Die Billy alleen op avontuurquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik was vannacht Billy trouwens wel ff een kwartiertje kwijt, gelukkig was het laat, en was er geen verkeer, hij ging ff achter een kat aan en ik had geen zin om te roepen, geen idee waar ie allemaal geweest is
Ik kan het me voorstellen , kun je niet doen of ze nooit zijn aangekomenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb die schilderijen al twee dagen binnen en ik kan het niet opbrengen om er over te jubelen op FB trouwens
![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:33 schreef Pagan het volgende:
Bij Sjon is het weglopen niet het probleem maar het simpele feit dat hij weer terug komt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hele toffe foto van maandag die iemand anders maakte
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:26 schreef Barbaaf het volgende:
Bedankt voor je kaart, deze is wel aangekomen
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:54 schreef indaha het volgende:
Ik kan het me voorstellen , kun je niet doen of ze nooit zijn aangekomen, geef de post maar de schuld
Ik zag hetquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ze gepost en vooral die van de honden is in het echt nog lilleker dan op de foto
Echt, screw you hoor, je krijgt ze in je kerstpakket als je niet rap lief doet!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:02 schreef Barbaaf het volgende:
En toch he, die met die vogels doet me heel erg denken aan Karel Appel. Niet dat ik dat nou zo mooi vindt, maar toch...
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, screw you hoor, je krijgt ze in je kerstpakket als je niet rap lief doet!!!!!!!!!!!
Vriendlief riep gelijk 'Oh, dat is Corneille-achtig, helemaal niet lelijk'.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:02 schreef Barbaaf het volgende:
En toch he, die met die vogels doet me heel erg denken aan Karel Appel. Niet dat ik dat nou zo mooi vindt, maar toch...
neeeequote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, screw you hoor, je krijgt ze in je kerstpakket als je niet rap lief doet!!!!!!!!!!!
Zoquote:
Jij verdient ze gewoon!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
neeee![]()
je had ze al aan Pis beloofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |