quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 11:36 schreef rhubarbje het volgende:Dit is natuurlijk heel persoonlijk he
Weten wij veel wat jouw vriendin leuk vind
wij kennen haar toch niet?
Ik zou voor een week weg of zo gaan, kun je ook weer even nader tot elkaar komen
Ja dat is waar. Maar daarom kan inspiratie opdoen bij anderen toch nog geen kwaad
Overigens, een week weg gaat niet meer lukken ivm tekort aan vakantiedagen en tekort dag om eventueel vrij te vragen. Ook met oppas voor de kids wordt dat wel erg kort dag
quote:
Geen echt vast budget in gedachten. Als ik het waard vind doe ik het, zo niet dan niet
quote:
Hmmm, eens kijken of ik daar iets mee kan doen

quote:
Dat is zeker zo. Het hoeft niet groots of duur te zijn, het gaat om de gedachte er achter. Met grootser bedoel ik dan ook dat ik iets meer wil doen dan het afgezaagde boeketje bloemen of etentje in het “standaard” restaurant voor dit soort gelegenheden.
quote:
Om een lang verhaal kort te maken: eerst wil ik scheiden, dan wil zij scheiden maar ik niet meer, dan is er bij mij iemand anders in het vizier, vervolgens bij haar en uiteindelijk blijven we toch gewoon samen :’) tel daarbij diverse familieaangelegenheden op als overlijden, kankergevalletjes etc bij op en dan heb je wel een beetje een beeld denk ik :’)
quote:
Is dat niet juist wat afgezaagd??
quote:
Top idee

Nog eens in de directe omgeving ook

Hier ga ik zeker eens naar kijken
quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 11:43 schreef rhubarbje het volgende:Ga (omdat het 10 jaar is) 10 dagen weg en doe een soort 10 day's of christmas van te voren
met kadotjes die of iets zeggen over jullie relatie/ontmoeting of hou de bestemming geheim en geef 10 kleine aanwijzingen/dingen die handig zijn om mee te nemen
Ook een erg leuk idee, van die 10 dagen lang kleine dingetjes doen

quote:
Been there, done that twice :’)
quote:
Feli alvast
quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 12:53 schreef Prenzlauer het volgende:Hoe kan je, na 10 jaar, nou vragen aan anderen wat je moet geven. Wij kennen haar niet, jij na 10 jaar toch wel?
Geef haar iets waar ze veel om geeft, waar ze over droomt, whatever. Maar ga niet blind af op goedbedoelde clichés van anderen die haar gewoon niet kennen.
quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:Ik blijf me over dit soort topics verbazen, zeker als 't al om 10 jaar samen gaat...
Ken je je vriendin nou nog niet goed genoeg om zelf wat te bedenken...?
Dus omdat we al 10 jaar samen zijn mag ik niet even orienteren wat anderen doen, een beetje inspiratie opdoen? En ja, natuurlijk weet ik wat ze wil hebben. Probleem is dat we dat dan ook over het algemeen gewoon kopen.
Het is dus bedoeld als verrassing, gewoon om het te vieren. Ik ben vast niet de eerste die dit wilt doen dus kijk ik even rond wat er allemaal voor dingen zijn die je kunt doen. Dat heeft niets te maken met je vrouw kennen of niet. Zo kwam ik net een ballonvaart tegen. Dat is nu iets waarvan ik denk dat het wel heel leuk is, maar ik zeker niet opgekomen zou zijn als ik niet een beetje was gaan rondkijken wat er allemaal te doen is