SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Zo ziet ie er ook nog steeds uit alsof ie dat doetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:52 schreef DutchSL het volgende:
Engeland met 3-2 nog gewonnen van Schotland
Winnende goal van 31-jarige debutant Lambertdie vroeger voor 20 pond deksels op potjes rode bieten draaide (aldus de NOS).
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U vraagt wij draaien (fails)....
Benteke loopt al in pole-position.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hopen dat hij zijn zeepje niet laat vallen.
Jij bent (een beetje) kut.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:54 schreef Baje het volgende:
As usual steelt de turk
Waarom sta ik niet in de OP![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Benteke loopt al in pole-position.
Het zal je niet verbazen maar mensen zijn hem aan het pricefixenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:52 schreef DutchSL het volgende:
Engeland met 3-2 nog gewonnen van Schotland
Winnende goal van 31-jarige debutant Lambertdie vroeger voor 20 pond deksels op potjes rode bieten draaide (aldus de NOS).
Ik kan niet, ben bezig met CoD4, sorry...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:56 schreef Ozz-03 het volgende:
Welke PS3'er heeft zin in potje met silvers?
Jammer!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan niet, ben bezig met CoD4, sorry...
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:56 schreef Tim86 het volgende:
Ik keek net bij die foto's van Angbwa om te zien of die scary FUT foto een incident is, maar hij kijkt altijd zo
https://www.google.nl/sea(...)wLUoOwHoOqtAak14H4Cw
Wel 1 foto waar hij lacht
quote:
(Gelukkig) niet elke keer. Ja, ik kijk het de laatste tijd ook maar ik vind Tosh.0 nog steeds beter.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat zitten er toch altijd een gare wijven bij Ridiculousness
Ik vind Ridicoulousness beter.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
(Gelukkig) niet elke keer. Ja, ik kijk het de laatste tijd ook maar ik vind Tosh.0 nog steeds beter.
Hij zit vol en als ik iets verwijder is het plaatje wel weg, maar er is geen ruimte vrij gekomen.quote:
Als er wijven zijn zijn ze raar. En tjah dat kan, ik denk dat je vaker lacht per aflevering Ridicul. dan Tosh.oquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
(Gelukkig) niet elke keer. Ja, ik kijk het de laatste tijd ook maar ik vind Tosh.0 nog steeds beter.
Heb ik ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij zit vol en als ik iets verwijder is het plaatje wel weg, maar er is geen ruimte vrij gekomen.
Slim, die onthoud ik voor als die van mij vol zitquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Ander account aangemaakt
doe maar zo jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt een held is dat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:02 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Konkolelijk![]()
![]()
Wel ga ik Juninho halen, moet die keren eens proberen. Zondagsschoten alles
Ik heb al mijn GIFS verwijderd en toch blijft hij op 199.99MB staanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Slim, die onthoud ik voor als die van mij vol zit(ook al bijna
)
Je had ook je gif's kunnen verwijderen btw
Tosh.0 is echt zo dodelijn on-grappigquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
LM en RM zijn kut voor dit systeem (iig voor hoe ik er mee speel)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:02 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Konkolelijk![]()
![]()
Wel ga ik Juninho halen, moet die keren eens proberen. Zondagsschoten alles
Dit, Kaboul is zo goedquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Echt een held is dat.
Leuk team trouwens, maar ik zou Kaboul i.p.v Yanga doen.
kom sprinten danquote:
Ik vind haar niet raar, wel zag ze er in die aflevering niet zo goed uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als er wijven zijn zijn ze raar. En tjah dat kan, ik denk dat je vaker lacht per aflevering Ridicul. dan Tosh.o
Dat vind jij. Ik vind het wel grappig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tosh.0 is echt zo dodelijn on-grappig
Is eigenlijk nog beter ook. Scheelt een hoop tijd met verwijderen en je houdt al je plaatjes.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Ander account aangemaakt
Mijn beste 3-mans verdediging dit jaar is Chiellini - Barzagli - Kaboul.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit, Kaboul is zo goed
Heb nu een verdediging Kompany-Kaboul-Tots Boateng. Beste verdediging die ik dit seizoen gehad heb, eigenlijk ook de 3 beste verdedigers
Ik vond haar nog de raarste van allemaalquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind haar niet raar, wel zag ze er in die aflevering niet zo goed uit. [ afbeelding ]
[..]
Dat vind jij. Ik vind het wel grappig.
Ja kaboul heb ik al in een ander team met andere formatie. Misschien toch maar even formatiekaartje halenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit, Kaboul is zo goed
Heb nu een verdediging Kompany-Kaboul-Tots Boateng. Beste verdediging die ik dit seizoen gehad heb, eigenlijk ook de 3 beste verdedigers
Ze gingen toch alle plaatjes na een bepaalde tijd verwijderen? Kreeg laatst zo'n mail...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is eigenlijk nog beter ook. Scheelt een hoop tijd met verwijderen en je houdt al je plaatjes.
[/quote]quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn beste 3-mans verdediging dit jaar is Chiellini - Barzagli - Kaboul.
Beste CB-duo is Mangala - Kaboul.
Ik heb TOTS Mangala net nog verkocht, wat een beest is datquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn beste 3-mans verdediging dit jaar is Chiellini - Barzagli - Kaboul.
Beste CB-duo is Mangala - Kaboul.
Kompany vind ik echt veel beter dan Chiellini eerlijk gezegdquote:
Ik mag hopen na een bepaalde tijd niet gezien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ze gingen toch alle plaatjes na een bepaalde tijd verwijderen? Kreeg laatst zo'n mail...
Misschien ben je dan zelf ook wel raar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond haar nog de raarste van allemaalDan kan ze nog wel lekker zijn (wat ik ook wel mee vind vallen maja)
Nee?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien ben je dan zelf ook wel raar.
quote:
Hij doet bij mij de hele tijd dubbele quotesquote:
bij die vorige 2 van ons inderdaad.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij doet bij mij de hele tijd dubbele quotes
Taille.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kijkt er iemand Geordie Shore?
Hoe kun je nou met een beetje zweten 30 cm in je omvang (ja ben ff het woord kwijt maar de lijn om je buik heen rond je navel) kwijtraken in een paar uur
tyquote:
Ibra 3xquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:22 schreef Tim86 het volgende:
(ex)Eredivisie best succesvol vandaag. Naast Grindtegel:
Moisander tegen Slovenië
Mulenga tegen Senegal
Klich goal en assist tegen Denemarken
Eriksen goal, Boilesen assist tegen Polen
Hiljemark passje voor wereldgoal Svensson vs Noorwegen
Altidore driemaal tegen Bosnië
Joachim eenmaal tegen Litouwen, Luxemburg won met 2-1
Suarez eenmaal tegen Japan
Honda eenmaal tegen Uruguay
Nwofor tweemaal tegen Zuid-Afrika, een assist Musa
Ojaquote:
Ik was Patje aan het zoekenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:22 schreef DutchSL het volgende:
http://www.mirror.co.uk/s(...)essi-beckham-2160943
[ afbeelding ]
![]()
Hij was op proef bij Heracles en is ook in beeld bij Utrecht en nog wat clubs in NLquote:
Volgens mij niet, en hij lijkt er ook niet op. Ook wel een leeftijdsverschilquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:24 schreef DutchSL het volgende:
Hattrick voor Tim Vayrynen (broertje van Mika ?) bij Jong Finland.
Wil niks zeggen, mijn broer is ook 17 jaar ouder dan ikquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij niet, en hij lijkt er ook niet op. Ook wel een leeftijdsverschil
Ja en er is vast ook een persoon met een broer die 40 jaar ouder is, maar het maakt het allemaal wel wat onwaarschijnlijkerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wil niks zeggen, mijn broer is ook 17 jaar ouder dan ik
Dion was een foutjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wil niks zeggen, mijn broer is ook 17 jaar ouder dan ik
Ik ga hem niet posten hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dion was een foutje
inb4 nou nou nou
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:30 schreef Tim86 het volgende:
http://www.vauva.fi/kesku(...)m_vayrynen_veljeksia
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dion was een foutje
inb4 nou nou nou
Jij nu al slapenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan slapen.
[ afbeelding ]
Om die mast was leuker geweestquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan slapen.
[ afbeelding ]
Lekker hers in de zomerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Morgen m'n laatste tentamen maken.
Fyp. PSV heeft m vernacheld.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zijn vader heet wel Mika Vayrynen en was profvoetballer, maar niet die van PSV Heerenveen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |