mijn bed ligt.
sziget verslag gepost.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:39 schreef Snowbells het volgende:
Is er hier nog wat spannends gebeurd?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:40 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben vergeten hoe je neukopmerkingen maakt
je mag bij mur dat jurkje vast wel aanhoudenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Alsof ik een jurk van 4000 euro op de grond zou gooien
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gedroomd dat mijn moeder naar lowlands ging
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
het moet er wel mooi uitzien als het op de grond naast mijn bed ligt.
Hmm.. matig maar kan ermee door.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
je mag bij mur dat jurkje vast wel aanhouden
Wij kunnen ook wel spannende dingen doen.quote:
Link en what?!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
sziget verslag gepost.
en gedroomd dat ik opgehangen werd tussen zingende kinderen.
Linkje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
sziget verslag gepost.
en gedroomd dat ik opgehangen werd tussen zingende kinderen.
Neuken in een jurk van 4000 euroquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
je mag bij mur dat jurkje vast wel aanhouden
dat weet jij heul niequote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Neuken in een jurk van 4000 euro
Zoals?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wij kunnen ook wel spannende dingen doen.
is je ma ook zo'n linkse hippie dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gedroomd dat mijn moeder naar lowlands ging
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
dagkaartjes kopen bij de blokker
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij neukt regelmatig in dure jurken?
Nee daarom was het zo raarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
is je ma ook zo'n linkse hippie dan?
Draagt Typisch jurken?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij neukt regelmatig in dure jurken?
Dan is die ene keer dat ik bij jou chill meteen de laatste wanneer ik nog thuis woonquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
dagkaartjes kopen bij de blokker
Try before you die ditdat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan is die ene keer dat ik bij jou chill meteen de laatste wanneer ik nog thuis woon
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ STONERS!] #370 Lana Del Rey O+
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:20 schreef Murdera het volgende:
Mijn verslag van Sziget:JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt gewoon de tijd van je leven gehad
Nog zware hangovers gehad?Dit -- Parkiet is mijn papa
Omg. Ik ookquote:
quote:
Na dromen dat haar moeder richting Lowlands ging droomt Krul blijkbaar ook weleens over mannen (mij) in jurken.quote:
Mono staat vast aan het stuurquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:49 schreef Snowbells het volgende:
DEZE TREIN WTF
hij schudt helemaal heen en weer en maakt raar geluid
Je gaat dood.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:49 schreef Snowbells het volgende:
DEZE TREIN WTF
hij schudt helemaal heen en weer en maakt raar geluid
16 is wat te jong denk ikquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als dit geen neuken wordt
elke dag was 1 grote hangover tot ik weer fucked wasquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Jezus
Jij hebt gewoon de tijd van je leven gehad
Nog zware hangovers gehad?
Dat heb ik al gezegd, nog steeds wil ze nietquote:
Jij begon over je ervaring met neuken in dure jurkenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Na dromen dat haar moeder richting Lowlands ging droomt Krul blijkbaar ook weleens over mannen (mij) in jurken.
Kan gebeuren.
quote:
Baas.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
elke dag was 1 grote hangover tot ik weer fucked was
Wtf snowquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat heb ik al gezegd, nog steeds wil ze niet
Wat een kut wijf.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat heb ik al gezegd, nog steeds wil ze niet
Onzin. Lees nog maar eens terug.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij begon over je ervaring met neuken in dure jurken
Zeg er wat van.quote:
Hoe minder haar?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de 0...
haha jawelquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Baas.
Was die sos er nog even inknallen niet net wat teveel van het goede?
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als er gras op groeit mag je er op spelen
en meer van zulks
Al gedaanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een kut wijf.
[..]
Onzin. Lees nog maar eens terug.
[..]
Zeg er wat van.
meisjes van negenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oke genoeg wel weer
Nog meer!quote:
hihi wowquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Snow je komt maar godverdomme
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
meisjes van negenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oke genoeg wel weer![]()
Politie ingelicht
Ik heb haar een dm gestuurd, nu moet ze wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
meisjes van negenMeisjes van 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oke genoeg wel weer
Zuigen op mijn speen
Dit -- Parkiet is mijn papa
Help mee danquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nog meer!
Spam d'r dood totdat ze wel komt.
Ik wil wel maar het is te lang reizen om er een goede smoes van te maken dat ik gewoon hier ga chillenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ga meequote:
Goedzoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb haar een dm gestuurd, nu moet ze wel.
Zeg dat je met een vriendin naar *vul stad in* gaatquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil wel maar het is te lang reizen om er een goede smoes van te maken dat ik gewoon hier ga chillen.
Zeg dat je naar het centrum gaat met vriendinnen, als je echt terug moet zeg je gewoon dat je per ongelijk in de verkeerde trein terug ging omdat je aan het kletsen was en niet oplette.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil wel maar het is te lang reizen om er een goede smoes van te maken dat ik gewoon hier ga chillen.
Dit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zeg dat je met een vriendin naar *vul stad in* gaat
Kom chillen in uutje met mij en ragboerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:57 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga eens kijken wat ik kan proberen. Maar is het echt per se in Rotterdam?
Wat mij betreft kan Utrecht ook?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:57 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga eens kijken wat ik kan proberen. Maar is het echt per se in Rotterdam?
Over 10 min ben ik op centraal en moet ik een kwartier wachten op overstappenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kom chillen in uutje met mij en ragboer
oh. ik zit gewoon thuis en bus is 30 minuten ofzoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Over 10 min ben ik op centraal en moet ik een kwartier wachten op overstappen
Lui.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh. ik zit gewoon thuis en bus is 30 minuten ofzo
Jammer danquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh. ik zit gewoon thuis en bus is 30 minuten ofzo
2 goede handjes vol is genoegquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:23 schreef Murdera het volgende:
niet echt nice.
Grote tietenMaar dan wel strak
Dan struikel je er over jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:23 schreef Hooidraad het volgende:
Ze hangen nu al over haar navel, wordt leuk over 20 jaar
Deze man weetquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:23 schreef Murdera het volgende:
niet echt nice.
Grote tietenMaar dan wel strak
quote:
Doe ragboer de groeten namens mijquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kom chillen in uutje met mij en ragboer
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:30 schreef Snowbells het volgende:
Utrecht is trouwens okay voor een meet.
gvdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:30 schreef Snowbells het volgende:
Wacht hoe weet je datquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:40 schreef Murdera het volgende:
tevens mag vermeld worden dat krul ook een bijzonder goede booty heeft.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:30 schreef Snowbells het volgende:
Oh jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
kort jurkje, languit liggen, je kent me nou toch wel?
gewoon nog rustig tegen je booty aangelegenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oh jaDat was een rok trouwens en zo kort was hij niet
Vas ook nogquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon nog rustig tegen je booty aangelegen
Utrecht vind ik gewoon kut.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij bent zelfs naar brabant gegaan voor een meet
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:55 schreef Snowbells het volgende:
Ja maar ik meet niet met jullie
Pow pow
True, maar was voor mij de vorige keer een reden om af te haken, omdat Utrecht. Amsterdam vind ik dan weer veel relaxter, maar ieder z'n dingquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mij maakt de locatie niet zoveel uit, met leuke mensen is het overal chill
Tja of je nou in Utrecht in een park zit of in Amsterdamquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
True, maar was voor mij de vorige keer een reden om af te haken, omdat Utrecht. Amsterdam vind ik dan weer veel relaxter, maar ieder z'n ding
Wrijf het er maar in bij zequote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:55 schreef Snowbells het volgende:
Ja maar ik meet niet met jullie
Pow pow
Scheelt mij nogal wat geld qua vervoer (ik ben geen rijke tataquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tja of je nou in Utrecht in een park zit of in Amsterdam
Scheelde mij ook 15 euroquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Scheelt mij nogal wat geld qua vervoer (ik ben geen rijke tata)
mij ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Scheelt mij nogal wat geld qua vervoer (ik ben geen rijke tata)
Scheelt mij 23,80 (keer twee, want LV wil ook mee).quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Scheelde mij ook 15 euro
dan kom ik nietquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Scheelt mij 23,80 (keer twee, want LV wil ook mee).
OV. is duurquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Scheelt mij 23,80 (keer twee, want LV wil ook mee).
Bromance mag altijdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
LV die ons in de gaten houdt, geen romance en alles.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gta iv online![]()
probeer je een potje te racen komt er weer een of andere mongool met c4 kutten
Ik huil maar zelden dus dat zegt niets.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dan valt het dus wel mee
ik nietquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik huil maar zelden dus dat zegt niets.
#swaggertalk
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik huil maar zelden dus dat zegt niets.
#swaggertalk
Zullen je buren leuk vinden jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:32 schreef Studeur het volgende:
Frenchcore op vol volume
DE BUURT MOET GEK
die zijn er toch nooitquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zullen je buren leuk vinden ja
Chillquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
die zijn er toch nooit
maar dit staat zo hard dat de overburen het tot in detail kunnen horen
die was er niet, daarom ook vol volumequote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ChillMijn moeder zou echt para worden
Misschien heeft ze al naar boven geschreeuwd maar heb je het niet gehoordquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
die was er niet, daarom ook vol volume
nu is ze thuis maar hij staat nog steeds hard, ben benieuwd of er een reactie komt
"meisje met de prei"quote:
Nu verwacht ik wel picsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:48 schreef Studeur het volgende:
voor decibel hebben ik en mn maat zo'n nonnenhoed geregeld:
[ afbeelding ]
voor de rest geen shirt aan en terrornonnen zijn bij de hardcorestage![]()
kan niet wachten
komt goedquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nu verwacht ik wel pics
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:48 schreef Studeur het volgende:
voor decibel hebben ik en mn maat zo'n nonnenhoed geregeld:
[ afbeelding ]
voor de rest geen shirt aan en terrornonnen zijn bij de hardcorestage![]()
kan niet wachten
hey hey niet zo schelden met moequote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:10 schreef Snowbells het volgende:
Ben kk moe en moet verplicht naar de buren voor hun 50 jaar huwelijk
Kak
NIET ZO SCHELDEN MIJN OMA IS OVERLEDEN IN HAAR SLAAP HAHA XDDXXDDDquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:10 schreef Snowbells het volgende:
Ben kk moe en moet verplicht naar de buren voor hun 50 jaar huwelijk
Kak
Hoe lang duurde het voordat ze er waren? En hoe duur?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:18 schreef Amarantha het volgende:
Het zijn nep Skull Candy oordopjes. Naja ik ga er vanuit dat ze zo nep zijn als het kan voor dat geld maar het logo is wel precies het zelfde(Wist niet dat dat zo was, dacht gewoon merkloze te kopen)
Ripquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
sinds sziget heb ik echt de hele tijd zin in alcohol
Nou, drink tot maandag niet meer en kijk of je gek wordt zou ik zeggen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
sinds sziget heb ik echt de hele tijd zin in alcohol
neh, bijna weekend. fuck it, alles naar de klotequote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou, drink tot maandag niet meer en kijk of je gek wordt zou ik zeggen.
Zwakkeling.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh, bijna weekend. fuck it, alles naar de klote
Whehe.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
boeiehard roken is nog nooit iemand aan dood gegaan.
oh wacht.
Whehe. yolo, zolang je maar geen alcohol verslaving krijgtquote:
Ik ben een geboren alcoholistquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Whehe. yolo, zolang je maar geen alcohol verslaving krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4,50 ofzo in euro incl. verzendkosten en heb er dik 2 weken opgewachtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voordat ze er waren? En hoe duur?
Oh, dan is alles goed. Loop maar door.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, dan is alles goed. Loop maar door.
iedereen hier is wel slaaf van iets of iemand.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
Verslavingen.
Verslaafd. SLAAF. Je bent gewoon een fucking slaaf dan.
Mind the PI.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
iedereen hier is wel slaaf van iets of iemand.
Ik vind het bestquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:46 schreef Unscrewed het volgende:
Dan gaan we gewoon naar Utrecht toch?
Zelfde plek waar de stoners meet was.
Oh ja?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
iedereen hier is wel slaaf van iets of iemand.
Ik kan niet nog 2 weken zonder oortjes denk ikquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
4,50 ofzo in euro incl. verzendkosten en heb er dik 2 weken opgewacht
Neuqen?quote:
Ja.quote:
quote:
Jonge daar heb ik jou toch helegaar niet voor nodig.quote:
Ik jou wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jonge daar heb ik jou toch helegaar niet voor nodig.
Nah, #needsmorehashtagsquote:
Hihi. :3quote:
quote:
Zou ik jou eens uitlachen?quote:
Neequote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Zou ik jou eens uitlachen?
Weet ik niet. Volgens mij wel goed.quote:
A friend in need is a friend indeed but a friend with weed is better.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:24 schreef Unscrewed het volgende:
Whatever happened to helping friends in need.
Oke.quote:
Then... you're out of luck, buddy.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
A friend in need is a friend indeed but a friend with weed is better.
A friend with breasts and all the rest, A friend who's dressed in leather.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Then... you're out of luck, buddy.
Asv?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
A friend with breasts and all the rest, A friend who's dressed in leather.
Ah balenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Is mijn enige bron van inkomst dus ik moet wel
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:53 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ah balenik leef van geld van de staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |