Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Op welk vlak?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:24 schreef JamesTKirk het volgende:
Nou Tamashii, jij geeft de voorzet ik kop em wel in. Wat zijn jouw fantasieen en ambities?
Welk plaatje?!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:27 schreef Fascination het volgende:
Tering, weer tintelingen op m'n achterhoofd door dat tweede plaatje in de OP.!
Dat laat ik aan jouw fantasie over.quote:
Mijn ambitie is om de uni af te maken, een huis te kopen en een gelukkig leven te hebben met partner, familie en vrienden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jouw fantasie over.
Welke meet, wanneer en vertel?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:35 schreef Macrador het volgende:
Kan ik mijzelf op misschien zetten voor die meet? [ afbeelding ]
Er staat zoiets van nieuwe meet in de op 6/7 september misschien de dag daarna ga ik sowieso naar Nederland.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Welke meet, wanneer en vertel?
Oke, dus die dag kan ik jou onder ovb zetten?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:37 schreef Macrador het volgende:
[..]
Er staat zoiets van nieuwe meet in de op 6/7 september misschien de dag daarna ga ik sowieso naar Nederland.
Een man ( of vrouw) zonder ambities en fantasieen is helemaal niks.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
fantasieën, ambities![]()
die heb ik allemaal al vroeger de deur uitgemieterd
Sarcasmquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een man ( of vrouw) zonder ambities en fantasieen is helemaal niks.
Ovb?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke, dus die dag kan ik jou onder ovb zetten?
Ah, you're the next Bridezilla?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mijn ambitie is om de uni af te maken, een huis te kopen en een gelukkig leven te hebben met partner, familie en vrienden.
Mijn fantasie is om sprookjesachtig te trouwen, heel rijk worden en een giga inloopkast hebben.
Nee hoor ik meen het.quote:
meisje tochquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor ik meen het.hahah, ja ik begrijp je.
.
Ik denk dat ik de hele reut uit handen geef.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:40 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ah, you're the next Bridezilla?
Ah natuurlijk en ik weet niet wat ik er van moet denken als je baby zegt. Straks mag ik niet komen van mijn vriendin en moet ik op de logerende kinderen passen.quote:
Wees maar niet bang, hoewel ik hier Lowlands achtige taferelen zie en ik je daar graag vanaf zou willen helpen, ben ik erg gelukkig met mijn 'hubby'.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:42 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ah natuurlijk en ik weet niet wat ik er van moet denken als je baby zegt. Straks mag ik niet komen van mijn vriendin en moet ik op de logerende kinderen passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |