Coca Cola is smerig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:24 schreef Mortaxx het volgende:
Oh coladacht dat het on sterke drank ging.
Maar hoe kun je nu andere cola dan coca cola drinken
Ik ben opgevoed met het idee eerst geld te sparen en dan pas uit te geven en nooit een lening aan te gaan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan schrijf je een businessplan en vraag je een hypotheek aan. Of blijf je toch maar liever in dat achterlijke Friesland van je, zonder iets te ondernemen en anderen uit te maken voor kapitalistische schapen terwijl jij nog steeds je eigen geld niet verdient.
Das btw veels te dichtbij waar ik altijd kom. Bolivia is veel beter om heen te gaan!quote:Usti nad Orlici
Je bent een slappe bangerik, want jij weet ook dondersgoed dat je er met die WAJONG in het geheel niet komt. Lenen is een noodzakelijk kwaad als je een bedrijf, waarvan kapitaal een bron van inkomsten wordt, wil opstarten. Je moet natuurlijk niet gaan lenen voor dingen die zichzelf niet terug verdienen, daar hebben je ouders gelijk in.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben opgevoed met het idee eerst geld te sparen en dan pas uit te geven en nooit een lening aan te gaan.
Daar heb ik me altijd netjes aan gehouden, want krediet = problemen.
Helaas kom je met een WAJONG niet snel tot 4,5 miljoen Kronen (ongeveer 400.000 gulden), als vrienden van me mee zouden doen zou het sparen sneller gaan, maar die willen nooit iets.
Nee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
de Slowaken worden als kansloze sukkels beschouwd door de meeste Tsjechen
Slivovic is toch van oorsprong joegoslavisch? Soort van pruimen-jenever als ik het goed heb. Je gaat er in ieder geval behoorlijk van achteruitlopen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:16 schreef ReplaR het volgende:
Alleen lekker met rode wijn.
Echte mannen gaan voor Becherovka of thuis gebrouwen Slivovice
Maakt t nog steeds geen Coca Cola. Gekke oostblokkersquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Het is in elk geval erg lekker en behoorlijk populair in zowel Tsjechie als Slowakije.
Natuurlijk niet, het is juist veel beter en lekkerder dan Coca of Pepsi Cola.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maakt t nog steeds geen Coca Cola. Gekke oostblokkers
Dan doe je moedwillig de verkeerde boodschappen. En het eten mag daar nog niet genetisch gemodificeerd zijn, maar ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat genetisch gemodificeerd voedsel nog altijd gezonder is dan als het is besproeit met giftige rotzooi die ze daar nog gebruiken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het is juist veel beter en lekkerder dan Coca of Pepsi Cola.![]()
Het eten in de Oekraine bijvoorbeeld is nog altijd niet GMO, niet genetische gemodificeerd.Hierdoor en door gezondere levensstijl zet de pubertijd later in dan in het westen en zijn de mensen veel slanker en langer gezond.
![]()
In het westen lijkt ons voedsel meer op plastic dan op echt voedsel, hetgeen duidelijk af te lezen is aan onze ongezonde lichamen en kinderen die met 8 jaar al in de pubertijd geraken en al met 12 jaar met duidelijk overgewicht te maken krijgen.
Praat toch geen domme onzin waar je de ballen van begrijpt johquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het is juist veel beter en lekkerder dan Coca of Pepsi Cola.![]()
Het eten in de Oekraine bijvoorbeeld is nog altijd niet GMO, niet genetische gemodificeerd.Hierdoor en door gezondere levensstijl zet de pubertijd later in dan in het westen en zijn de mensen veel slanker en langer gezond.
![]()
In het westen lijkt ons voedsel meer op plastic dan op echt voedsel, hetgeen duidelijk af te lezen is aan onze ongezonde lichamen en kinderen die met 8 jaar al in de pubertijd geraken en al met 12 jaar met duidelijk overgewicht te maken krijgen.
Hater, hier in Fryslan is rust en ruimte en criminaliteit kennen we slechts van de verhalen van Friese stoutmoedige reizigers die naar het verre Nederland afreisden of voor diegenen in Fryslan met een televisiekijkbuis van de beelden van het Polygoonnieuws.quote:
Alles wat niet vanuit zijn rode sprookjeswereld te weerleggen valt negeert hij. Dus doe geen moeite.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Praat toch geen domme onzin waar je de ballen van begrijpt johGenetisch gemodificeerd voedsel staat niet gelijk aan fastfood en andere ongezonde troep.
Becherovka, de favoriete drank van m'n vader door de rest van ons gezin doorgaans "gootsteenontstopper" genoemd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:16 schreef ReplaR het volgende:
Alleen lekker met rode wijn.
Echte mannen gaan voor Becherovka of thuis gebrouwen Slivovice
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |