En jij zit niet op de juiste pagina, gr gr.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:23 schreef fantasyboy het volgende:
Ronaldo maakt per seizoen 70 doelpunten.....geen fout van de vrij,....die ronaldo stond gewoon op de goede plek....
Pelle moet de gouden bal winnenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:23 schreef fantasyboy het volgende:
Ronaldo maakt per seizoen 70 doelpunten.....geen fout van de vrij,....die ronaldo stond gewoon op de goede plek....
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:23 schreef fantasyboy het volgende:
Messi bedoel je denk ik? Ronaldo maakt er zeker geen 70....quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:23 schreef fantasyboy het volgende:
Hele wedstrijd niets aan de hand aan die kant. Goldenboywissel van Rhijn en poemquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, eerste foutje van van Rhijn deze wedstrijd maar de Vrij had gewoon normaal moeten dekken.
[/koeman]quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:24 schreef GGMM het volgende:
Fluit gewoon af. Dit gaat helemaal nergens over.
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu nog 2k maar ik voorspel dat mrstyloproductions groot gaat worden.
Jullie checken nu of ik gelijk had. Nu heb ik 3 extra views.quote:
Maar geen nieuwe viewsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie checken nu of ik gelijk had. Nu heb ik 3 extra views.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |