jonge dan pleur je toch op reumapatientquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee nog nooit
[..]
Nee, heb niks meer Gears
"Maar het is dat ik vind dat vrouwen recht hebben om zelf te beslissen wat ze met hun motherfucking baby doen. Anders had dit board haar net zo makkelijk kunnen ontzwangeren."quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)on-condom-board.html
ik bedoel heb niks met gears... sorryquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:38 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
jonge dan pleur je toch op reumapatient
ga voor me voeten weg
hihiquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sletjes hier, sletjes daar, sletjes overal!
Wat is dit dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:38 schreef badboynova het volgende:
ik hoor net dat Ross de ballen van andere mannen scheert
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)on-condom-board.html
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh lol! Heb ik jou in me friendlist?!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik viel bijna van mijn stoel van het lachen. Moeten vanavond met een groep ook maar even MW2 of BO spelen good old times enzo
quote:
Haha dat waren nog eens mooie tijdenquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nope.
Je hebt een plekje gekregen in de OP.
Gezien het tijdstip, kan ik geen bier excuus gebruikenquote:
jij was toch een roetmop? Dan kan je bier altijd als excuus gebruikenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
Gezien het tijdstip, kan ik geen bier excuus gebruiken
Veel erger. Ik heb oude topics lopen lezen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik bedoel heb niks met gears... sorry
Heb je weer stiekem aan de grolsch gezeten tim?
Ook een goeie verslavingquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:18 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Veel erger. Ik heb oude topics lopen lezen.
LOL CONSOLE NOOBquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Grafisch is het niet heel bijzonder eigenlijk.
Volgende week weer zeiken over cheatsquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
LOL CONSOLE NOOB
PC MUSTARD RACE GET ON MY LEVEL G
Die kerel geeft Stoma altijd battaquote:
"batta"quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kerel geeft Stoma altijd batta
Gewoon weer hetzelfde spul, maar als dan werkt dan werkt het ook goedquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:28 schreef Michhas het volgende:
Blacklist krijgt behoorlijk goede recensies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |