quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:03 schreef TheStonedOne het volgende:
daarom de vraag, ik heb er natuulijk nog geen geld heengestuurd
Tja dat krijg je met die klotezaakjes die zijn opgezet door een 15-jarig gastje. Doe jezelf een plezier en bestel voortaan bij goede webshops (Azerty, Alternate, MyCom o.i.d.)...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:36 schreef TheStonedOne het volgende:
tsja had het eigenlijk al moeten weten de telefoon nemen ze gewoon niet op.
Anyway zou er alleen bestellen als je wel enige knowhow hebt van computers
Zijn wel vet goedkoop, maar sowieso de pc die ik besteld had lag de videokaart los in de kast vet slordig.
Ook werkte de dvd speler niet ging niet open en denk toch dat het aan de voeding ligt omdat ik een oude burner erin heb gezet en die ging ook niet openen ik weet dat die gewoon werkt.
Lekker kut ook scythe mugen erin zit precies boven de moederbord power connector, dacht ik makkelijk klaar te zijn om hun hem erop te laten zetten.
Had hem beter los laten bezorgen had ik iig mij be quiet voeding kunnen gebruiken of iig die er meteen ingezet
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:33 schreef TheStonedOne het volgende:
sowieso in al die tijd waar ik computers hebgerepareerd echt nog nooit gezien dat als een zekering vaneen deveodingstuk is dat een pc opstart zonder problemen Dus een zekering stuk lijkt me echt sterk
ze zeiden eerst waarshcijnlijk een zekerin stuk gegaaan door transpost maar hoezo werkte window installeren dan wel, sowieso heb iki nooit meegemaakt dat als er een zekering door is dat de pc gewoon opstartquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:57 schreef nodig het volgende:
Wss is er wat los geraakt tijdens transport..
Het is gewoon een prima winkel. Telefoon zal wel kom door vakantietijd of iets dergelijks.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:29 schreef TheStonedOne het volgende:
en
ok van ja de schroeven die je in de dvd had gezet waren te groot alssof dat er wat meete maaken heeft
Ben je dronken?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:34 schreef TheStonedOne het volgende:
nee ik had de oude eruit gehaald en mijn oude erin ezet
Ja dat is te merken aan je manier van typen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:35 schreef TheStonedOne het volgende:
de ik heb een kk beroerte gehad
\
Moet je je eens voorstellen als je TS aan de lijn krijgt die klaagt over zijn PC, ik zou ook niet reagerenquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja dat is te merken aan je manier van typen.
Als je met een beroerte (quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:44 schreef TheStonedOne het volgende:
Weet je als ik die beroerte niet gehad had, had ik hetzelf wel gedaan en niet bij een inmferiuerewinkel hoeven kopen
De eerste reactie (en dat is een goede) binnen twee minuten nadat je dit topic geopend hebt, was nog voordat je besteld had...quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:46 schreef TheStonedOne het volgende:
tja was goedkoop en ik ben er ingetrapt
Troll ga jij maatr ee een beroerte krijgen en praat dan nog maar eensquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zegt het ventje dat nog geen zin foutloos kan schrijven
quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:11 schreef ComputerGalaxy het volgende:
Geachte heer,
U heeft de computer bij ons besteld een aantal weken geleden , daarna is de computer bij u aangekomen en u heeft het geinstalleerd en de voeding bleek niet helemaal goed te werken , dat is inderdaad heel vervelend . Wij moesten het van de forum of van u reacties op internet achterkomen dat u voeding/computer niet naar behoren werkt als we dat niet hadden gechekt , dan waren wij nooit achtergekomen dat uw computer niet werkte. U heeft geen een email gestuurd met de vraag/opmerking over de computer .
Toen wij daar achterkwamen hebben we een afhaal opdracht aangemaakt en uw pakket is kosteloos opgehaald.
Tijdens het nakijken van de computer zijn er ons een aantal zaken opgevallen , wat wij u ook telefonisch duidelijk hebben gemaakt : u heeft de schroeven uit de dvd brander , hardeschijf etc er uit gehaald en vervangen door schroeven die daar niet in paste of te dik of te dun waren , verder heeft u een aantal schroeven los in de kast laten slingeren . De kabels waren allemaal door elkaar . Hebben wij niet zo een probleem van gemaakt. Wij hebben uw computer netjes in orde gemaakt en terug gestuurd .
Na een aantal dagen hebben wij u telefonisch benaderd om te vragen hoe het gaat met de computer, hij draaide prima en u was er tevreden over . Alleen het geluid was niet goed zei u , wij hadden dat gecheckt voor dat wij de computer verstuurd hadden en hij was zonder ruis , dus wij gaven aan dat u een andere kabeltje moest proberen want het licht waarschijnlijk daar aan , wat doet u .. u gaat weer een reactie plaatsen op het internet ik citeer "Julllie doen het echt expres he een moerderbord sturen wat slecht geluid heeft en nu geloof ik eht echtniet dat het door vervoeris gekomen" daarna gaat u het echt checken en schrijft na een tijdje ik citeer" sorry , net koptelefoon terug gevonden geen ruis:) dus toch een slechte kabel, die zo eerst maar een halen"
Een reactie kon er niet van af dat de computer opgehaald was en gerepareerd en dat u voor het ongemak een gratis spel bij heeft gekregen . [b]U gaf telefonisch ook aan gat u geen reactie wilt plaatsen dat het goed afgehandeld was
Na telefonisch contact zegt u dat de computer niet meer opstart , u heeft zoals u het gezegd heeft een aantal dingen extra in gebouwd , wij kunnen niet checken of deze goed ingebouwd zijn , wij gaven aan dat u een kabeltje moest nakijken of deze goed zat maar u kon dat niet , daardoor moet de computer helaas terug , om alles na te lopen.
Wij doen ons best om u te helpen , maar u probeert steeds een situatie te schetsen dat wij helemaal niets willen doen , terwijl wij elke keer met een oplossing voor u komen.
Wij danken u voor uw begrip.
Groeten ,
ComputerGalaxy Team.
laatste bezoek: 35 minuten, 9 seconden geleden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:24 schreef Plantagehouder het volgende:
Het is wel zo netjes om eventjes te reageren TheStonedOne.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |