Gelukkig voor mij kijk ik altijd via joetjoep.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]Regelmaat jonguh! Jeweetzelluf
Filmpje staat wel al over een minuut of 10 online, op blogkanaal. Maar begeleidende blog zegt ook nog heel wat
No.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kun je m niet alvast online gooien met een wachtwoord? MUAHHAHA
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy mogen wij een sneak peak op t filmpje?
ik ben zo benieuhiehiehiehieuwdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]Regelmaat jonguh! Jeweetzelluf
Filmpje staat wel al over een minuut of 10 online, op blogkanaal. Maar begeleidende blog zegt ook nog heel wat
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:50 schreef Lindytje het volgende:
Dit duurt langer dan verwacht. Je video staat in de wachtrij en wordt zo snel mogelijk verwerkt.
Koos heeft Zhe Authority alleen om te "kopen" en die slaapt alquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga inhalen dan.
Er zat een mooi stukje met een molo in.
ga masturberen, dat helpt tegen allesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:49 schreef IJsdraakje het volgende:
En godver, nú krijg ik honger. Fuck dit, ik ga nu niet meer eten.
zekers, ook daar ben ik benieuwd naar, maar ook naar de blogpostquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Filmpje kan je dan al wel zien, dus die ga ik wel even kijken.
SOG.
IK KRIJG NIET EENS GELDquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
STOMME KUTBLOGGER JE DOET ALLES VOOR GRATIS GELD
Daar krijg ik alleen maar honger van.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:51 schreef Molo het volgende:
[..]
ga masturberen, dat helpt tegen alles
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar krijg ik alleen maar honger van.
En niet handig, want ik zie Joop zaterdagavond pas.
I say EYOOOOO, listen what I SEOOOOOOquote:
Dan is het juist handig toch?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar krijg ik alleen maar honger van.
En niet handig, want ik zie Joop zaterdagavond pas.
Ik heb al anderhalve liter thee op.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:53 schreef Molo het volgende:
[..]
water drinken dan?
Begin anders met roken/GHB/cocaïne/crystal meth
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |