SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:11 schreef AldoTheApache het volgende:
wat ik wel kut vind aan FUT, is dat als je een haperende connectie hebt, en hij valt uit je wel een wedstrijd DNF hebt, maar je spelers contract ook -1 wordt en je verliest
ut ut ut fut is ____quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:11 schreef AldoTheApache het volgende:
wat ik wel kut vind aan FUT, is dat als je een haperende connectie hebt, en hij valt uit je wel een wedstrijd DNF hebt, maar je spelers contract ook -1 wordt en je verliest
Hahaha jaa echt he.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:11 schreef AldoTheApache het volgende:
ik kijk geen oefenwedstrijdenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Iedereen heeft het over de wedstrijd en 1 droge reactie over FUT.
wie zei vanmiddag nou dat robben zo goed was, hij is toch een partij slechtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heeft Robben een kuurtje genomen ofzo?
Jep.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:13 schreef wonton het volgende:
Pepe met haar blijft een raar gezicht
preciesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep.
Net alsof je naar een harde eikel kijkt met een pluk schaamhaar erop.
inb4 Lindgren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wie zei vanmiddag nou dat robben zo goed was, hij is toch een partij slecht
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:14 schreef Vijf_voor het volgende:
Hoe vd Vaart versnelde maar niet sneller ging
TkoekeBakkertquote:
Blind volgend jaar minimaal 90-ratedquote:
Grote wedstrijden?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:16 schreef wonton het volgende:
[..]
xoals altij in de grote wedstijden
ok ik bedoel tegen goede landen en clubsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Grote wedstrijden?Oefenwedstrijdje man
Wat had je gedacht? Dat bmi en de Vrij er wel wat van kunnen nu ze een Nederland shirt aan hebben?quote:
B&H / [Centraal] Wie is dit? Wie kent zijn/haar naam?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat TT heeft met dat nummer op MTV heb ik dus met die 2e OP chick. Ik heb al dagen lang gezocht op internet maar ik kan niet vinden hoe ze heet.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat TT heeft met dat nummer op MTV heb ik dus met die 2e OP chick. Ik heb al dagen lang gezocht op internet maar ik kan niet vinden hoe ze heet.
Nee, Blind en Verhaeghquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat had je gedacht? Dat bmi en de Vrij er wel wat van kunnen nu ze een Nederland shirt aan hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vind die verhaegh wel mee vallen hoor, en ik stoor me in ieder geval minder aan de aanname van blindquote:
handicap, ik bedoel de hele Nederlandse verdediging is zilverquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:20 schreef n0ir het volgende:
normaal in de blessuretijd gaat zo'n bal er altijd in
Ik vind Verhaegh inderdaad nog wel meevallenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vind die verhaegh wel mee vallen hoor, en ik stoor me in ieder geval minder aan de aanname van blind
al lijken die voorzetten natuurlijk nergens op
Ik maakte maar een grapquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vind die verhaegh wel mee vallen hoor, en ik stoor me in ieder geval minder aan de aanname van blind
al lijken die voorzetten natuurlijk nergens op
hoi.quote:
Ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:20 schreef Ozz-03 het volgende:
Is dat de stem van van Gaal bij die commercial?
Haha ik kan daar de lapo pakkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:18 schreef n0ir het volgende:
[..]
B&H / [Centraal] Wie is dit? Wie kent zijn/haar naam?
vind de voorhoede vandaag minder zegmaarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapAangezien een Ajacied meteen naar de 2 Feyenoorders doelt
Maar durf je je wel buiten het GAM forum te vertonen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Haha ik kan daar de lapo pakken
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Haha ik kan daar de lapo pakken
quote:
En dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:25 schreef Revontulet het volgende:
Nu moet nederland even verliezen en spanje winnen
Nee, ik denk het niet. Ik durf er in ieder geval niet te posten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
Maar durf je je wel buiten het GAM forum te vertonen?
Toefjes wil je hand wel vasthouden hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Ik durf er in ieder geval niet te posten.
Is ook heul niet zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:27 schreef Patje1987 het volgende:
Vriendschappelijk tegen Portugal, die zin klopt gewoon niet
TIF pl0x.quote:
midweekse wedstrijden tellen toch nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
TIF pl0x.
Dan sowieso een team met hem en Donovan.
Hahaha ja!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:35 schreef Ozz-03 het volgende:
Gino Pietermaai bij die Doritos reclame
Zo doe je die ding, zo Ferdii!quote:
alleen met de Marokkanen en Gregoryquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:37 schreef wonton het volgende:
Zou vdw fittie hebben met de rest van de selectie?
quote:
quote:
Meh droge humorquote:
Ze gaan inderdaad gewoon weer Real loten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:46 schreef rolls-reus het volgende:
Van rhijn kan alvast oefenen in de duels met ronaldo voor in de champions league
Normaal gesproken is de kans dat ze 4x Real achter elkaar loten 1 op 4096. Maar het is nu al 3x achter elkaar gebeurd dus dan zal het ook wel een 4e keer gebeuren. #doorgestokenkaartquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ze gaan inderdaad gewoon weer Real loten.
Eerst berekenen wat de kans is en dan zo'n conclusiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Normaal gesproken is de kans dat ze 4x Real achter elkaar loten 1 op 4096. Maar het is nu al 3x achter elkaar gebeurd dus dan zal het ook wel een 4e keer gebeuren. #doorgestokenkaart
Maar burnout is welquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:51 schreef Zhano het volgende:
Die nieuwe NFS Most Wanted is echt gewoon Burnout met licenties
Ook de gifjes? Die trekken het meest..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoerenpuush!!!!
Alles leeg gemaakt en hij zegt nog steeds vol.
Maak gewoon een nieuw account aan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoerenpuush!!!!
Alles leeg gemaakt en hij zegt nog steeds vol.
Net gedaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Maak gewoon een nieuw account aan.
Jij bent mijn eerste puush...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Maak gewoon een nieuw account aan.
Wat lievvvquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent mijn eerste puush...![]()
[ afbeelding ]
die heilige op z'n poot maakt het afquote:
Dan doe ik wel met je meequote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Volgens mij kan ik de hele avond mijzelf blijven quoten.
Hij is een van de weinige die wat onderneemt. Vergeleken met Lens aan de andere kant, die had ik al lang gewisseld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:01 schreef BDIL het volgende:
Robben is wel irritant bezigKan zo een doodschop krijgen....
Nani - Ronaldo - Quaresmaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Oliveira heeft ooit goed gespeeld op een jeugdtoernooi en teert daar nog steeds op.
[ afbeelding ]
Maarja, een topspits heeft Portugal ook niet (beter zetten ze Ronaldo in de spits en Nani/Varela op de flanken).
Maar in FUT is hij wel een baas. Niet mijn favoriete spits maar wel 1 van mijn favorieten op dit moment.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Oliveira heeft ooit goed gespeeld op een jeugdtoernooi en teert daar nog steeds op.
[ afbeelding ]
Maarja, een topspits heeft Portugal ook niet (beter zetten ze Ronaldo in de spits en Nani/Varela op de flanken).
Quaresmaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij daagt de RB hele tijd uit, en dan gaat ie liggen als hij hem aantikt. Net ook weer zomaar balverlies door hetzelfde voorgeval...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij is een van de weinige die wat onderneemt. Vergeleken met Lens aan de andere kant, die had ik al lang gewisseld.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:04 schreef Ozz-03 het volgende:
Geen enkele speler die hem dit na doet
Ag dat is toch gewoon het spelletje tussen een buitenspeler en een backquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij daagt de RB hele tijd uit, en dan gaat ie liggen als hij hem aantikt. Net ook weer zomaar balverlies door hetzelfde voorgeval...
watquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:05 schreef dion_v_k het volgende:
Wat spelen lens en wijnaldum slecht zeg
Ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nog iemand iets te klagen over Strootman
Louis wilt Portugal schaakmat zetten.quote:
strootgodje goed hoor. wijn vind ik ook nog wel mee vallen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nog iemand iets te klagen over Strootman
die nieuwe is echt pure konkoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:51 schreef Zhano het volgende:
Die nieuwe NFS Most Wanted is echt gewoon Burnout met licenties
Het rijd voor geen meter joh, of ligt dat aan mij? En na 2 races mocht ik al de nummer 10 van de Most Wanted uitdagenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die nieuwe is echt pure konko
Vanwege mijn OP beschrijving moet dit natuurlijk even duidelijk worden gezegdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
strootgodje goed hoor. wijn vind ik ook nog wel mee vallen.
vooral de vrij robben en lens slecht
Nee uiteindelijk niet gedaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:08 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
Die bet van Ozz, als hij hem ook geplaatst heeft.
Wees blij danquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee uiteindelijk niet gedaan.Was te lui om geld op Unibet te zetten.
lensquote:
quote:
Iedereen kan eens een slechte wedstrijd hebben hèquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lenslekker in kiev gaan voetballen jongen.. hoeven wij je niet meer aan te glauwen.
Dat zei ik net ook al. komt Turk ff stoer doen met zijn statistieken.quote:
Welke?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:08 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
Die bet van Ozz, als hij hem ook geplaatst heeft.
Hey dat was ik niet!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef wonton het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook al. komt Turk ff stoer doen met zijn statistieken.
Oh die Turk!quote:
Als ik het goed had wilde hij een combi van 3 makenquote:
Patjequote:
Hij liet een Oemtietie in 442 voor 250 coins glippen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat deed Lens dat er bijna 20 posts aan hem worden besteed met desmiley? Je zou bijna denken dat hij een eigen goal maakte.
Assist geven na een goede actie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat deed Lens dat er bijna 20 posts aan hem worden besteed met desmiley? Je zou bijna denken dat hij een eigen goal maakte.
Het ging over vandaag. Hij levert elke pass in. Oke op die assist na.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Assist geven na een goede actie.
Wat een kutspeler met zijn 5 goals en stuk of 7 assists onder van Gaal.
O wacht, het gaat in voetbal niet om doelpunten maar om lelijke gezichten en bij welke club je gespeeld hebt.
Patterquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Patje
Fok collage van Pascal, Noir en mij.
In eerste instantie niet nee, maar Turkije heeft 2-2 gespeeld na eerst 2-0 voor gestaan te hebben. Nederland staat nu dus met 1-0 voor en Brazilie staat ook achter tegen Zwitserland.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mhaw, niet zo'n gekke bet toch?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Assist geven na een goede actie.
Wat een kutspeler met zijn 5 goals en stuk of 7 assists onder van Gaal.
O wacht, het gaat in voetbal niet om doelpunten maar om lelijke gezichten en bij welke club je gespeeld hebt.
?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
In eerste instantie niet nee, maar Turkije heeft 2-2 gespeeld na eerst 2-0 voor gestaan te hebben. Nederland staat nu dus met 1-0 voor en Brazilie staat ook achter tegen Zwitserland.
Ik klikte net op invoeren en toen viel de goal al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is gewoon schijtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het rijd voor geen meter joh, of ligt dat aan mij? En na 2 races mocht ik al de nummer 10 van de Most Wanted uitdagen
Ze moesten wat sneller en met meer lef spelen, hadden we dit gezeik niet gehadquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:21 schreef StijnDa het volgende:
Van Gaal had gewoon Sneijder moeten selecteren dan was het nu 1-3.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:20 schreef Zhano het volgende:
De VrijWaar is Rachid Bouaouzan als je m nodig hebt...?
De Vrij laat altijd zien waarom hij een SMLENO-speler is want hij let nooit opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu winnen we weer niet van de Portugezen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:21 schreef wonton het volgende:
Mathijsen erin. die helpt coentrao wel even met opstaan
Is de man van Van Rhijn hè, Ronaldo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De Vrij laat altijd zien waarom hij een SMLENO-speler is want hij let nooit opNu winnen we weer niet van de Portugezen.
Huntelaarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Was dat nou van Ginkel die als een malloot over die bal heen trapte bij de goal?
Ah oke, die stream liep te kutten bij de goal. Iig die goal totaal zijn schuld. hij loopt weg bij de paal dan moet ie hem ook hebben. En omdat ie weg is kan Crissie hem er zo inperen daarquote:
Hij verdiend wel de gouden bal.quote:
Ik zei ook maar wat, ik keek namelijk niet eens.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is de man van Van Rhijn hè, Ronaldo.
Niet bij cornersquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is de man van Van Rhijn hè, Ronaldo.
Die had Torres nog gemaakt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:28 schreef TBakkert het volgende:
haha hij deed het toch weer, die Ronaldo.
Nu chargeer je een beetje.quote:
gaat zo na Hart van Nederland verder geloof ikquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is de nabeschouwing nu al afgelopen?
Sbs
Genee bij Kvdb
Oh.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:35 schreef n0ir het volgende:
[..]
gaat zo na Hart van Nederland verder geloof ik
Toen ik nog speelde wel ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:36 schreef dion_v_k het volgende:
Speelt iemand hier regelmatig met 442?
Ohja kloptquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Vroeger onderbrak SBS films om HvN er tussendoor uit te zenden
Nee, maar wel 4-4-1-1, die speelt veel beter.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:36 schreef dion_v_k het volgende:
Speelt iemand hier regelmatig met 442?
Dit ja. Mocht je tot half elf 'opblijven' en dan kon je meestal een film zien, kwam die konko HvN.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Vroeger onderbrak SBS films om HvN er tussendoor uit te zenden
quote:
Ben nu voor het eerst een team aan het maken met die opstelling.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Toen ik nog speelde wel ja.
Enige systeem waarin ik een fatsoenlijk functionerend gouden team heb kunnen bouwen dit jaar.
CM's scoren veel![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:39 schreef Tim86 het volgende:
De scorpion kick bij het uitverdedigen![]()
Blind vs Ronaldo na die scharen![]()
De roulette van IF Wijnaldum![]()
Lens
Ik geef het gewoon opquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die reclame op MTV was er net weer voor maar ik versta niks van de tekst. Daardoor is het ook heel moeilijk om achter het nummer te komen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Goed langs de randjes EdgarPatjen.
quote:
Boerrigterquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver, ik ga stuk. Dat been
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Goed detail inderdaad.quote:
Dat hebben die negers nietquote:
Negers hebben blijkbaar ook geen ziel.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Negers hebben blijkbaar ook geen ziel.
Glimlach, maar wel heel flauwquote:
Wat? Negers hebben geen reflectie in het water, das een nieuwequote:
Patje kan beter shinen dan drieskequote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat? Negers hebben geen reflectie in het water, das een nieuweMertens had wel een beetje reflectie maar veel minder dan Patjen. Maar beetje overdrijven moet kunnen. Zie het als een karikatuur.
Was ook een grapjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat? Negers hebben geen reflectie in het water, das een nieuweMertens had wel een beetje reflectie maar veel minder dan Patjen. Maar beetje overdrijven moet kunnen. Zie het als een karikatuur.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ben nu voor het eerst een team aan het maken met die opstelling.
Hopen dat hij zijn zeepje niet laat vallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |