ik gok dat IJs onverzadigbaar is en dan 20 x wil klaarkomenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan is het juist handig toch?Anders moet je vet lang wachten jonge.
Nee, want alleen is lang zo leuk niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan is het juist handig toch?Anders moet je vet lang wachten jonge.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:55 schreef Molo het volgende:
[..]
ik gok dat IJs onverzadigbaar is en dan 20 x wil klaarkomen
Tja, roeien met de riemen die je hebt enzooo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, want alleen is lang zo leuk niet.
Nee man, met een pluginquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOE doe je dat in wordpress dan, in je head enzo. Per post of zit jij in de ftpserver die files te editen
Ik *zou* natuurlijk op zoek kunnen gaan naar batterijen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Tja, roeien met de riemen die je hebt enzooo.
Oh echtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee man, met een pluginMoet je effe op seo plugin zoeken
Dat kan ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik *zou* natuurlijk op zoek kunnen gaan naar batterijen.
*Kiek! Deze is paars!*quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat kan ook.
Ik zou best eens een vibrator willen proberen, maar ik weet toch heel niet waar ik moet beginnen. Zovelen opties!
begin eens met een kleine dunnequote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat kan ook.
Ik zou best eens een vibrator willen proberen, maar ik weet toch heel niet waar ik moet beginnen. Zovelen opties!
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:59 schreef Lindytje het volgende:
Dan ga ik nu een slaapje doen! Nee, naar bed. Spelletje doen, en dan slapen
EN NEE NIET ZO'N SPELLETJE!!![]()
Bijna helemaal waar, ik heb ook nog gekeken of 'ie onder water kon.quote:
Zo'n tupperwaredildoparty organiseren met je vriendinnenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat kan ook.
Daar heb je toch sets voor?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik een mal van brum zn pen0r maken en dan een vibrator maken?
Dat zijn brave gristenen. En als ze minder braaf zijn krijgen ze dat ding van hun vriend/man.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Zo'n tupperwaredildoparty organiseren met je vriendinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |