SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:11 schreef AldoTheApache het volgende:
wat ik wel kut vind aan FUT, is dat als je een haperende connectie hebt, en hij valt uit je wel een wedstrijd DNF hebt, maar je spelers contract ook -1 wordt en je verliest
ut ut ut fut is ____quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:11 schreef AldoTheApache het volgende:
wat ik wel kut vind aan FUT, is dat als je een haperende connectie hebt, en hij valt uit je wel een wedstrijd DNF hebt, maar je spelers contract ook -1 wordt en je verliest
Hahaha jaa echt he.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:11 schreef AldoTheApache het volgende:
ik kijk geen oefenwedstrijdenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Iedereen heeft het over de wedstrijd en 1 droge reactie over FUT.
wie zei vanmiddag nou dat robben zo goed was, hij is toch een partij slechtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heeft Robben een kuurtje genomen ofzo?
Jep.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:13 schreef wonton het volgende:
Pepe met haar blijft een raar gezicht
preciesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep.
Net alsof je naar een harde eikel kijkt met een pluk schaamhaar erop.
inb4 Lindgren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wie zei vanmiddag nou dat robben zo goed was, hij is toch een partij slecht
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:14 schreef Vijf_voor het volgende:
Hoe vd Vaart versnelde maar niet sneller ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |