SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:11 schreef AldoTheApache het volgende:
wat ik wel kut vind aan FUT, is dat als je een haperende connectie hebt, en hij valt uit je wel een wedstrijd DNF hebt, maar je spelers contract ook -1 wordt en je verliest
ut ut ut fut is ____quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:11 schreef AldoTheApache het volgende:
wat ik wel kut vind aan FUT, is dat als je een haperende connectie hebt, en hij valt uit je wel een wedstrijd DNF hebt, maar je spelers contract ook -1 wordt en je verliest
Hahaha jaa echt he.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:11 schreef AldoTheApache het volgende:
ik kijk geen oefenwedstrijdenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Iedereen heeft het over de wedstrijd en 1 droge reactie over FUT.
wie zei vanmiddag nou dat robben zo goed was, hij is toch een partij slechtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heeft Robben een kuurtje genomen ofzo?
Jep.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:13 schreef wonton het volgende:
Pepe met haar blijft een raar gezicht
preciesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep.
Net alsof je naar een harde eikel kijkt met een pluk schaamhaar erop.
inb4 Lindgren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wie zei vanmiddag nou dat robben zo goed was, hij is toch een partij slecht
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:14 schreef Vijf_voor het volgende:
Hoe vd Vaart versnelde maar niet sneller ging
TkoekeBakkertquote:
Blind volgend jaar minimaal 90-ratedquote:
Grote wedstrijden?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:16 schreef wonton het volgende:
[..]
xoals altij in de grote wedstijden
ok ik bedoel tegen goede landen en clubsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Grote wedstrijden?Oefenwedstrijdje man
Wat had je gedacht? Dat bmi en de Vrij er wel wat van kunnen nu ze een Nederland shirt aan hebben?quote:
B&H / [Centraal] Wie is dit? Wie kent zijn/haar naam?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat TT heeft met dat nummer op MTV heb ik dus met die 2e OP chick. Ik heb al dagen lang gezocht op internet maar ik kan niet vinden hoe ze heet.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat TT heeft met dat nummer op MTV heb ik dus met die 2e OP chick. Ik heb al dagen lang gezocht op internet maar ik kan niet vinden hoe ze heet.
Nee, Blind en Verhaeghquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat had je gedacht? Dat bmi en de Vrij er wel wat van kunnen nu ze een Nederland shirt aan hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vind die verhaegh wel mee vallen hoor, en ik stoor me in ieder geval minder aan de aanname van blindquote:
handicap, ik bedoel de hele Nederlandse verdediging is zilverquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:20 schreef n0ir het volgende:
normaal in de blessuretijd gaat zo'n bal er altijd in
Ik vind Verhaegh inderdaad nog wel meevallenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vind die verhaegh wel mee vallen hoor, en ik stoor me in ieder geval minder aan de aanname van blind
al lijken die voorzetten natuurlijk nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |