abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 augustus 2013 @ 13:31:22 #1
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_130093455
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
  donderdag 15 augustus 2013 @ 13:32:20 #2
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_130093498
Mango dat is zuur zeg :o .

Rally, hoe gaat het bij jou? Al "verhuist"?
pi_130093692
Wie had het hier nu laatst over sesamstraat op luiers?
Ik heb pampers met sesamstraat erop.

En volgens mij moet ik mange even een knuf geven. sterkte meis.
pi_130093710
Evil sister part xx

pi_130094112
Mango :( dubbel balen!

Kyara, :D wat een leuke foto's heb je toch altijd!
pi_130094290
je zou bijna een 2ling erbij willen!

bijna!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:12:17 #7
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130094946
Whihi Kyara :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_130095220
Haha Kyara! Hap! (daarboven ligt nog een extra handje :o :+ )
pi_130095355
Die Saar! Usain Bolt is er niks bij!

Olf wat een naar en griezelig verhaal zeg. Wat goed dat je naar de huisartsenpost was gegaan en dat ze je een beetje gerust konden stellen uiteindelijk. Hoe voelt ze zich nu?
en balen van LL zeg, niet met Olf aan de kolf dus

Mineola wat fijn, een keertje doorslapen. Hopen dat het een trent wordt.

Enf. Heel herkenbaar die strakke, gefocuste, verbeten blik als ze iets ziet wat geinspecteerd MOET worden. En wat een stomme reactie van die assistente zeg. Mag je ook gewoon even hardop denken wat handig is.

Zeer boeiend gesprek over swiffers gemist helaas.

Arme D. van Mandy. Hoe voelt hij zich vandaag? Gaat/ging het een beetje in Hogeveen? Hoe ben jij (of anderen) trouwens de vermoeidheid signalen voor? Dat is iets waar ik nog steeds echt moeite mee heb. Aan de hand van hoe lang ze al wakker zijn? Of min of meer op goed geluk een heel wakker kind in bed leggen en kijken of hij of zij gaat slapen (de laatste methode gebruik ik, maar niet met al te veel succes).

F en baby enf hebben Dexter tanden. Hoe cool is dat.

Belle, die theorie van voor zeven uur naar bed heb ik ook wel eens gehoord. ik ben benieuwd naar je experiment. Hier gaat N. rond 7en naar bed, maar vaak iets later dan eerder.

LB gelukkig dat E zich een beetje beter voelt. En dat ze het leuk vond op je rug.

Danic wat groeit ze goed zeg. Ik hoop dat je snel terecht kunt en dat je jezelf ook snel een beetje beter voelt. Misschien toch even een afspraak maken voor jezelf. Het zijn altijd van die dingetjes waar je enorm tegen op kunt zien, vooral als je je al zo futloos voelt. Maar als je het een maal doet valt het toch vaak wel mee.

Loj, is Ow vandaag weer zijn oude vertrouwde zelf? Bij ontroostbaarheid zou ik het in slaap wiegen gewoon nog even vol houden. N. heeft ook van die periodes. Soms gaat hij een paar weken zonder problemen slapen en soms ben ik elke avond drie kwartier bezig. En dan doe ik verder niks anders qua slaapritueeltje :? .

Mango! wat een super leuke foto van een super leuk jongetje zeg. Ik had hem nog niet gezien maar hij is echt heel cute. En die lengte op die paspoorten he O+

Spees wat goed dat de slaapcode gekraakt lijkt te zijn. En dat pak is echt leuk zeg, en het jongetje erin ook.

Kwisted! ik zag je poepverhaal helemaal voor me (vooral omdat ik de situatie wel herken helaas). En wat goed dat ze zich zo goed zelf kan vermaken zeg.

Fieder, ik ervaar het eigenlijk niet zo, dat het minder rustig is nu dat ze kunnen tijgeren. Nou kan N. zichzelf ook niet zo goed vermaken, dus toen hij nog alleen kon liggen zat ik er vaak praktisch altijd naast. Nu kan hij zelf ergens naar toe tijgeren om het te bekijken. Dus ik moet het wel beter in de gaten houden, maar het entertainment verzint hij nu vaker zelf. O en een cornettto is misschien niet het meest geschikte voedsel voor een baby. Al heb ik N. wel aan een raketje laten likken toen het mega heet was. Dat snapte hij verrassend goed! althans, ik was eerst verrast. maar toen zag ik dat het bovenkantje van een raket best veel op een tepel lijkt. en nu krijg ik die associatie niet meer uit mn hoofd.

En nog even een speciale vermelding voor de mooie foto's van As, Tico en Kyara. Van je zus moet je het maar hebben ;)
pi_130095457
Jemig wat een post Lila _O_

Dat handje is van de aap op het boxkleed :D En Leuke foto's is ook gemeen: eerst foto maken en dan pas je kind redden :@

J heeft het rollen nu helemaal onder de knie dus die ligt continu op haar buik. En dan piepen omdat ze niet meer terug kan. Zus gelooft het allemaal wel en blijft lekker op haar rug liggen. Die probeert het niet eens meer }:|
pi_130095607
quote:
17s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:26 schreef Kyara het volgende:
Jemig wat een post Lila _O_

Dat handje is van de aap op het boxkleed :D En Leuke foto's is ook gemeen: eerst foto maken en dan pas je kind redden :@

J heeft het rollen nu helemaal onder de knie dus die ligt continu op haar buik. En dan piepen omdat ze niet meer terug kan. Zus gelooft het allemaal wel en blijft lekker op haar rug liggen. Die probeert het niet eens meer }:|
Ja ergens voel ik me dan ook wel lullig. Maar die foto's zijn priceless ;)

Nog een vrij oppervlakkige vraag: doen jullie wel eens gel in het haar van jullie baby? Mijne heeft wel haar maar ook een consequente bad hair day..
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:33:26 #12
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130095685
LiLalau: hihi ja mooi he :D echt als een speer eropaf XD
Ja.. bijzonder zulke mensen.
Swiffers? Heb ik wat gemist? :+ XD

Whihi Kyara grappig om dat verschil te zien dan.. :D

Ja, ik doe soms wat zwitsal gel (ik, aan de zwitsal?? Ja echt) in haar haartjes. Is er binnen no time weer uit magoed. :') Ik moet nog op zoek naar stoere speldjes maar ik vind alleen maar roze met vlinders :r Ik wil jongensspeldjes! zei ik een keer. Oh wacht. :') XD
pi_130095935
Ze hebben helaas geen Nine Inch Nails voor Bellelena ;)
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:44:08 #15
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130096043
quote:
Te leuk!!! _O_
pi_130096108
Wow Lila, wat een post! Aan een raketje laten likken? NOU JA! o|O :P
Ik gebruik veel Zwitsal babygel. Is ook wel echt nodig hoor want ik vind zonder best schattig voor thuis, maar niet zo mooi:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wrijf wel altijd de gel 'er uit' als het oogedroogd is. Want ik vind de gellook niet mooi en het haar blijft daarna net zo goed zitten. Op die onderste foto vind ik het eigenlijk nog een beetje teveel zichtbaar die gel. Maar ik weet niet zo goed meer wat ik met al dat jongenshaar moet en ik wil niet knippen :+

Gave foto weer Kyara! Scheelt dat ze niet anders gewend zijn :+
En ik ga eens even bij je shopje kijken.
pi_130096250
Shirtje staat hem ook fantastisch!

Maar die gel werkt dus best wel. Misschien ook eens voor M proberen.

Dames zijn liggen elkaar al sinds bevruchting/splitsing in de weg dus ze kunnen best incasseren.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:50:55 #18
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130096309
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Wow Lila, wat een post! Aan een raketje laten likken? NOU JA! o|O :P
Ik gebruik veel Zwitsal babygel. Is ook wel echt nodig hoor want ik vind zonder best schattig voor thuis, maar niet zo mooi:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wrijf wel altijd de gel 'er uit' als het oogedroogd is. Want ik vind de gellook niet mooi en het haar blijft daarna net zo goed zitten. Op die onderste foto vind ik het eigenlijk nog een beetje teveel zichtbaar die gel. Maar ik weet niet zo goed meer wat ik met al dat jongenshaar moet en ik wil niet knippen :+

Gave foto weer Kyara! Scheelt dat ze niet anders gewend zijn :+
En ik ga eens even bij je shopje kijken.
w00t hoe gaaf! Ik ga ook eens een foto met en zonder maken :D O+
pi_130096359
Zwitsal gel dus. Dat bestaat dus ook gewoon. Mooi!

zo'n haar (kapsel kan je het niet echt noemen) Heeft N. ook ongeveer

Ja ik wil dus ook niet knippen. Ik ambieer namelijk de surfdude look
pi_130096517
Mango wat stom. Geen andere vervangende functie waar je ook op kan solliciteren? :*

Kyara evil sister >:) O+

Spees wat een verbetering dat gelhaar! Ik ga ook eens gel halen maar misschien mini eerst even naar kapper voor iets van een kapsel ofzo, echt drie keer knippen ws. maar toch, want tis nu echt net niks.
pi_130096900
Leek heeft vandaag ook gel in. Het gaat anders zo uilig zitten.
*poef* nu is het weg
pi_130097019
Moet haast wel bij stijl/sluik haar van een jongetje als het wat langer wordt. Bij een meisje kun je nog een leuk speldje of staartje indoen.

SPOILER
pi_130097256
Luuk moest vanmiddag een staartje van Sofie. Dus met zo'n dun elastiekje geprobeerd :D
*poef* nu is het weg
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:28:59 #24
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130097789
Whihi ohja een staartje!! Ik moet idd nog van die mini elastiekjes halen, eens kijken of me dat lukt om dan een staartje bij dr te maken :')
pi_130098517
Mijn meisjes hebben amper haar :( M had echt veel meer haar geloof ik.
Daarbij heb ik laatst wel een staartje gemaakt. En speldjes in zijn haar gedaan. En er foto's van gemaakt :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')