Nee de hete mannen vielen tegen. Allemaal van die gladgeschoren gladjakkers die zichzelf met babyolie insmeren. Bitch pleasequote:
jammer wel hoorquote:donderdag 15 augustus 2013 00:23 schreef Mss het volgende:[/b]
[..]
Nee de hete mannen vielen tegen. Allemaal van die gladgeschoren gladjakkers die zichzelf met babyolie insmeren. Bitch please
Wel een schattige Duitse hipster gezien maar die was er met zijn vriendin
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zeau, mama wakker gegild en brum een hartaanval bezorgd maar de spin is deaudt
Pandapunten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:26 schreef Mss het volgende:
En gedaan soberso niet want ik moet aan mijn pandapunten denken!
Nee bedankt, ik heb al aids!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:26 schreef Molo het volgende:
[..]
jammer wel hoor
Ik heb nog een halve zuid afrikaan in de aanbieding?
We zijn er alleen nog niet over uit of de boven of onderkant Zuid Afrikaans is
Ik hoard ze!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pandapunten.
Soms mis ik ze een beetje. Maar dan denk ik naaaaaaaaah
Ik heb er geen meer gehad.quote:
Dan pak ik er gewoon een schoen bij.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij was groot hoorZo'n vieze krakert
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zeau, mama wakker gegild en brum een hartaanval bezorgd maar de spin is deaudt
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:30 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aletta zou trots op u zijn
Ik heb het niet zelf gedaan hoor, wat denk jijquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:30 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aletta zou trots op u zijn
ja, DAAROM juist, sarcasm babyquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb het niet zelf gedaan hoor, wat denk jij
en terechtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama kwam m petsen want brum wilde m ook niet doodvermoorden
D'r docs erop laten vallen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:33 schreef Molo het volgende:
[..]
en terecht
hoe zou je dat doen dan als je op jezelf zou wonen?
Zoals mijn zus doet als ze alleen thuis is, spullen pakken en weggaanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:33 schreef Molo het volgende:
[..]
en terecht
hoe zou je dat doen dan als je op jezelf zou wonen?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zoals mijn zus doet als ze alleen thuis is, spullen pakken en weggaan
Google translatequote:Gisteren na 6 dagen van de zwangerschap heb ik verwijderd na 6 uren van het zwembad hebben een paar eenvoudig op te lossen aan de randen, verwijderen dan ging alles vanzelf.
Ik zuig die dingen op, blijf dan nog 10 minuten doorzuigen in de hoop dat hij daar een beetje dood van gaat zodat hij er niet uitkruipt en zet dan de stofzuiger weg in een kast.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:36 schreef Molo het volgende:
Godverdomme zeg
Stelletje moderne vrouwen
hoe doe je dat met kamperen dan? Spees zie ik dat niet doen, maar jij bent net van kampeervakantie terug toch? Ook genoeg beesten in/om je tent dan toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zuig die dingen op, blijf dan nog 10 minuten doorzuigen in de hoop dat hij daar een beetje dood van gaat zodat hij er niet uitkruipt en zet dan de stofzuiger weg in een kast.
Als hij op de grond zit stamp ik erop, maar ik durf met mij handen niet zo goed in de buurt van die beesten te komen.
Alles wat geen spin is, is ok. Zolang de spin stil zit gaat het ook goed, anders moet hij uit de tent. Dat laat ik dan meestal een reisgenootje doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:42 schreef Molo het volgende:
[..]
hoe doe je dat met kamperen dan? Spees zie ik dat niet doen, maar jij bent net van kampeervakantie terug toch? Ook genoeg beesten in/om je tent dan toch?
ik zou je zo extreem pesten je de hele dag en nachtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Alles wat geen spin is, is ok. Zolang de spin stil zit gaat het ook goed, anders moet hij uit de tent. Dat laat ik dan meestal een reisgenootje doen.
Kan ze stukken beter verdragen sinds mijn stage afgelopen jaar. Alleen met mijn handen erbij in de buurt komen is een stap te ver. Dat vind ik zelfs nog eng als ze dood zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:45 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zou je zo extreem pesten je de hele dag en nacht
graded exposure therapyquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kan ze stukken beter verdragen sinds mijn stage afgelopen jaar. Alleen met mijn handen erbij in de buurt komen is een stap te ver. Dat vind ik zelfs nog eng als ze dood zijn.
Truste!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:50 schreef Molo het volgende:
Als ik ooit kinderen krijg mogen ze dat zelf lekker gaan doen
Ik ga mijn bedje opzoeken, want nagellak is droog
blijkbaar niet!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:07 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn nichtje zegt op Facebook dat ze vandaag lekker een dagje naar walibi gaat. Zou ze het weten?
Ga je vandaag naar Lowlands?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, gelukkig begin ik er toch wel zin in te krijgen nu
Jup! En nop, vrijquote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga je vandaag naar Lowlands?
Moet je eerst nog werken of ben je vrij vandaag?
Lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |