Zo hoort dat toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Een Ajacied die nooit in de arena komt
Haha ik mag die man wel, ondanks zijn monotone en anti voetbal praatquote:
Haha ja geweldige vent. Roept ook niet zomaar onzin.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:25 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Haha ik mag die man wel, ondanks zijn monotone en anti voetbal praat
Soms wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Haha ja geweldige vent. Roept ook niet zomaar onzin.
Arenacardsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
Arenamunten? Ik betaal altijd met die tering arenacards
Er blijft altijd wel 20 a 30 cent opstaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:38 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Arenacards
Koop je zo'n ding, vergeet je em een paar weken later, koop je er weer 1.. Verschrikkelijk, 8 van die dingen (staat waarschijnlijk nog saldo op) thuis liggen ondertussen![]()
Waarschijnlijk ergens tussen de 4 en 8 per card..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er blijft altijd wel 20 a 30 cent opstaan.
Ik kom gewoon die wedstrijd door achteraf weer vreten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:38 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Arenacards
Koop je zo'n ding, vergeet je em een paar weken later, koop je er weer 1.. Verschrikkelijk, 8 van die dingen (staat waarschijnlijk nog saldo op) thuis liggen ondertussen![]()
Ik woon in Heerlen , fuck MVV man.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Oorspronkelijk uit de buurt van ja. Al woonde ik dichter bij Kerkrade, maar voor Roda is het moeilijk juichen.
Hebben altijd meer mijn sympathie gehad, al was het maar voor de jeugd. Ons halve dorp speelde daar in de jeugd en ook in Maastricht merkte je dat het veel meer leefde. Heb bij Roda nog steeds het idee dat niemand er een neuk om geeft, ook vanwege die jeugd. Die in al die jaren net 2 jeugdspelers opgeleid, vd Luer en Senden. En dan kwam Luer nog van Maastricht ook.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:36 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ik woon in Heerlen , fuck MVV man.
Tsja, ik ben vaak genoeg bij Roda en merk juist dat het wel erg leeft. Zeker na vorig seizoen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Hebben altijd meer mijn sympathie gehad, al was het maar voor de jeugd. Ons halve dorp speelde daar in de jeugd en ook in Maastricht merkte je dat het veel meer leefde. Heb bij Roda nog steeds het idee dat niemand er een neuk om geeft, ook vanwege die jeugd. Die in al die jaren net 2 jeugdspelers opgeleid, vd Luer en Senden. En dan kwam Luer nog van Maastricht ook.
Zou een heel domme actie van hem zijn als hij daarom niet naar Spurs gaatquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Tottenham speelt geen CL, hij wil per se naar een club die CL speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |