Had pas in laatste kwartier echt effect....quote:
Bojan niet echt veel te zien nee. Ligeon speelt wel prima, zie hem liever als van Rhijn eigenlijk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:24 schreef Morendo het volgende:
Bojan en Blind vallen een beetje tegen. En de penalty was terecht. Kijk de herhaling maar eens duidelijk.
Zeker weer een concert ofzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat is er met het veld gebeurd van de week?
Momenteel wel..quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bojan niet echt veel te zien nee. Ligeon speelt wel prima, zie hem liever als van Rhijn eigenlijk.
Bij vRhijn was het een loepzuivere pingel, waar vandaag het gewoon een eenvoudig te herkennen schwalbe is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:29 schreef MrStock het volgende:
Ik vind penalty hetzelfde als bij van Rhijn vorige week. Zwaar bestraft.
Jij kijkt door een anti-ajax bril.... Dus ik neem je sowieso niet serieusquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Bij vRhijn was het een loepzuivere pingel, waar vandaag het gewoon een eenvoudig te herkennen schwalbe is.
Kuipers blunderde en fischer heeft de suarez award van vandaag te pakken.
Snap sowieso niet waarom men Kuipers zo goed vindt. Ik vind hem vaak wedstrijden laten kantelen. Een slechte scheids dus.
Wat een onzin. Omdat ik een schwalbe van fischer geen terechte pingel vind?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:38 schreef MrStock het volgende:
Jij kijkt door een anti-ajax bril.... Dus ik neem je sowieso niet serieus
Fisher kon niet zien dat Vormer er aan kwam, hij was aan het focussen op de twee verdedigers voor hem. Hoe kan hij dan precies gaan liggen op het moment dat Vormer langs komt. Precies, hij werd wel degelijk geraakt. Ook te zien op de inzoom-video van van Halst.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Omdat ik een schwalbe van fischer geen terechte pingel vind?
Het zal mij jeuken wie de klassieker wint, constateer echter dat de boer zeikt over de arbitrage, waar feyenoord twee wedstrijden op rij wordt genaaid.
Hij werd geraakt, maar voetbal is een contactsport, dus je mag de tegenstander raken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:43 schreef MrStock het volgende:
Fisher kon niet zien dat Vormer er aan kwam, hij was aan het focussen op de twee verdedigers voor hem. Hoe kan hij dan precies gaan liggen op het moment dat Vormer langs komt. Precies, hij werd wel degelijk geraakt. Ook te zien op de inzoom-video van van Halst.
Hij ging echt makkelijk liggen, maar werd wel degelijk geraakt.
Dat roep ik al jaren. Nigel de Jong maakte wat mij betreft ook helemaal geen overtreding in de WK-finale. Blij dat ik eindelijk een medestander heb gevonden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij werd geraakt, maar voetbal is een contactsport, dus je mag de tegenstander raken.
Droefheid troef en dan al die fanboys die geilen op zijn barca-verleden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:49 schreef Sala-adin het volgende:
Stuur die Bojan maar per direct terug naar Barca
Ajax is idd niet slim bezig.quote:
Wel spannend.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:00 schreef Tarado het volgende:
Wat een kut klassieker, echt slechter dan slecht
Dat wel maar weer net op het moment dat je denkt dat alles onder controle is geven ze het weer wegquote:
Dan is het helemaal niets meerquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:07 schreef MrStock het volgende:
Had eigk verwacht dat Eriksen er af zou gaan. Heeft al geel op zak en daarna nog wat overtredingen gemaakt....
Zolang de Boer ernog zit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:15 schreef Sloggi het volgende:
Hoe lang blijft Vermeer nog eerste keeper?
Ik hoop dat er eindelijk eens een paar spelers in vorm gaan raken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:26 schreef Tarado het volgende:
Blij dat het voorbij is, shit hoop dat De Jong snel terug is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |