Die Saar! Usain Bolt is er niks bij!
Olf wat een naar en griezelig verhaal zeg. Wat goed dat je naar de huisartsenpost was gegaan en dat ze je een beetje gerust konden stellen uiteindelijk. Hoe voelt ze zich nu?
en balen van LL zeg, niet met Olf aan de kolf dusMineola wat fijn, een keertje doorslapen. Hopen dat het een trent wordt.
Enf. Heel herkenbaar die strakke, gefocuste, verbeten blik als ze iets ziet wat geinspecteerd MOET worden. En wat een stomme reactie van die assistente zeg. Mag je ook gewoon even hardop denken wat handig is.
Zeer boeiend gesprek over swiffers gemist helaas.
Arme D. van Mandy. Hoe voelt hij zich vandaag? Gaat/ging het een beetje in Hogeveen? Hoe ben jij (of anderen) trouwens de vermoeidheid signalen voor? Dat is iets waar ik nog steeds echt moeite mee heb. Aan de hand van hoe lang ze al wakker zijn? Of min of meer op goed geluk een heel wakker kind in bed leggen en kijken of hij of zij gaat slapen (de laatste methode gebruik ik, maar niet met al te veel succes).
F en baby enf hebben Dexter tanden. Hoe cool is dat.
Belle, die theorie van voor zeven uur naar bed heb ik ook wel eens gehoord. ik ben benieuwd naar je experiment. Hier gaat N. rond 7en naar bed, maar vaak iets later dan eerder.
LB gelukkig dat E zich een beetje beter voelt. En dat ze het leuk vond op je rug.
Danic wat groeit ze goed zeg. Ik hoop dat je snel terecht kunt en dat je jezelf ook snel een beetje beter voelt. Misschien toch even een afspraak maken voor jezelf. Het zijn altijd van die dingetjes waar je enorm tegen op kunt zien, vooral als je je al zo futloos voelt. Maar als je het een maal doet valt het toch vaak wel mee.
Loj, is Ow vandaag weer zijn oude vertrouwde zelf? Bij ontroostbaarheid zou ik het in slaap wiegen gewoon nog even vol houden. N. heeft ook van die periodes. Soms gaat hij een paar weken zonder problemen slapen en soms ben ik elke avond drie kwartier bezig. En dan doe ik verder niks anders qua slaapritueeltje

.
Mango! wat een super leuke foto van een super leuk jongetje zeg. Ik had hem nog niet gezien maar hij is echt heel cute. En die lengte op die paspoorten he
Spees wat goed dat de slaapcode gekraakt lijkt te zijn. En dat pak is echt leuk zeg, en het jongetje erin ook.
Kwisted! ik zag je poepverhaal helemaal voor me (vooral omdat ik de situatie wel herken helaas). En wat goed dat ze zich zo goed zelf kan vermaken zeg.
Fieder, ik ervaar het eigenlijk niet zo, dat het minder rustig is nu dat ze kunnen tijgeren. Nou kan N. zichzelf ook niet zo goed vermaken, dus toen hij nog alleen kon liggen zat ik er
vaak praktisch altijd naast. Nu kan hij zelf ergens naar toe tijgeren om het te bekijken. Dus ik moet het wel beter in de gaten houden, maar het entertainment verzint hij nu vaker zelf. O en een cornettto is misschien niet het meest geschikte voedsel voor een baby. Al heb ik N. wel aan een raketje laten likken toen het mega heet was. Dat snapte hij verrassend goed! althans, ik was eerst verrast. maar toen zag ik dat het bovenkantje van een raket best veel op een tepel lijkt. en nu krijg ik die associatie niet meer uit mn hoofd.
En nog even een speciale vermelding voor de mooie foto's van As, Tico en Kyara. Van je zus moet je het maar hebben