abonnement Unibet Coolblue
pi_132662828
DMCA :r :r :r :r
pi_132663291
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:34 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Geen idee, kom er nooit. :P
Heb 2 indexers waar ik bij 1 VIP heb gekregen door wat vertaal werk wat ik voor hun verricht.
En 1 indexer gebruik ik als back up mocht Sickbeard het niet bij de andere gevonden krijgen.

Voor films gebruik ik dus een forum based site omdat alles dan tenminste goed versleuteld is,
En ik heb daar nog nooit DMCA meegemaakt.

Het is iets meer werk met zoeken voor een film, maar ik vind het een fijne gedachte dat als ik op zaterdag middag beslis een film te kijken die avond dat ik heb dan zonder ergenissen kan downloaden.
Dog heeft een forum naast de indexer, het is absoluut niet forumbased en op dit moment zelfs mijn nummer 1 indexer. Het is net zoiets als newznab, alleen dat beter en uitgebreider.
Powered by Janetje®
  Eindredactie Games maandag 28 oktober 2013 @ 18:17:20 #278
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_132663318
nog steeds blij met nzbs.org :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_132663694
quote:
4s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:17 schreef donald_dick het volgende:
nog steeds blij met nzbs.org :P
Je kunt ook echt nergens registreren bij die sites :')
pi_132664126
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:27 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Je kunt ook echt nergens registreren bij die sites :')
Nzbs.org is altijd al invite only geweest.
pi_132664567
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:38 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

Nzbs.org is altijd al invite only geweest.
Ik begrijp het wel, maar bijzonder vervelend/frustrerend.
pi_132667140
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 14:01 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

Nzbs dot org is de enige die dat doet. En daar zit een hele lange wachtlijst. Af en toe krijg ik invites omdat ik een mod ben. Dat is ook niet vaak.

probeer het anders hier:
[ code verwijderd ]

Anders gewoon bij ééntje gaan die betaald is.
Bedankt, morgen even registreren. Voor mij zit er helaas geen betaald alternatief in momenteel.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_132672629
Na altijd handmatig te hebben gezocht via nzbindex nu eens begonnen met een indexer icm CouchPotato. Werkt erg goed, ware het niet dat mijn laatste 5 downloads te weinig repair blocks hadden.

Is daar nog wat aan te doen ofzo? Instellingen? Andere indexer? (zit nu bij nzbgeek)
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_132816932
WTF is er aan de hand??

Probeert na meer dan 2 maanden(was een irritante time-out) weer te downloaden met Supernews,maar nzb bestand van Fanzub werkt niet eens!met recente SABnzbd+ 0.7.16!blijkbaar iets mis met tweede 1 TiB HDD rechten! _O-
pi_132901774
Gebruikt hier ook iemand autosub? (voor subtitles bij series)

Heb 2 probleempjes namelijk.
1: start niet automatisch.
2: kan niet updaten.

Op een Qnap NAS.
pi_132902695
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:14 schreef Iemand91 het volgende:
Gebruikt hier ook iemand autosub? (voor subtitles bij series)

Heb 2 probleempjes namelijk.
1: start niet automatisch.
2: kan niet updaten.

Op een Qnap NAS.
1. Gewoon een snelkoppeling naar autosub.exe in opstarten in start menu pleuren.
2. Gewoon googlen naar een download naar autosub en deze installeren. Autoupdate werkt volgens mij gewoon niet. Ik had een keer voor de gein erop gegoogeld en toen bleek er al een veel nieuwere versie te zijn.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_132904003
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:31 schreef Kloonhommel het volgende:
1. Gewoon een snelkoppeling naar autosub.exe in opstarten in start menu pleuren.
quote:
Op een Qnap NAS.
Dat werkt nét even anders.

Maar dat is niet het grootste probleem; zo vaak wordt de NAS niet herstart en dat kan ik heel snel via SSH doen.
quote:
2. Gewoon googlen naar een download naar autosub en deze installeren. Autoupdate werkt volgens mij gewoon niet. Ik had een keer voor de gein erop gegoogeld en toen bleek er al een veel nieuwere versie te zijn.
Ik heb even een kopie gemaakt en 0.5.7 erop gezet. Ging prima (gelukkig :X ).
Grootste voordeel t.o.v. 0.5.5. die ik eerst had is dat hij nu hidden directories negeert; daar flipte hij eerst op want hij zocht dus tig keer naar subtitles voor verborgen mappen die de NAS aanmaakt (multimediastation doet dat).

Nu negeert hij dat en gaat het dus niet in 2 seconden door de 300 api-calls heen :P

Hij werkt nu; alleen nog dat automatisch starten fixen, maar dat is niet het belangrijkst.
pi_132963398
Is het hier toegestaan om invites te ruilen?

Ik heb een nzb.su en torrentleech in de aanbieding en op zoek naar dognzb
pi_132981638
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:14 schreef Iemand91 het volgende:
Gebruikt hier ook iemand autosub? (voor subtitles bij series)

Heb 2 probleempjes namelijk.
1: start niet automatisch.
2: kan niet updaten.

Op een Qnap NAS.
Ik neem aan dat Qnap een GNU/Linux distributie gebruikt?
Dan kan je het als init.d service toevoegen, dan start hij automatisch op.

OF:
Edit /etc/config/qpkg.conf en voeg toe (pas 'Shell', 'Install_Path' en 'Web_port' aan aan je eigen setup!):


[Autosub]
Name = AutoSub
Version = Latest Source
Author = Bas
Shell = /PATH/TO/autosub.sh
Install_Path = /PATH/TO/autosub
WebUI = /
Web_port = 8081
Enable = FALSE


Zet het volgende ergens op de QNAP en noem het autosub.sh (pas 'DAEMON' en 'DAEMON_OPTS' aan aan je eigen setup!):

#! /bin/sh
### BEGIN INIT INFO
# Provides: Auto-sub application instance
# Required-Start: $all
# Required-Stop: $all
# Default-Start: 2 3 4 5
# Default-Stop: 0 1 6
# Short-Description: starts instance of Auto-sub
# Description: starts instance of Auto-sub using start-stop-daemon
### END INIT INFO
############### EDIT ME ##################
QPKG_NAME=AutoSub
QPKG_DIR=
DAEMON=/usr/bin/python
DAEMON_OPTS=" /PATH/TO/autosub/AutoSub.py -c /PATH/TO/autosub/config.privateproperties -d"
case "$1" in
start)
echo "Starting $QPKG_NAME"
if [ `/sbin/getcfg ${QPKG_NAME} Enable -u -d FALSE -f /etc/config/qpkg.conf` = UNKNOWN ]; then
/sbin/setcfg ${QPKG_NAME} Enable TRUE -f /etc/config/qpkg.conf
elif [ `/sbin/getcfg ${QPKG_NAME} Enable -u -d FALSE -f /etc/config/qpkg.conf` != TRUE ]; then
echo "${QPKG_NAME} is disabled."
exit 1
fi
$ ${DAEMON_OPTS}
;;
stop)
echo "Stopping $QPKG_NAME"
for pid in $(/bin/pidof python); do
/bin/grep -q "AutoSub.py" /proc/$pid/cmdline && /bin/kill $pid
done
/bin/sleep 2
;;
restart|force-reload)
echo "Restarting $QPKG_NAME"
$0 stop
$0 start
;;
*)
N=/etc/init.d/$QPKG_NAME
echo "Usage: $N {start|stop|restart|force-reload}" >&2
exit 1
;;
esac
exit 0


Als je alles goed hebt aangepast staat AutoSub nu bij je QPKG plugins en kun je van daaruit ook starten en stoppen.
Ik heb dit alleen met de source getest, dis niet met de laatste versie V041!
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_132983285
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:53 schreef relativity het volgende:
Als je alles goed hebt aangepast staat AutoSub nu bij je QPKG plugins en kun je van daaruit ook starten en stoppen.
Ik heb dit alleen met de source getest, dis niet met de laatste versie V041!
Heb dit beide toegepast. Het draait nu ook, maar automatisch opstarten weet ik nog niet of het werkt.
Opzich ook niet heel belangrijk; het werkt i.i.g. nu.

Het staat trouwens inderdaad bij QPKG plugins maar kan ik weinig mee; ik kan alleen op 'starten' klikken wat mij een nieuw tabblad oplevert met de webpagina. Aan of uitzetten in QPKG-center is niet mogelijk.

qpkg.conf heb ik inderdaad ook zo; dit is bij mij ook goed aangezien het dus bij QPKG-center staat (hoewel aan/uit-knoppen ontbreken), dus probleem ligt nog bij autosub.sh. Dat is immers het script dat autosub zou moeten starten.
Maar daar ga ik nog wel eens naar kijken. Komt wel goed.

Moet alleen nog een flinke reeks bestanden hernoemen want daar vindt hij showID niet van. (zijn aantal seizoenen die ik via torrents binnengehaald heb)
pi_132983792
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:19 schreef Iemand91 het volgende:
Moet alleen nog een flinke reeks bestanden hernoemen want daar vindt hij showID niet van. (zijn aantal seizoenen die ik via torrents binnengehaald heb)
Hehe dat is hatelijk :P

Ik heb zelf overigens geen qnap, ik vond de informatie toevallig :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_132984263
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:28 schreef relativity het volgende:
Hehe dat is hatelijk :P
Ah well, torrents is dan wel weer nodig/praktisch voor oudere seizoenen. Usenet heeft dan geen enkele zin.
En het is niet zozeer hernoemen voor autosub (gok dat Autosub sowieso geen subs hier voor gaat vinden) maar ook voor mezelf; de files hebben vrij onlogische namen gekregen.
quote:
Ik heb zelf overigens geen qnap, ik vond de informatie toevallig :P
Bierdopje site zekers? Kwam het ook tegen op Qnap forum (waar je account voor nodig hebt).

Maar dat laatste wat je hebt beschreven is inderdaad zoals het op een Qnap moet. Alleen nog die autosub.sh een keer uitvogelen.

En dat dit allemaal verrekte gemakkelijk gaat zag ik vanmiddag wel weer; ik heb nog zo'n sh*tload aan films en series in te halen :X
pi_133007304
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:36 schreef Iemand91 het volgende:
Ah well, torrents is dan wel weer nodig/praktisch voor oudere seizoenen. Usenet heeft dan geen enkele zin.
En het is niet zozeer hernoemen voor autosub (gok dat Autosub sowieso geen subs hier voor gaat vinden) maar ook voor mezelf; de files hebben vrij onlogische namen gekregen.
Ja dat klopt. Behalve op die prive indexers kan je nog vrij veel vinden als het encrypted is geupload :)
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:36 schreef Iemand91 het volgende:
Bierdopje site zekers? Kwam het ook tegen op Qnap forum (waar je account voor nodig hebt).

Maar dat laatste wat je hebt beschreven is inderdaad zoals het op een Qnap moet. Alleen nog die autosub.sh een keer uitvogelen.

En dat dit allemaal verrekte gemakkelijk gaat zag ik vanmiddag wel weer; ik heb nog zo'n sh*tload aan films en series in te halen :X
Haha ja dat geloof ik; succes! :D Fijn dat het heeft geholpen.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_133221733
quote:
Dat is het mooiste van gedecentraliseerde servers hè :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_133226860
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:37 schreef relativity het volgende:

[..]

Dat is het mooiste van gedecentraliseerde servers hè :)
Sinds Oktober 1969 :9
pi_133260878
Iemand hier een Qnap waarop hij/zij SickBeard met subtitle-support heeft geïnstalleerd?
pi_133287371
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:19 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand hier een Qnap waarop hij/zij SickBeard met subtitle-support heeft geïnstalleerd?
Sick-beard met subtitle-support is toch een fork die niet meer actief ontwikkeld wordt?
Waarom draai je niet gewoon autosub ernaast?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_133289814
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:14 schreef relativity het volgende:
Sick-beard met subtitle-support is toch een fork die niet meer actief ontwikkeld wordt?
[quote]
Jawel, nivong heeft 'm overgenomen.
[quote]
Waarom draai je niet gewoon autosub ernaast?
Autosub werkt brak hier; kon niets downloaden.

En deze nieuwe fork heeft ook support voor bijvoorbeeld Nederlandse series en nog maar zaken welke interessant zijn.
Zou een kwestie zijn van Sickbeard stoppen, oude bestanden wegflikkeren en die van Nivong erin en SickBeard weer starten.
En dat klopt, alleen ook hier werkt subtitles niet. Kom van alles tegen van Python-lxml, pip, beautifulsoup (?) en weet ik wat nog meer.
pi_133319822
Subs :').
జ్ఞ‌ా
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')