bestel het wel online. Dan weet ik iig dat ik geen winkels/tuincentra's "steun" die op een verkeerde wijze dieren verkopenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Wat een onzinKan je dan niet bij het tuincentrum terecht voor je spullen? Niet dat die heel erg geïnformeerd zijn over het algemeen maar dan hoef je in ieder geval niet naar die lui van de pets place.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
bestel het wel online. Dan weet ik iig dat ik geen winkels/tuincentra's "steun" die op een verkeerde wijze dieren verkopen
dan kom je terug?quote:
Niet zo opeens maar goed ik weet het niet hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:02 schreef lynda het volgende:
Jaaa doen![]()
Hoezo dat opeens? Of is het niet zo opeens?
Nou wie weet!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet zo opeens maar goed ik weet het niet hoor
Tis meer gevoel van laatste paar weken.
Maar wel heel dubbel
Vast geen makkelijke beslissing...maar doe wat goed voeltquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet zo opeens maar goed ik weet het niet hoor
Tis meer gevoel van laatste paar weken.
Maar wel heel dubbel
die kan zich overal wel aarden zolang dat maar met mij is....quote:
liefO+quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vast geen makkelijke beslissing...maar doe wat goed voelt(en mocht je beslissen ooit, om deze kant op te komen: je hebt nog wat klusuren van mij tegoed
)
Je kunt het altijd eens uitzoeken, kijken wat er mogelijk is en nog beslissen om het niet te doen. Je bent niks verplicht... en idd, je jongens, hetgeen wat je daar hebt opgebouwd, er is aardig wat moois waar je rekening mee mag houdenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die kan zich overal wel aarden zolang dat maar met mij is....
Het is gewoon dat ik een soort van heimwee heb, en verhuizen doet niemand graag. De jongens gaan lekker op school en ik vind een huis kopen eng. En of dat mogelijk is weet ik ook niet, dat zouden we allereerst eens moeten uitzoeken natuurlijk.
Tis beetje dubbel. Ik heb hier in die 9 jaar ook wel wat opgebouwd... ik zit hier ook lekker....
Daarom, misschien binnenkort maar eens een vrijblijvend gesprekje met een hypotheekadviseur regelenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je kunt het altijd eens uitzoeken, kijken wat er mogelijk is en nog beslissen om het niet te doen. Je bent niks verplicht... en idd, je jongens, hetgeen wat je daar hebt opgebouwd, er is aardig wat moois waar je rekening mee mag houden
Slaap lekker Lolaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom, misschien binnenkort maar eens een vrijblijvend gesprekje met een hypotheekadviseur regelen
Goed, maar nu eerst slapen, morgen ben ik weer ff in alkmaar, want ik moet naar de tandarts![]()
Truste
Als het kriebelt dan is een gesprek wel een leuk punt om mee te beginnenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom, misschien binnenkort maar eens een vrijblijvend gesprekje met een hypotheekadviseur regelen
Goed, maar nu eerst slapen, morgen ben ik weer ff in alkmaar, want ik moet naar de tandarts![]()
Truste
quote:
waar sirenes? ik hoorde wel dat er brand was, maar sirenes heb ik niet gehoordquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:42 schreef douche-eendje het volgende:
Brand in het stadion... lekker, al die sirenes
Volgens fb wel ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
niets gehoord, las het net op teletekst.
Lynda in het stadion?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |