Hi FOK!kers,
hier is jullie coolste Aber weer met een terechte klacht.
Een vriendin en ik kennen elkaar al een jaar. In het begin van onze vriendschap vertelde ze me nog niet over haar verkapte forumactiviteiten, waardoor ik een redelijk normaal beeld van haar had gevormd.
In de loop van het jaar vond ik haar steeds afweziger, 's avonds wou ze steeds minder afspreken en als we iets deden zat ze aldoor op haar telefoon te kijken. Haast dwangmatig zou je kunnen zeggen.
Na een tijdje kwam ik erachter dat dit kwam omdat ze fervent Fok!ster is. Ik besloot onze vriendschap een boost te geven en maakte zelf ook een account aan. Het was een geweldige tijd waarin we de meest spannende avonturen beleefden. Online en in real life. Natuurlijk vond ik het nog steeds frappant dat ze om het half uur even moest posten wat ze aan het doen was. Ook het veel besproken filefilmpje was natuurlijk compleet haar initiatief.
De laatste tijd is echter het hek weer van de dam. Al onze iMessages gaan enkel nog over FOK. Fokusers worden besproken, en ook spraakmakende topics gaan over de iMessage.
Het dieptepunt was toen we afgelopen maandag na weken weer eens hadden afgesproken, en we op een gegeven moment maar een SC begonnen in KLB
(let wel mensen, we zaten op dat moment naast elkaar).
De maat is nu vol, ik weet niet meer hoe ik haar kan laten afkicken van FOK. Haar internetverbinding opzeggen? Haar iPhone verstoppen? (dit heb ik al eens eerder gedaan maar toen kreeg ze gewoon een nieuwe)
Klacht: Vriendschap stelt alleen online nog iets voor.