abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130085868
Wacht ff....je ziet dat het belachelijk is, je wéét dat het belachelijk is en tòch roep je: nog maar 1 dag en dan ben ik er van af. Houdt iemand een pistool in je gezicht of zo?! Of ben je gewoon niet goed bij je hoofd?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130085875
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 07:49 schreef Isabeau het volgende:
Wacht ff....je ziet dat het belachelijk is, je wéét dat het belachelijk is en tòch roep je: nog maar 1 dag en dan ben ik er van af. Houdt iemand een pistool in je gezicht of zo?! Of ben je gewoon niet goed bij je hoofd?
Phantomesse is altijd al een beetje een autistische neuroot geweest. Iedere gek zo zijn gebrek.
pi_130085930
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 07:50 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Phantomesse is altijd al een beetje een autistische neuroot geweest. Iedere gek zo zijn gebrek.
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking.
pi_130085954
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 02:13 schreef oLexie het volgende:

[..]

Eetpatroon is allang aangepast en sporten kan ik niet veel doen i.v.m. chronische ontstekingen en dan een paar dagen niet kunnen lopen. Ben daarmee aan het werk wel maar sporten mag ik echt maar tergend langzaam opbouwen.
Is zwemmen geen optie?
pi_130085983
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 07:42 schreef Panzermaus het volgende:
600 kcal. :') Stoppen met jezelf slopen. Ik heb een sixpack bij 3000 kcal per dag, open je ogen.
_O_
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_130086023
moet je het niet aanvullen met eierkoeken? tijd terug ging opeens iedereen massaal aan de eierkoeken vanwege sonja toch?
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_130086032
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:00 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Is zwemmen geen optie?
Zwemmen is de minst belastende optie om te trainen inderdaad.
pi_130086046
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
moet je het niet aanvullen met eierkoeken? tijd terug ging opeens iedereen massaal aan de eierkoeken vanwege sonja toch?
Sonja Bakker. :')
pi_130086057
Mocht TS zinken dan is dat jammer maar helaas.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 08:17:53 #35
338319 ZarB
Piña colada
pi_130086131
Waszakjes en laarzenspanners zijn trouwens perfecte huishoudhulpjes. Verder kan dit topic maar beter verplaatst worden naar een psychologie sectie aangezien je gewoon opzoek bent naar bevestiging wat betreft je taillemaat 38 en bovelichaam S. :')

Inb4: zarb is een fatty.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_130086149
Dieet volgen zonder te sporten en denken dat je veel afvalt is ook vrij kansloos. Beter blijf je gewoon eten en ga gewoon veel sporten
pi_130086178
Wat een bullshit dieet dat ze je wijsmaken in 3 dagen 3 kilo afgevallen te zijn. Dan zou een tekort van zo'n 22.500 kcal moeten hebben. Lijkt me nogal lastig, tenzij je niks doet dan sporten en in dat geval is het ongezond.
Gewoon rustig aan afvallen, dat werkt altijd het best.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_130086203
Met 600 kcal per dag heb je ongeveer een tekort van 4200 kcal na 3 dagen, een kilo vet is 9000 kcal. Reken maar uit hoeveel je verliest.
pi_130086212

[ Bericht 100% gewijzigd door Baksteenfietsschepijs op 15-08-2013 08:27:27 ]
pi_130086231
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:24 schreef Robophatt het volgende:
Wat een bullshit dieet dat ze je wijsmaken in 3 dagen 3 kilo afgevallen te zijn. Dan zou een tekort van zo'n 22.500 kcal moeten hebben. Lijkt me nogal lastig, tenzij je niks doet dan sporten en in dat geval is het ongezond.
Och, met zo weinig kcal verdwijnt je glycogeenvoorraad wel en per gram glycogeen bind je bijna 3 gram water. Dus je verliest idd aardig wat gewicht als het goed is. Maar dat is natuurlijk bijzonder tijdelijk, want als je ook maar weer een beetje normaal gaat eten zitten al die grammen er gewoon weer aan. Veel vet zal je niet verliezen nee en met zo weinig energie heb je ook nog eens grote kans dat je lijf naar een makkelijkere energiebron grijpt: namelijk je spieren. Minder spierweefsel = lager basaal metabolisme in de toekomst. Hallo jojo-diëten!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130086241
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:26 schreef Baksteenfietsschepijs het volgende:
Met 600 kcal per dag heb je ongeveer een tekort van 4200 kcal na 3 dagen, een kilo vet is 9000 kcal. Reken maar uit hoeveel je verliest.
Dat is toch niet voor iedereen hetzelfde? Maakt ook nog wel uit wat je zoal doet toch?
pi_130086243
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:24 schreef Robophatt het volgende:
Je hebt ook diëten van bijv. 10 dagen sportvasten. Dan moet je elke dag 45 minuten sporten en je eet minimaal.
pi_130086265
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Och, met zo weinig kcal verdwijnt je glycogeenvoorraad wel en per gram glycogeen bind je bijna 3 gram water. Dus je verliest idd aardig wat gewicht als het goed is. Maar dat is natuurlijk bijzonder tijdelijk, want als je ook maar weer een beetje normaal gaat eten zitten al die grammen er gewoon weer aan. Veel vet zal je niet verliezen nee en met zo weinig energie heb je ook nog eens grote kans dat je lijf naar een makkelijkere energiebron grijpt: namelijk je spieren. Minder spierweefsel = lager basaal metabolisme in de toekomst. Hallo jojo-diëten!
Vocht verliezen reken ik niet als afvallen. Dat je dat kwijtraakt is logisch, maar dat is er zoals je zelf al zegt zo weer bij.
Geen enkel dieet werkt echt. Niet op de laatste plaats omdat de meeste vrouwen na een tijdje "klaar" zijn met het dieet en weer gaan eten zoals ze altijd al deden.

quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:29 schreef Chai het volgende:

[..]

Je hebt ook diëten van bijv. 10 dagen sportvasten. Dan moet je elke dag 45 minuten sporten en je eet minimaal.
Lijkt me meer iets wat je doet voor je gaat trouwen :') Zodat je een dagje in die jurk past.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_130086268
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:32 schreef Robophatt het volgende:

Vocht verliezen reken ik niet als afvallen. Dat je dat kwijtraakt is logisch, maar dat is er zoals je zelf al zegt zo weer bij.
Geen enkel dieet werkt echt. Niet op de laatste plaats omdat de meeste vrouwen na een tijdje "klaar" zijn met het dieet en weer gaan eten zoals ze altijd al deden.
Nee, natuurlijk is dat geen afvallen |:( Dat zeg ik ook niet, je ziet het alleen op de weegschaal en dus roept iemand na zo'n crashkuurtje: kijk, ik ben afgevallen! *)

:')
  donderdag 15 augustus 2013 @ 08:33:57 #45
338319 ZarB
Piña colada
pi_130086283
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:29 schreef Chai het volgende:

[..]

Langetermijnresultaten zullen vast lovend zijn
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_130086305
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk is dat geen afvallen |:( Dat zeg ik ook niet, je ziet het alleen op de weegschaal en dus roept iemand na zo'n crashkuurtje: kijk, ik ben afgevallen! *)

:')
Beweer nergens dat jij dat zei, was het gewoon met je eens hoor... Heb zoveel vrouwen op die manier bezig gezien, nooit begrepen.
pi_130086327
quote:
5s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:29 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat is toch niet voor iedereen hetzelfde? Maakt ook nog wel uit wat je zoal doet toch?
Ja, je hebt ook nog andere factoren maar vet is bij iedereen hetzelfde, als je niet genoeg kcal binnenkrijgt wordt dat uit je vetvoorraad gehaald.
pi_130086334
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:34 schreef Robophatt het volgende:

Beweer nergens dat jij dat zei, was het gewoon met je eens hoor... Heb zoveel vrouwen op die manier bezig gezien, nooit begrepen.
Soms vraag je je af hoe vaak een ezel zich aan die steen kan stoten.
pi_130086344
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:33 schreef ZarB het volgende:

[..]

Langetermijnresultaten zullen vast lovend zijn
De zorgverzekeraar draait daar voor op.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 09:02:19 #50
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_130086659
je kan het beste gewoon alles eruit kotsen ts, je hoeft alleen maar even in de spiegel te kijken dan
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')