Ja tut had die extra van mij toen overgekocht! Maar als ik ern og ergens een zie of hoor dan laat ik het je wetenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:29 schreef Mss het volgende:
Als jullie nog ergens iets horen van een SOAD kaartje dat vrij komt dan hoor ik het graag! Baal echt dat ik toen geen kaartje heb gekocht.
Mehquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Ehw ik moet ik een CT scan om te kijken of mijn hart nog wel genoeg zuurstof krijgt en ik krijg een of ander nieuw traject voor bepaalde spieren om t hart heen of die nog wel okay zijn
buh
Kakquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Ehw ik moet ik een CT scan om te kijken of mijn hart nog wel genoeg zuurstof krijgt en ik krijg een of ander nieuw traject voor bepaalde spieren om t hart heen of die nog wel okay zijn
buh
Ja toen had ik nog heul geen werkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja tut had die extra van mij toen overgekocht! Maar als ik ern og ergens een zie of hoor dan laat ik het je weten
Auch ! Waarom was je boos ?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat je met een nijdige harses de vaatwasser dichtpleurt met je vinger ertussen
ermahgerdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Rolstoelgezeik. Ben weer opgebeld, rolstoel is kwijt ofzo... 3 maanden is gelukkig nog niet zo lang voor een spoedbestelling
Gadver gaat het wel snel gebeuren, dat je het iig maar achter de rug hebt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:34 schreef Sharana_LV het volgende:
buh
mongolenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Rolstoelgezeik. Ben weer opgebeld, rolstoel is kwijt ofzo... 3 maanden is gelukkig nog niet zo lang voor een spoedbestelling
Hou Het op 37.5?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:26 schreef Mirjam het volgende:
niet je temperatuur goed kunnen meten omdat bij 3 metingen je metingen krijgt tussen de 37,1 en 37,8 godver
mja, lichaam doet weer ff raar, en ik moet t dan wel weten maar ik ga er maar vanuit dat t wel ok zitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:40 schreef IJsdraakje het volgende:
JE HARENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |