FOK!'ersquote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:34 schreef Worsteman het volgende:
Als je niet als een debiel wilt overkomen schrijf dan: FOK!ers
Ik ben debielquote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:34 schreef Worsteman het volgende:
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:47 schreef Tja..1986 het volgende:
Begin eens met meeposten in bestaande topics ipv topics op verkeerde plekken openen.
Yeah right, je wordt hier nog sneller verstoten dan een neger op een blanke party.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:10 schreef MajorAuthority het volgende:
Je wordt vanzelf in de groep opgenomen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:47 schreef Tja..1986 het volgende:
Begin eens met meeposten in bestaande topics ipv topics op verkeerde plekken openen.
quote:
Dan kom je weer zo autistisch over.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:34 schreef Worsteman het volgende:
Dat is dus als je niet meedoet, dom bent of een sociaal leven hebt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:18 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Yeah right, je wordt hier nog sneller verstoten dan een neger op een blanke party.
Nieuwe FOK!ers: Welcome to hell
He groentje...met 14 posts achter je naam heb je geen nog idee what is coming to ya. Blijf nou maar lekker in die rukbunker je aantal posts opkrikken en we zien wel over een maandje of 3 of je FOK! een gezellig boeltje vindquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:19 schreef MajorAuthority het volgende:
[..]
Dat is dus als je niet meedoet, dom bent of een sociaal leven hebt.
Denken dat dit mijn eerste account is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:26 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
He groentje...met 14 posts achter je naam heb je geen nog idee what is coming to ya. Blijf nou maar lekker in die rukbunker je aantal posts opkrikken en we zien wel over een maandje of 3 of je FOK! een gezellig boeltje vind
Hahahaha een kloontje... Had al een vermoedenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:28 schreef MajorAuthority het volgende:
[..]
Denken dat dit mijn eerste account is.
Kom maar weer terug als je hier al 8 jaar komt, dan praten we verder.
Rukbunker. Hmm. Masturbatorium, snokhut en trektent kende ik al wel, maar rukbunker is nieuw. Ik neem em direct op in m'n vocabulaire.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:26 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
He groentje...met 14 posts achter je naam heb je geen nog idee what is coming to ya. Blijf nou maar lekker in die rukbunker je aantal posts opkrikken en we zien wel over een maandje of 3 of je FOK! een gezellig boeltje vind
Shit, ik word helemaal bang van deze internetheld.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:30 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hahahaha een kloontje... Had al een vermoeden... Je bevestigd dus de regel
zolder autist. Of ben je je 'wachtwoord vergeten en ook het wachtwoord van je mail adres'
![]()
Blijf maar lekker rukken latente homo
Vrouwelijke vorm, vingerfort.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:32 schreef ElPollo het volgende:
[..]
Rukbunker. Hmm. Masturbatorium, snokhut en trektent kende ik al wel, maar rukbunker is nieuw. Ik neem em direct op in m'n vocabulaire.
Integreren, dus pics van je tieten posten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:33 schreef brambus het volgende:
Heeft iemand hier nog tips voor de nieuwe Fok!ers ?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:34 schreef Worsteman het volgende:
FOK!kers.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:34 schreef Worsteman het volgende:
Om mee te lezen, niet om te posten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:40 schreef zarGon het volgende:
Trouwens, het forum van FOK! is enorm groot. Ik raad je dan ook aan om elk forum op http://forum.fok.nl/index/forumindex af te gaan.
Tijd voor een nieuw account...hoezo, wordt je oude uitgescheten op FOK! of durf je je niet met je gelieve accountje je te laten zien in KLB?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:35 schreef MajorAuthority het volgende:
[..]
Shit, ik word helemaal bang van deze internetheld.Overigens is geen van beide van toepassing, het werd gewoon tijd voor een nieuw account.
Ja gezellig zal het vast wel worden! Ik lees al zon 1,5 jaar mee dus...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:26 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Aldus een groentje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:26 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dit.quote:
Nee hoor, die is nog steeds overal welkom.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw account...hoezo, wordt je oude uitgescheten op FOK! of durf je je niet met je gelieve accountje je te laten zien in KLB?
Geen IQ van 180 hebbenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:00 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Dit.
En dat je IQ minimaal 135 is. Dan zit je goed
Anderhalf jaar meelezen en nog niet weten waar de verschillende subfora voor zijnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:54 schreef brambus het volgende:
[..]
Ja gezellig zal het vast wel worden! Ik lees al zon 1,5 jaar mee dus...
Kan dat dan op mobielquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:10 schreef MajorAuthority het volgende:
[..]
Bij het reactievenster zie je een icon " [ afbeelding ] ". Klik daar eens op.
Subfora?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:14 schreef destrovel het volgende:
[..]
Anderhalf jaar meelezen en nog niet weten waar de verschillende subfora voor zijn_!
Je zó vaak constant als een wannabe mod gedragen en nóg niet weten dat op FOK! de verschillende fora 'gewoon fora' zijn, en categorieën binnen de fora subfora genoemd wordenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:14 schreef destrovel het volgende:
[..]
Anderhalf jaar meelezen en nog niet weten waar de verschillende subfora voor zijn_!
Ik FOK! amper mobiel, wanneer ik dat wel doe gebruik ik de app. Daar is het in ieder geval niet mogelijk voor zover ik weet.quote:
Sorry jufquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je zó vaak constant als een wannabe mod gedragen en nóg niet weten dat op FOK! de verschillende fora 'gewoon fora' zijn, en categorieën binnen de fora subfora genoemd worden_!
Zie ook: Relaties & Psychologie
quote:
Liesje,quote:Op zondag 25 december 2011 12:43 schreef zarGon het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/edit_prefs.
Emoticons by quickreply? Ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |