Ik heb bij voorkeur een fysieke winkel.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:26 schreef Stuart het volgende:
Nog nooit gezien maar het lijkt me smerig
Haten op nutellaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:26 schreef Stuart het volgende:
Nog nooit gezien maar het lijkt me smerig
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:28 schreef gianni61 het volgende:
koop een pot nutella en een doos soepstengels
Kan ook nog ja. Maar dit is zo handigquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:28 schreef gianni61 het volgende:
koop een pot nutella en een doos soepstengels
En ik gok 10x zo duur. Slimme marketingtruucjesquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan ook nog ja. Maar dit is zo handig
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:42 schreef Nobody2.0 het volgende:
ik kan je een pallet leveren. pm me.
Hippiequote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Gatver, ziet er smerig en heel erg ongezond uit. Eet gewoon een appel ofzo
Ieder zijn smaakquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:04 schreef blow... het volgende:
Dit ziet er lekkerder uit dan het is
dat is waarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop