Bojan kan er helemaal niks vanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gelukkig dat Bojan hem a.s. zondag mag dollen
Hij speelt niet hequote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gelukkig dat Bojan hem a.s. zondag mag dollen
Die van mij niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:20 schreef Pino112 het volgende:
Die SBS-stream is nu pas bij de goal.
Bij mij niet hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:20 schreef Pino112 het volgende:
Welke?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:20 schreef Pino112 het volgende:
Die van mij loopt zo goed als gelijk met de tv.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:20 schreef Pino112 het volgende:
Een De Vrijtje en een Van Rhijntje. Je zou bijna van geluk spreken dat ze allebei niet meedoen zondag.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:20 schreef GGMM het volgende:
We waren bijna vergeten dat De Vrij elke wedstrijd een 'De Vrijtje' maakt.
Bevalt dat zo met de stream én de tv aan? Meer overzicht?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Die van mij loopt zo goed als gelijk met de tv.
Eriksen knalt er wel 3 vrije trappen inquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Een De Vrijtje en een Van Rhijntje. Je zou bijna van geluk spreken dat ze allebei niet meedoen zondag.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:21 schreef Cavaliers het volgende:
Kijk, die de Vrij is een lieve jongen. Even de kramp verhelpen. Zo'n Stam had hem laten liggen, zoals het hoort.
De Vrij doet alles om zo shirtje mogen te wisselen met Cristiano Ronaldo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:21 schreef Kopsterk het volgende:
De Vrij helpt die Portugees. Zoooo niet meedogenloos.
Je krijgt geen 85 pogingenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eriksen knalt er wel 3 vrije trappen in
Stemtenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:21 schreef ReplaR het volgende:
Ik blij dat ik voor Gelijkspel gestemt had in de poll.
quote:Katy Perry beschuldigd van plagiaat
Katy Perry scoort wereldwijd een hit met het nummer Roar, dat woensdag in 60 landen op nummer 1 binnenkwam, maar ze krijgt ook kritiek. Ze zou ideeën hebben gestolen van collega-muzikanten.
Dat schrijft New York Daily News.
Roar is al vergeleken met het nummer Brave van Sara Bareilles, een nummer waarvoor Perry publiekelijk haar liefde heeft geuit. Nu claimt muziekproducent Dillon Francis (25) dat Perry en haar team delen uit zijn videoclip hebben gepikt. Erg vindt hij het niet, zo stelt hij op Twitter. "Het is zo tof dat Katy Perry's regisseur mijn video goed genoeg vond om te rippen".
Nee maar ik checkte het zonet even.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bevalt dat zo met de stream én de tv aan? Meer overzicht?
Onzin natuurlijk, eerste foutje van van Rhijn deze wedstrijd maar de Vrij had gewoon normaal moeten dekken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:21 schreef Ratelbak het volgende:
Iedereen zeiken op de Vrij terwijl van Rhijn ff een vrije bal weggeeft
kan je het van 2 kanten bekijkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bevalt dat zo met de stream én de tv aan? Meer overzicht?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |