Whut weekend?quote:
Ja dat klopt!quote:Op zondag 1 september 2013 21:19 schreef douche-eendje het volgende:
Nou ja, t was hier een nogal heftig weekend... kan nog wel een dagje vrij extra gebruiken.
Dunkie, jij moest nog eens langskomen he?
Heb je volgende week maandagavond tijd? Ow en ik zag pompoen bij de ekoplaza... dus er zit misschien al een pompoensoepje inquote:
Morgen maandag? Of die week erna?quote:Op zondag 1 september 2013 21:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb je volgende week maandagavond tijd? Ow en ik zag pompoen bij de ekoplaza... dus er zit misschien al een pompoensoepje in
Komt me bekend voor, alleen 1 x in week sporten en ik ga vanaf volgende week elke maandag avond naar school. Van kwart voor 7 tot 10. En een hoop verjaardagenquote:Op zondag 1 september 2013 22:03 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, de 9e inderdaad.
Het is momenteel nogal druk en chaos hier met dat geniale plan om 3x in de week te gaan sporten naast een fulltime baan, vrijwilligerswerk, sociale activiteiten en nog meer gebeuren...Een zaterdagavond moet ook wel lukken btw.
quote:Op maandag 2 september 2013 20:20 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ook, lang leve fexofenadine, jeuk, fulltimebaan en familiedrama. Vanavond vast weer fantastisch slapen. Maar voor nu even de buurman wegblazen met zn takkeherrie
Dankquote:
wat is dat voor iets?quote:Op maandag 2 september 2013 20:20 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ook, lang leve fexofenadine, jeuk, fulltimebaan en familiedrama. Vanavond vast weer fantastisch slapen. Maar voor nu even de buurman wegblazen met zn takkeherrie
Weer uitslag?quote:Op maandag 2 september 2013 20:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dank![]()
Woensdag naar de huisarts, kijken of ik ergens in het ziekenhuis terecht mag voor een allergietest. Dit is geen doen zo
Ja ik zit weer onder... heb zelfs een stippentiet nuquote:
Antihistamine, voedselallergiequote:Op maandag 2 september 2013 20:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat is dat voor iets?
en familiedrama's zijn nooit leuk![]()
ah bah .. sterktequote:Op maandag 2 september 2013 20:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja ik zit weer onder... heb zelfs een stippentiet nu
[..]
Antihistamine, voedselallergie
Sinds wanneer?quote:Op maandag 2 september 2013 20:45 schreef Grijsbaard het volgende:
Oja ik woon ook in Alkmaar trouwens!
Gezellig, grijzerdquote:Op maandag 2 september 2013 20:45 schreef Grijsbaard het volgende:
Oja ik woon ook in Alkmaar trouwens!
quote:
Nouja, oke sorry, deels gelogen.. Woon nu nog iets noordelijker, maar ga wel naar Alkmaar verhuizen en mijn werk is in Alkmaar, school in Alkmaar, vrienden in Alkmaar dusja..quote:
welkom dan maar?quote:Op maandag 2 september 2013 20:50 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
[..]
Nouja, oke sorry, deels gelogen.. Woon nu nog iets noordelijker, maar ga wel naar Alkmaar verhuizen en mijn werk is in Alkmaar, school in Alkmaar, vrienden in Alkmaar dusja..
Ja, ik genoeg, alleen is mijn moeder nog bezig met de scheiding, dus de financiele verdeling moet eerst rond zijn.quote:Op maandag 2 september 2013 20:51 schreef douche-eendje het volgende:
Al wat leuks gevonden om te wonen in Alkmaar?
Dankjewel!! Jammer dat de kermis is afgelopen..quote:
scheiden is kut.quote:Op maandag 2 september 2013 20:52 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, ik genoeg, alleen is mijn moeder nog bezig met de scheiding, dus de financiele verdeling moet eerst rond zijn.
[..]
Dankjewel!! Jammer dat de kermis is afgelopen..Had wel genoten haha
Klopt. Duurt al 3 jaar.quote:Op maandag 2 september 2013 20:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
scheiden is kut.
en van de kermis heb ik dit jaar niks meegekregen
dan mag ik nog van geluk spreken dat mijn scheiding maar iets langer dan een jaar geduurd heeft?quote:Op maandag 2 september 2013 20:54 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Klopt. Duurt al 3 jaar.
En waarom niet?
Moet morgen weer beginnen op school... bleghh!!
Oh dat is echt kut joh!!.. Erge operatie gehad? De mijne staat ook beetje scheef.quote:Op maandag 2 september 2013 20:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan mag ik nog van geluk spreken dat mijn scheiding maar iets langer dan een jaar geduurd heeft?
ik ben de 19e geopereerd aan m'n kaak, en de vrijdag erna ging ik op m'n snufferd op het station, waardoor ik teveel in de kreukels lag om ook maar iets te ondernemen
nah niet heel veel bijzonders, heb implantaten gekregen, maar de pijn was de eerste drie dagen echt helsquote:Op maandag 2 september 2013 20:57 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Oh dat is echt kut joh!!.. Erge operatie gehad? De mijne staat ook beetje scheef.
Ze heeft niet echt een voorkeur.. Mij lijkt de roze buurt wel wat.. (grapje haha).. Heb een vriend die daar geboren en getogen isquote:Op maandag 2 september 2013 20:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
nah niet heel veel bijzonders, heb implantaten gekregen, maar de pijn was de eerste drie dagen echt hels![]()
in welk deel van Alkmaar wil je (moeder) gaan wonen ???
nee hoor, niet dat ik weet; ik ben alleen zelf m'n hart verloren aan 't hoefplanquote:Op maandag 2 september 2013 21:01 schreef Grijsbaard het volgende:
Is er dan een buurt waar ik beter niet kan wonen?
Oke ja op die manier! Ik heb wel rijbewijs en een mooie auto etc, dus dat is voor mij geen punt. Mij lijkt persoonlijk overdie niets.. :$quote:Op maandag 2 september 2013 21:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee hoor, niet dat ik weet; ik ben alleen zelf m'n hart verloren aan 't hoefplanvan de ;lokale super tot de psychiater, alles zit op loopafstand; wel zo makkelijk als je geen rijbewijs hebt
Bergermeer is de leukste wijk. Afgelopen zaterdag nog een super buurtfeest gehadquote:Op maandag 2 september 2013 21:01 schreef Grijsbaard het volgende:
Is er dan een buurt waar ik beter niet kan wonen?
Oke leuk!! Klinkt goed!quote:Op maandag 2 september 2013 23:30 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Bergermeer is de leukste wijk. Afgelopen zaterdag nog een super buurtfeest gehad
toen ik in Alkmaar terecht kwam, kwam ik in Daalmeer/De Mare terecht. Ook geen verkeerde wijk, maar na toen ik na een maand naar de hoef verhuisde was ik verkocht. Kan niet eens goed uitleggen waarom, maar het voelt voor mij alsof ik hier altijd heb gewoond.quote:Op dinsdag 3 september 2013 07:48 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar Daalmeer/Koedijk![]()
En met die nieuwe brug over het kanaal zit je zo in Bergen
picsquote:
Ik woon ook in Daalmeer en als ik naar buiten kijk zie ik de molen van Koedijk en in de verte nog net de duinen van Bergen/Schoorlquote:Op dinsdag 3 september 2013 07:48 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar Daalmeer/Koedijk![]()
En met die nieuwe brug over het kanaal zit je zo in Bergen
prima locatiequote:Op dinsdag 3 september 2013 12:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik woon ook in Daalmeer en als ik naar buiten kijk zie ik de molen van Koedijk en in de verte nog net de duinen van Bergen/Schoorl
Mja dat heb je denk ik overal wel...quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:35 schreef lynda het volgende:
Voordeel van Alkmaar: overal is er wel iets te doen of te vinden
Mijn oma heeft daar altijd gewoond dus ik associeer ik het meer met ouderdomquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:12 schreef lynda het volgende:
nou toen mijn ouders plannen hadden om van daalmeer naar Burgervlotbrug te verhuizen waren mijn broer en ik daar niet echt blij mee![]()
Gelukkig werd het Oudorp, nog een beetje leven
Maar wel weer het centrum op 10 minuten fietsen en station op 5 minutenquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn oma heeft daar altijd gewoond dus ik associeer ik het meer met ouderdom
fietsen kan makkelijk zijnquote:
Fietsen is gewoon hendig. En stommiteiten staan los van fietsen an sich.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
fietsen kan makkelijk zijn![]()
moet je alleen niet het sleuteltje van je fietsslot kwijtraken en geen reserve hebbenkan eerst het slot laten doorslijpen en een niuwe er op laten zetten
true thatquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fietsen is gewoon hendig. En stommiteiten staan los van fietsen an sich.
Oh, ben jíj dat steeds!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwehehehe. M'n hardlooprondje gaat daar langs.
Nah, ik kom er ook wel eens op de fiets langs.quote:
Sja, wie niet. 7 min. fietsen daar vandaan en je zit op Geestmerambachtquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik kom er ook wel eens op de fiets langs.
Daar ben ik wel twee keer geweest afgelopen zomer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Sja, wie niet. 7 min. fietsen daar vandaan en je zit op Geestmerambacht
Is ook niet zo ver bij jou vandaan, dus lekker tochquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar ben ik wel twee keer geweest afgelopen zomer.
Nah, vriendje woont in dezelfde hoek, dus ik kom er regelmatig.
Jup, stuk handiger dan Alkmaar en Alphen a/d Rijn in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is ook niet zo ver bij jou vandaan, dus lekker toch
De 9de kan ik!!!! Zullen we dan afsprekenquote:Op zondag 1 september 2013 22:03 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, de 9e inderdaad.
Het is momenteel nogal druk en chaos hier met dat geniale plan om 3x in de week te gaan sporten naast een fulltime baan, vrijwilligerswerk, sociale activiteiten en nog meer gebeuren...Een zaterdagavond moet ook wel lukken btw.
Leuk. Ik moet alleen nog even regelen hoe laat ik dan harples heb, wil overdag namelijkquote:Op woensdag 4 september 2013 06:22 schreef Dunkie het volgende:
[..]
De 9de kan ik!!!! Zullen we dan afspreken
Ok! Ik hoor het wel van jequote:Op woensdag 4 september 2013 07:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Leuk. Ik moet alleen nog even regelen hoe laat ik dan harples heb, wil overdag namelijk
dan ga je buiten achter je laptop zitten?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:01 schreef lynda het volgende:
Mehh te mooi weer om binnen achter de laptop bezig te zijn met afstuderen
Even om en ommen? Een hele dag achter je laptop is ook slecht?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:01 schreef lynda het volgende:
Mehh te mooi weer om binnen achter de laptop bezig te zijn met afstuderen
heb in de ochtend genoten van het weerquote:Op woensdag 4 september 2013 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even om en ommen? Een hele dag achter je laptop is ook slecht?
Je gaat wattequote:Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef Grijsbaard het volgende:
Morgen lekker even met een vriend een bats paffen..
Hm, ik word oud denk ik. En dan heb ik nog niet eens een grijze baard (hoewel m'n ava anders doet vermoeden)quote:Op woensdag 4 september 2013 21:41 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Een bats smoken in het parkje
Joint rokenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hm, ik word oud denk ik. En dan heb ik nog niet eens een grijze baard (hoewel m'n ava anders doet vermoeden)
fixed itquote:Op woensdag 4 september 2013 21:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hm, ik word ben oud denk ik. En dan heb ik nog niet eens een grijze baard (hoewel m'n ava anders doet vermoeden)
Even doorbijten, af en toe een rustmomentje, gaat helemaal goedkomenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:04 schreef lynda het volgende:
Het 'moet' helaas![]()
Boven het bureau hangt een plafondventilator in de eet/studeerkamer dus het is er altijd wel goed uit te houden, zeker als ik de gordijnen gewoon dicht laat.
FHF / [FHF SC] #144 Met lichaamsgassen in bedquote:Op woensdag 4 september 2013 22:09 schreef DJMO het volgende:
ik heb net de papieren van m'n echtscheiding uitgeprint. Ze liggen te wachten tot ik ze onderteken .. en heel stiekem, ergens, diep van binnen .. doet het toch pijn om mijn handtekening te zetten.
ook toen al deed het pijn om weg te gaan. Jij zou als geen ander moeten snappen waarom! en ja, leuk dat je me er aan herinnert, maar je weet ook dat de verstandhouding sindsdien duizend keer beter isquote:Op woensdag 4 september 2013 22:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
FHF / [FHF SC] #144 Met lichaamsgassen in bed
Dankjewel! Hahaha,...quote:Op woensdag 4 september 2013 21:47 schreef Papabear het volgende:
Oh, heet dat een 'bats' tegenwoordigNou, genietze alvast
Evengoed sterkte. Probeer je beste kracht naar boven te halen!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
ook toen al deed het pijn om weg te gaan. Jij zou als geen ander moeten snappen waarom! en ja, leuk dat je me er aan herinnert, maar je weet ook dat de verstandhouding sindsdien duizend keer beter is
thnxquote:Op woensdag 4 september 2013 22:49 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Evengoed sterkte. Probeer je beste kracht naar boven te halen!
misschien op FHF zetten??quote:Op donderdag 5 september 2013 12:20 schreef lynda het volgende:
Iemand nog een glazen salontafel nodig? Zo niet dan brengen we hem dit weekend weg.
Wij hebben (eindelijk!) een nieuwe gekocht..
quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
Country wilma? Oh joy.... die heeft bij mij in de straat gewoond
geweldige line up
Ik ben allang blij dat ik op dit moment er ver vanaf woonquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:08 schreef lynda het volgende:
Ik blijf extra ver weg van het geestmerambacht dit weekend
Ik ook, maar in het weekend willen we nog wel eens een stuk fietsen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:11 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik op dit moment er ver vanaf woon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |