Phantomesse is altijd al een beetje een autistische neuroot geweest. Iedere gek zo zijn gebrek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:49 schreef Isabeau het volgende:
Wacht ff....je ziet dat het belachelijk is, je wéét dat het belachelijk is en tòch roep je: nog maar 1 dag en dan ben ik er van af. Houdt iemand een pistool in je gezicht of zo?! Of ben je gewoon niet goed bij je hoofd?
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Phantomesse is altijd al een beetje een autistische neuroot geweest. Iedere gek zo zijn gebrek.
Is zwemmen geen optie?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 02:13 schreef oLexie het volgende:
[..]
Eetpatroon is allang aangepast en sporten kan ik niet veel doen i.v.m. chronische ontstekingen en dan een paar dagen niet kunnen lopen. Ben daarmee aan het werk wel maar sporten mag ik echt maar tergend langzaam opbouwen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:42 schreef Panzermaus het volgende:
600 kcal.Stoppen met jezelf slopen. Ik heb een sixpack bij 3000 kcal per dag, open je ogen.
Sonja Bakker.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
moet je het niet aanvullen met eierkoeken? tijd terug ging opeens iedereen massaal aan de eierkoeken vanwege sonja toch?
Och, met zo weinig kcal verdwijnt je glycogeenvoorraad wel en per gram glycogeen bind je bijna 3 gram water. Dus je verliest idd aardig wat gewicht als het goed is. Maar dat is natuurlijk bijzonder tijdelijk, want als je ook maar weer een beetje normaal gaat eten zitten al die grammen er gewoon weer aan. Veel vet zal je niet verliezen nee en met zo weinig energie heb je ook nog eens grote kans dat je lijf naar een makkelijkere energiebron grijpt: namelijk je spieren. Minder spierweefsel = lager basaal metabolisme in de toekomst. Hallo jojo-diëten!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:24 schreef Robophatt het volgende:
Wat een bullshit dieet dat ze je wijsmaken in 3 dagen 3 kilo afgevallen te zijn. Dan zou een tekort van zo'n 22.500 kcal moeten hebben. Lijkt me nogal lastig, tenzij je niks doet dan sporten en in dat geval is het ongezond.
Gewoon rustig aan afvallen, dat werkt altijd het best.
Dat is toch niet voor iedereen hetzelfde? Maakt ook nog wel uit wat je zoal doet toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:26 schreef Baksteenfietsschepijs het volgende:
Met 600 kcal per dag heb je ongeveer een tekort van 4200 kcal na 3 dagen, een kilo vet is 9000 kcal. Reken maar uit hoeveel je verliest.
Je hebt ook diëten van bijv. 10 dagen sportvasten. Dan moet je elke dag 45 minuten sporten en je eet minimaal.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:24 schreef Robophatt het volgende:
Wat een bullshit dieet dat ze je wijsmaken in 3 dagen 3 kilo afgevallen te zijn. Dan zou een tekort van zo'n 22.500 kcal moeten hebben. Lijkt me nogal lastig, tenzij je niks doet dan sporten en in dat geval is het ongezond.
Gewoon rustig aan afvallen, dat werkt altijd het best.
Vocht verliezen reken ik niet als afvallen. Dat je dat kwijtraakt is logisch, maar dat is er zoals je zelf al zegt zo weer bij.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, met zo weinig kcal verdwijnt je glycogeenvoorraad wel en per gram glycogeen bind je bijna 3 gram water. Dus je verliest idd aardig wat gewicht als het goed is. Maar dat is natuurlijk bijzonder tijdelijk, want als je ook maar weer een beetje normaal gaat eten zitten al die grammen er gewoon weer aan. Veel vet zal je niet verliezen nee en met zo weinig energie heb je ook nog eens grote kans dat je lijf naar een makkelijkere energiebron grijpt: namelijk je spieren. Minder spierweefsel = lager basaal metabolisme in de toekomst. Hallo jojo-diëten!
Lijkt me meer iets wat je doet voor je gaat trouwenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt ook diëten van bijv. 10 dagen sportvasten. Dan moet je elke dag 45 minuten sporten en je eet minimaal.
Nee, natuurlijk is dat geen afvallenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:32 schreef Robophatt het volgende:
Vocht verliezen reken ik niet als afvallen. Dat je dat kwijtraakt is logisch, maar dat is er zoals je zelf al zegt zo weer bij.
Geen enkel dieet werkt echt. Niet op de laatste plaats omdat de meeste vrouwen na een tijdje "klaar" zijn met het dieet en weer gaan eten zoals ze altijd al deden.
Langetermijnresultaten zullen vast lovend zijnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt ook diëten van bijv. 10 dagen sportvasten. Dan moet je elke dag 45 minuten sporten en je eet minimaal.
Beweer nergens dat jij dat zei, was het gewoon met je eens hoor... Heb zoveel vrouwen op die manier bezig gezien, nooit begrepen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk is dat geen afvallenDat zeg ik ook niet, je ziet het alleen op de weegschaal en dus roept iemand na zo'n crashkuurtje: kijk, ik ben afgevallen!
Ja, je hebt ook nog andere factoren maar vet is bij iedereen hetzelfde, als je niet genoeg kcal binnenkrijgt wordt dat uit je vetvoorraad gehaald.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is toch niet voor iedereen hetzelfde? Maakt ook nog wel uit wat je zoal doet toch?
Soms vraag je je af hoe vaak een ezel zich aan die steen kan stoten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:34 schreef Robophatt het volgende:
Beweer nergens dat jij dat zei, was het gewoon met je eens hoor... Heb zoveel vrouwen op die manier bezig gezien, nooit begrepen.
De zorgverzekeraar draait daar voor op.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Langetermijnresultaten zullen vast lovend zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |