Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Herkenbaarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:35 schreef Moira. het volgende:
HOE KAN HET DAT IK ALTIJD AANSTEKERS KWIJT RAAK ALS IK ZE GEWOON NAAST ME NEER LEG?!?!!?!?!?!![]()
![]()
Whehe, zoals dat je denkt "IK LEEF HIER NU OP DIT MOMENT!" - "NEE DAT WAS 5 SECONDE GELEDEN! NU!!!" en dan de hele tijd "NU!" blijven roepen, omdat 'nu' elk moment weer verandertquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:28 schreef Jv1994 het volgende:
Oke. Luister
Soms dan denk ik de tijd gaat snel man, en dan besef ik wtf toen ik dat net dacht, dat is nu al voorbij. Als je het beseft is het al voorbij.
En als je dat weer beseft, is het ook weer voorbij.
Tijd is best wel raar, je denkt eigenlijk altijd in verleden tijd. Als je beseft wat je dacht is dat weer een X aantal seconde terug.![]()
Zo irritantquote:
Ik heb sowieso echt superveel aanstekers van feestjes als ik dan een aansteker vroeg en diegene van wie die aansteker was wegliep omdat te waus, maar ze zijn ook allemaal leegquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo irritant
Men heeft nooit genoeg aanstekers in huis, zodat er altijd wel ééntje te vinden is binnen handbereik.
jawel, 1 keer een 25 pack halen op zwarte markt in beverwijk voor 5 euro, die gewoon overal in huis en in je kleding en tassen rondstrooien.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo irritant
Men heeft nooit genoeg aanstekers in huis, zodat er altijd wel ééntje te vinden is binnen handbereik.
De Bazaarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
jawel, 1 keer een 25 pack halen op zwarte markt in beverwijk voor 5 euro, die gewoon overal in huis en in je kleding en tassen rondstrooien.
en nog nooit problemen met die aanstekersquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De Bazaarkensloze pauperbende daar, zo fucking goedkoop.
Ik gebruik bij voorkeur een Zippo, maar heb ook wel eens zo'n batterij gehaald daar ja, die dingen werken primaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
en nog nooit problemen met die aanstekers
zon dure neem ik aan? die kermisdingen sloop ik altijd binnen een weekquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik gebruik bij voorkeur een Zippo, maar heb ook wel eens zo'n batterij gehaald daar ja, die dingen werken prima
Aanstekers zijn ook vieze hoerenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb sowieso echt superveel aanstekers van feestjes als ik dan een aansteker vroeg en diegene van wie die aansteker was wegliep omdat te waus, maar ze zijn ook allemaal leeg.
FLquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
zon dure neem ik aan? die kermisdingen sloop ik altijd binnen een week
#rookstrugglesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aanstekers zijn ook vieze hoeren
Ze zijn altijd van iemand van wie je 't niet meer weet, die hem weer had van iemand die 'm gevonden had die 'm gejat had die 'm onbewust meegepakt had
En aanstekers die je zelf koopt zijn binnen een week weer spoorloos
hehe ja. een kennis van me had ooit een metalen lucifer, die was echt fucking gruwelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
FL
[..]gewoon een eckte, die kermisdingen die gaan na een paar dagen inderdaad kapot, dan is het hele mechaniek vaak naar de pleuris
Wut?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe ja. een kennis van me had ooit een metalen lucifer, die was echt fucking gruwelijk.
een klein metalen doosje met daar in dat watten enzo, en dan een lucifer die je er aan de buitenkant langsschraapt. echt fucking awesomequote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wut?dat ken ik niet! Lijkt me echt handig voor het aansteken van een pijp
Awesomequote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
een klein metalen doosje met daar in dat watten enzo, en dan een lucifer die je er aan de buitenkant langsschraapt. echt fucking awesome
Nooit teruggevonden.
Doe het! Doe!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet... inkoppertje... weerstaan...
heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Awesomeik ga gewoon op zoek, moet toch wel ergens te krijgen zijn!
Ronaldoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij verstaan elkaar 🙏quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, zoals dat je denkt "IK LEEF HIER NU OP DIT MOMENT!" - "NEE DAT WAS 5 SECONDE GELEDEN! NU!!!" en dan de hele tijd "NU!" blijven roepen, omdat 'nu' elk moment weer verandert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Centrum van het universum ben ik..
Will do, zal het eens vragen bij de sigarenboer hier, die heeft echt veel specifiek spulquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan
ALS JE VINDT GEEF MIJ OOOOOK![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ronaldo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een mooie goal. En voor de rest houd ik op over voetbal
![]()
baasquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Will do, zal het eens vragen bij de sigarenboer hier, die heeft echt veel specifiek spul
Zulen we het anders over de koetjes en de kalfjes gaan hebben?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]Wel een mooie goal. En voor de rest houd ik op over voetbal
Bij mij is die status op WA nu ook verdwenen, het is jouw schuld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zulen we het anders over de koetjes en de kalfjes gaan hebben?
van de rabobank en wrm heb je niet op waquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bij mij is die status op WA nu ook verdwenen, het is jouw schuld.
Klopt, ik ken wrm niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
van de rabobank en wrm heb je niet op wa
snel schatje dan kom ik naar amsterdam voor jouw kontje jeweettogg bby <3 <3quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wnr weer droog kontneuken was echt geweldig sgatj :$
Drop=dead even checken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
heb je nog meer van die dubcore shit?
Kalveren zijn inmiddels ook al koeien.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zulen we het anders over de koetjes en de kalfjes gaan hebben?
Kijk altijd informatieve info dit dat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kalveren zijn inmiddels ook al koeien.
Lang leve boerderij.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kijk altijd informatieve info dit dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:06 schreef Moira. het volgende:
Ik vind mijn Facebook omslagfoto/profielfoto combinatie nu wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:06 schreef Moira. het volgende:
Ik vind mijn Facebook omslagfoto/profielfoto combinatie nu wel leukmimimimimimimimiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puur stages lopen en voor een vak nog wat met een leraar regelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoe zit het nu met de laatste loodjes van je studie?
Ga eens meer eten man.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:08 schreef Moira. het volgende:
Ik heb alleen 2 hotdogs gegeten vandaag
Onder de tafel :$ ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Puur stages lopen en voor een vak nog wat met een leraar regelen.
dikkequote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:08 schreef Moira. het volgende:
Ik heb alleen 2 hotdogs gegeten vandaag
Laatste paar weken met Mono echt goed gekookt samenquote:
Ja zo ver dus dat je geen eten meer kunt kopen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Laatste paar weken met Mono echt goed gekookt samenMeerdere keren spaghetti, en karbonade met aardappeltjes en bloemkool, en draadjesvlees met aardappeltjes en bloemkool, en kip tandori
Mja nu issie weg en het geld is op
Ja zo ietsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Whehe is zo'n 60 jaar oude leraar ofzo?
Als je voor 70 cent een maaltijd kan kopen, dan wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja zo ver dus dat je geen eten meer kunt kopen?
Die intro is niet mijn ding maar de rest klinkt wel lekkerquote:
waar koop jij een maaltijd voor 70 cent?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je voor 70 cent een maaltijd kan kopen, dan wel.
Ik neem aan dat je wel bij ouder/ouders/voogdij terecht kan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je voor 70 cent een maaltijd kan kopen, dan wel.
Ik ben een simpele jongen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je bent niet zo subtiel als je denkt
Nergens, daarom heb ik geen etenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waar koop jij een maaltijd voor 70 cent?
kloptquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die intro is niet mijn ding maar de rest klinkt wel lekker
Jawel. Leeftijdsverschil tussen leraren is vrij groot. Had ook een lerares die ik wel eens op klassenfeesten mee zag dansen. Was wel nicequote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hebben jullie ook jonge leraren/leraressen?
ik wil best een keer voor je koken en het opsturen met de post hoorquote:
Nee, ook geen geld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel bij ouder/ouders/voogdij terecht kan?
Ook nog knap?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel. Leeftijdsverschil tussen leraren is vrij groot. Had ook een lerares die ik wel eens op klassenfeesten mee zag dansen. Was wel nice
Maaltijden opsturen per postquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik wil best een keer voor je koken en het opsturen met de post hoor
Kan het me niet voorstellen...mja ben ook wel een beetje verwendquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, ook geen geld.
Maar heb nog geen honger, en anders maak ik nog wel een pakje noodles ofzo die ik hier nog zie liggen
en dan gewoon een gehaktbal in een envelop proppen hequote:
Film hetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan gewoon een gehaktbal in een envelop proppen he
met aardappelpuree en doperwtjes![]()
DM je adres, dan ga ik het binnenkort een keer opsturenquote:
Nja wees blij. Genoeg kinders die niet bij hun ouders kunnen aankloppen omdat ze gewoon in een paupersituatie levenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen...mja ben ook wel een beetje verwend
Serieus?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
DM je adres, dan ga ik het binnenkort een keer opsturen
ik waardeer het zeker ook, want mijn vaderquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja wees blij. Genoeg kinders die niet bij hun ouders kunnen aankloppen omdat ze gewoon in een paupersituatie leven
Rijke (schoon)ouders hebbenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik waardeer het zeker ook, want mijn vader
Allemaal gehoord in Zwitserland? Die clip doet een beetje mij denken aan Rotterdamquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
klopt![]()
wacht: ik heb nog een toffe![]()
is goedquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:18 schreef Moira. het volgende:
[..]Zolang je ook beeldmateriaal post
je had een blog van een kerel die dat met alles deedquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
DM je adres, dan ga ik het binnenkort een keer opsturen
ja, kapot veel radio geluisterd daarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Allemaal gehoord in Zwitserland? Die clip doet een beetje mij denken aan Rotterdam
Klinkt ook wel lekker ansich
doe link link linkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
je had een blog van een kerel die dat met alles deed
Jullie lijken wel een match made in heaven, maar wacht eerst maar een paar jaar tot grotendeels de magie verdwijntquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Rijke (schoon)ouders hebben
Ik ga met Mono trouwen
Dan zijn Mono en ik nog steeds bazen, alleen zijn we dan minder verbaasd over elkaars bazigheid.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jullie lijken wel een match made in heaven, maar wacht eerst maar een paar jaar tot grotendeels de magie verdwijnt
Rustigquote:
Haha op die manier kun je het ook bekijkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan zijn Mono en ik nog steeds bazen, alleen zijn we dan minder verbaasd over elkaars bazigheid.
EFELquote:
hommoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
denk niet dat ik het nog terug kan vinden.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja, kapot veel radio geluisterd daar![]()
en de populairste was deze:![]()
zeiklied![]()
zal snow leuk vindenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]Sowieso ben ik al geen grote fan van Duits.
jawel johquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]Sowieso ben ik al geen grote fan van Duits.
whehequote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rustig
Hoezo begin je dit jaar niet met je opleiding
Ja en die anywhere, anyplace and anytime ofzo ook van Nenaquote:
Ga nou niet stoken.quote:
DUUUUUU BIIIIIISSSTTTT AALLLLEEEESSSSSquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en die anywhere, anyplace and anytime ofzo ook van Nena
[..]
Ga nou niet stoken.
Ik doe nu thuis studie vwo, volgend jaar eindexamenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Krul wat ga jij nog allemaal doen qua studie?
En daarna op kamers en studeren neem ik aan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik doe nu thuis studie vwo, volgend jaar eindexamen
Criminologie zit ik aan te denken, liefst in Londen maar dan moet ik een beurs krijgen en dat hangt nog af van cijfers enzo, dus anders Amsterdamquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En daarna op kamers en studeren neem ik aan?
Je stonede verhalen zijn altijd zo lekker lang. Maar ik geef je wel gelijk. Lekker pas doen als je er aan toe bent en dus op je eigen tempoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehe
Omdat dat beter voor me is
Ben het afgelopen jaar niet ernstig veel opgeschoten wat financiele situatie betreft, heb dus steeds niet echt veel ruimte om te bewegen. Beter nog een jaartje wat extra sparen (in de hoop dat ik in één klap m'n collegegeld kan betalen, scheelt gezeik elke maand) zodat ik 't gewoon wat breder heb en meer kan doen, en ondertussen nog wat meer tijd nemen om m'n thuissituatie op te knappen en mezelf weer een beetje op te wekken
Als ik in september weer begin is dat toch allemaal vrij 'gehaast' en ben ik bang dat ik er halverwege het jaar achterkom dat ik toch te veel hooi op m'n vork heb genomen, vervolgens shit niet meer kan handelen, en het jaar weer niet haal. Dan word ik van de opleiding gegooid omdat je niet 3x het eerste jaar mag doen.
Beter dan nog maar een jaar uitstel en dan een baas zijn in in één keer alle 4 de jaren doorzoeven
Vind 't deels ook wel kut, want zo schiet het nog niet echt op met m'n leven, duurt het nóg langer voordat ik afgestudeerd ben (brugklasgenootjes zijn nu al afgestudeerd van HBO), en moet nog best wat moeite doen om een goedgevuld maandsalaris bij elkaar te krijgen..
Mja zo geef ik mezelf ook wat meer kansen, denk ik
Volgens mij kan ik het niet beter uitleggen
Stonede Moira verhalen![]()
uhmm en dan wat voor baan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Criminologie zit ik aan te denken, liefst in Londen maar dan moet ik een beurs krijgen en dat hangt nog af van cijfers enzo, dus anders Amsterdam
Ik hoop het voor jequote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehe
Omdat dat beter voor me is
Ben het afgelopen jaar niet ernstig veel opgeschoten wat financiele situatie betreft, heb dus steeds niet echt veel ruimte om te bewegen. Beter nog een jaartje wat extra sparen (in de hoop dat ik in één klap m'n collegegeld kan betalen, scheelt gezeik elke maand) zodat ik 't gewoon wat breder heb en meer kan doen, en ondertussen nog wat meer tijd nemen om m'n thuissituatie op te knappen en mezelf weer een beetje op te wekken
Als ik in september weer begin is dat toch allemaal vrij 'gehaast' en ben ik bang dat ik er halverwege het jaar achterkom dat ik toch te veel hooi op m'n vork heb genomen, vervolgens shit niet meer kan handelen, en het jaar weer niet haal. Dan word ik van de opleiding gegooid omdat je niet 3x het eerste jaar mag doen.
Beter dan nog maar een jaar uitstel en dan een baas zijn in in één keer alle 4 de jaren doorzoeven
Vind 't deels ook wel kut, want zo schiet het nog niet echt op met m'n leven, duurt het nóg langer voordat ik afgestudeerd ben (brugklasgenootjes zijn nu al afgestudeerd van HBO), en moet nog best wat moeite doen om een goedgevuld maandsalaris bij elkaar te krijgen..
Mja zo geef ik mezelf ook wat meer kansen, denk ik
Volgens mij kan ik het niet beter uitleggen
Stonede Moira verhalen![]()
Ich spreche keine Deutsch.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
DUUUUUU BIIIIIISSSTTTT AALLLLEEEESSSSS
ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ich spreche keine Deutsch.
Haben sie einen bonuskarte?
Ich liebe dich.
Tschusss
Verder komt mijn Duits niet. Sorry
Daarom, ik word over 2 maanden 21. Da's nog hartstikke jong.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je stonede verhalen zijn altijd zo lekker lang. Maar ik geef je wel gelijk. Lekker pas doen als je er aan toe bent en dus op je eigen tempo
Al sla je me doodquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:32 schreef Snowbells het volgende:
Criminologie. Welke hbo studie heb je daar voor nodig?
Ah moepsie tochquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ich spreche keine Deutsch.
Haben sie einen bonuskarte?
Ich liebe dich.
Tschusss
Verder komt mijn Duits niet. Sorry
Iddquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jeBeter inderdaad om eerst te sparen dan aan opleiding beginnen waarvan je niet of je het wel allemaal kan betalen.
Beter jaartje uitstellen dan helemaal geen opleiding meer doen
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nein.
Einz zwei drei vier
Polizei!
Moet je even kijken bij de toelatingseisen van criminologie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:32 schreef Snowbells het volgende:
Criminologie. Welke hbo studie heb je daar voor nodig?
Ik heb eerlijk gezegd 0 verstand van mbo/hboquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Want ik wil leraar geschiedenis > uni geschiedenis of criminologie doen
studeren is lang hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd
Ik zou het niet volhouden om geen opleiding/studie meer te doen
Mijn brein is veel te leergierig en ik mis nu ook gewoon de sociale contacten met leeftijdsgenoten.
Mja, een jaartje (bijna) niks doen moet je ook gebruik van makenHeb daarna nog 4 jaar de tijd om de nerd uit te hangen en de gekke student uit te hangen
En het is niet alsof je nu enorme baan kansen hebt. En dan zit je daar dan, met een diploma en ben je overal voor te hoog afgestudeerd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom, ik word over 2 maanden 21. Da's nog hartstikke jong.
Beter deze 'studententijd' zo lang mogelijk rekken, want als ik eenmaal afgestudeerd aan 't werk ben krijg ik die tijd nooit meer terug
Hoewel ik nu wil dat 't allemaal opschietMja ik probeer maar gewoon zo te denken
Ik heb ook echt veel zin in mn studiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd
Ik zou het niet volhouden om geen opleiding/studie meer te doen
Mijn brein is veel te leergierig en ik mis nu ook gewoon de sociale contacten met leeftijdsgenoten.
Mja, een jaartje (bijna) niks doen moet je ook gebruik van makenHeb daarna nog 4 jaar de tijd om de nerd uit te hangen en de gekke student uit te hangen
Aldoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:37 schreef AldoTheApache het volgende:
ik hoef nog maar 2 jaar, ben ik 21 en afgestudeerd
4 jaar op een mensenleven is echter niks, en de rest van je leven zul je voor eeuwig die tijd terug willenquote:
Oh dat doet mij denkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
gvd deed me gelijk denken aan deze![]()
Ik heb er ook zo'n zin inquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook echt veel zin in mn studie
Dan moet je wel minder smoken hoormaar dat is wel vanzelfsprekend
http://www.studereninleid(...)gie/toelatingseisen/quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Want ik wil leraar geschiedenis > uni geschiedenis of criminologie doen
Technische Natuurkundequote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo'n zin inWat ga jij doen?
Klinkt moeilijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Technische Natuurkunde
en jij?
Duh, daarom doe ik het nu nog, wanneer het nog kanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook echt veel zin in mn studie
Dan moet je wel minder smoken hoormaar dat is wel vanzelfsprekend
Waarom denk ik steeds dat je ouder dan ik benquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Klinkt moeilijkIk denk criminologie maar heb nog een jaar om te kijken
Ik heb E&M want ik zuig in beta vakkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom denk ik steeds dat je ouder dan ik ben
Als je wiskunde b en natuurkunde hoeft het niet moeilijk te zijn
Ik had nu dus afgestudeerd kunnen zijn op m'n 20e.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:37 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik denk dus steeds 18quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb E&M want ik zuig in beta vakkenEn ik ben 16 ja
quote:
Dan ben ik al 3 jaar aan het werk, flink aan het cashen, jeweetzellufquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had nu dus afgestudeerd kunnen zijn op m'n 20e.
Of volgend jaar, of het jaar erna, of het jaar erna...
Nu studeer ik pas af in 2018 als ik 26 ben
Rich boii Aldoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan ben ik al 3 jaar aan het werk, flink aan het cashen, jeweetzelluf
En anders was ik al 2 jaar aan het cashen terwijl jij nog hard aan je scriptie zatquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan ben ik al 3 jaar aan het werk, flink aan het cashen, jeweetzelluf
jajajajajajajajaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
En anders was ik al 2 jaar aan het cashen terwijl jij nog hard aan je scriptie zat
Omg ik ben ouder. En we zijn ongeveer op dezelfde leeftijd afgestudeerd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:37 schreef AldoTheApache het volgende:
maar hoeveel ouder ben je? want ik hoef nog maar een maandje en dan ben ik 20quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omg ik ben ouder. En we zijn ongeveer op dezelfde leeftijd afgestudeerd.
EN DAN GELIJK TROUWEN EN KINDJES MAKEN ZODAT JE DIE 5 JAAR NA JE DIPLOMA TOCH NIET KAN WERKEN OMDATJ E VOOR SHANIQUA EN IBRAHIM ONZE KIDS MOET ZORGENquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gister 21 gewordenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar hoeveel ouder ben je? want ik hoef nog maar een maandje en dan ben ik 20
Gefeliciflips dan maarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gister 21 gewordenDus een jaar en een maand
Arme Moira. En dan laat je haar zeker in de steek en ontvoer je de kids mee naar Syrie ofzo?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
EN DAN GELIJK TROUWEN EN KINDJES MAKEN ZODAT JE DIE 5 JAAR NA JE DIPLOMA TOCH NIET KAN WERKEN OMDATJ E VOOR SHANIQUA EN IBRAHIM ONZE KIDS MOET ZORGEN
Feliquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha, je faalt in het leven. *tikt aan*quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, ik ben een lieve jongen, je weet zelf.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Arme Moira. En dan laat je haar zeker in de steek en ontvoer je de kids mee naar Syrie ofzo?
nog gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ALS JIJ GENOEG VERDIENT OM MIJ DIE BLING BLING TE GEVEN SCHATJE DAN IS DAT EEN DONE DEALquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
EN DAN GELIJK TROUWEN EN KINDJES MAKEN ZODAT JE DIE 5 JAAR NA JE DIPLOMA TOCH NIET KAN WERKEN OMDATJ E VOOR SHANIQUA EN IBRAHIM ONZE KIDS MOET ZORGEN
Ik ga dikke moneys maken, jij weetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
ALS JIJ GENOEG VERDIENT OM MIJ DIE BLING BLING TE GEVEN SCHATJE DAN IS DAT EEN DONE DEAL
quote:
quote:
Dank jullie wel nogquote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[
/img] Op woensdag 14 augustus 2013 22:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd![]()
![]()
wat voor taart heb je?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik rij er ongeveer 1,5 uur over.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel nog![]()
Aardbeienbavarois
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel nog![]()
Aardbeienbavarois
Een beetje maarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha, je faalt in het leven. *tikt aan*
Ik had ergens ook al gezegd dat ik je ging trouwen omdat rijke schoonoudersquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga dikke moneys maken, jij weet
quote:
Dank jullie wel nog!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ben je ook 8 weken ouder dan ik
Slimme chickquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had ergens ook al gezegd dat ik je ging trouwen omdat rijke schoonouders
Ik weet nog wel dat ik me in mijn vroege puberjaren altijd afvroeg hoe ik eruit zou zien als ik een twintigger wasquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie wel nog!![]()
Haha, wat gaat de tijd snel he eigenlijk. Zo van je wordt/bent fucking 21
Huilie ik ben al bijna 23quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie wel nog!![]()
Haha, wat gaat de tijd snel he eigenlijk. Zo van je wordt/bent fucking 21
Ik had gedacht dat mijn leven socialer zou zijn, maar kijk mij eens op een FOK!forum zitten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik me in mijn vroege puberjaren altijd afvroeg hoe ik eruit zou zien als ik een twintigger wasHoe lang ik dan zou zijn enzo, en dat ik me dat totaal niet kon inbeelden
Nu is de tijd daar
En ik ben goed opgedroogd
Whehe, dat doe ik ook jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat mijn leven socialer zou zijn, maar kijk mij eens op een FOK!forum zitten.
Dat komt tevens ook omdat een studiegenoot ooit zei van jaah op het hbo maak je je vrienden voor het leven blabla. Nou ik heb internetvrienden voor het leven voorlopig.
En nu kan je fantaseren hoe je rond begin 30 bent. Burgerlijk of niet enzo
Niceee. Das wel een voordeel dan, opgedroogd zijn.
Moirahuanaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, dat doe ik ook jaOf inbeelden hoe ik eruit zie als 80 jarig vrouwtje
Juah, ben wel tevreden met hoe ik als persoon ben, hoewel er nog wat scherpe kantjes vanaf geslepen moeten wordenmaar dat was ik vroeger totáál niet, dus scheelt
Kattenvrouwtje, met een rollator, je kunstgebit standaard in zo een glas en allemaal kleding met bloemetjes er opquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, dat doe ik ook jaOf inbeelden hoe ik eruit zie als 80 jarig vrouwtje
Juah, ben wel tevreden met hoe ik als persoon ben, hoewel er nog wat scherpe kantjes vanaf geslepen moeten wordenmaar dat was ik vroeger totáál niet, dus scheelt
En dan zo arrogant erna doen van kijk mij eens een wereld goal makenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:20 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Die valt nog als die de bal tegen zich aan krijgt de miet
Kan niet wachtenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kattenvrouwtje, met een rollator, je kunstgebit standaard in zo een glas en allemaal kleding met bloemetjes er op
Als je dat van jezelf weet is het al makkelijker
Omdat je daar geen banen in kan vindenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:30 schreef Snowbells het volgende:
Waarom is er geen HBO criminologie
Mijn army of Darkness staat voor mij opquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moeder ook, maar dat post ik hier toch verdomme ook niet?
Wij zijn met velen. Wij zijn sterk. Wij zijn één. Vrees ons. Verwacht ons.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn army of Darkness staat voor mij op![]()
Waarom zo boos tegen murriewurrie?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je had bij de meet moeten zijn.
hard geworden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wij zijn met velen. Wij zijn sterk. Wij zijn één. Vrees ons. Verwacht ons.
Nie boos bbyquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom zo boos tegen murriewurrie?
Terechte klachtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je had bij de meet moeten zijn.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:37 schreef LompeHork het volgende:
Mur is gewoon de blanke knuffelneger die je altijd mistte in je leven.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, alleen in smoothies
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Geen verdeeldheid door partijen, maar volkseenheid
Ik denk niet dat Uns kan paardrijdenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:39 schreef Snowbells het volgende:
Hallo wanneer ontmoet ik mijn blanke knuffelneger op het witte paard?
Sperma die naar banaan smaaktquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee niet sperma, smoothies
Je wil me.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:39 schreef Snowbells het volgende:
Hallo wanneer ontmoet ik mijn blanke knuffelneger op het witte paard?
skere tijdenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je wil me.![]()
Ik heb alleen een zwarte fiets.
Ik kan zo'n foute opmerking maken maar dat doe ik maar niet want reputatie gr grquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Uns kan paardrijden
Pauperquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je wil me.![]()
Ik heb alleen een zwarte fiets.
DM/WA maarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan zo'n foute opmerking maken maar dat doe ik maar niet want reputatie gr gr
Nouja mijn pa heeft alles betaald qua kosten om het te halen. Gelukkig mijn rijbewijs in 1 keer gehaald.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet mijn rijbewijs gaan halen ja, maar kost zoveel tijd en moeite.
Gotverredomme fluisteren in gezelschap doe je toch niet wij willen het ook wetenquote:
geld maakt niet uit, vrij nemen van werk of de hele avond bezig zijn heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nouja mijn pa heeft alles betaald qua kosten om het te halen. Gelukkig mijn rijbewijs in 1 keer gehaald.
Kut voor julliequote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:43 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Gotverredomme fluisteren in gezelschap doe je toch niet wij willen het ook weten
Hoezo je kunt toch gewoon 1 avond in de week 2 uurtjes lessenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
geld maakt niet uit, vrij nemen van werk of de hele avond bezig zijn heb ik geen zin in.
joah.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoezo je kunt toch gewoon 1 avond in de week 2 uurtjes lessen
maar dan duurt het een half jaarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja het is wel wat tijd mja 1 avond komop.
Met dit dilemma kom ik nu ook te zittenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
geld maakt niet uit, vrij nemen van werk of de hele avond bezig zijn heb ik geen zin in.
Ja kerel een keer moet je dan beginnenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar dan duurt het een half jaar
zullen we een auto gappen en joyriden naar italië, en wanneer we terug zijn kunnen we al goed rijden, EN hebben we een fijne vakantie gehad.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met dit dilemma kom ik nu ook te zitten
Van welk concert?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:48 schreef Snowbells het volgende:
Ik kan mijn concertkaartje niet meer vinden
Mijn moeder die overal aanzit en alles ergens anders legt
Klinkt tofquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
zullen we een auto gappen en joyriden naar italië, en wanneer we terug zijn kunnen we al goed rijden, EN hebben we een fijne vakantie gehad.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:49 schreef Moira. het volgende:
Ik verlaat jullie voor vanavond, schatjons
Deze laptop kan er niet meer mee omgaan
Liefde
koesjaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:49 schreef Moira. het volgende:
Liefde
fiatquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt tofAls we dan ook een fiat nemen, gaan we geheel in stijl
Welterustenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:49 schreef Moira. het volgende:
Liefde
Mja had hem dan beter bijgehoudenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lana del Rey![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wou hem inlijsten.
Niet in een fiat 500 willen gassen richting Italië.quote:
ik ben best romantisch.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet in een fiat 500 willen gassen richting Italië.Romantisch door Rome zwerven met open dak.
Je bent niet romantisch dat weet ik
Ik heb hem gewoon in m'n boekenkast gelegdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja had hem dan beter bijgehouden
Fak daar had ze dan vanaf moeten blijvenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon in m'n boekenkast gelegd
stoner problems.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon in m'n boekenkast gelegd
Zit wat in. En ik heb geen recht om standaarden te stellenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ben best romantisch.Het ligt maar aan je standaarden.
hoezo geen recht?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zit wat in. En ik heb geen recht om standaarden te stellen
Dit altijdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:57 schreef Murdera het volgende:
kan me herinneren, altijd hetzelfde.
roepend naar beneden,
"MAM WAAR HEB JE "dit en dat" VERSTOPT?
"IK HEB NERGENS AANGEZETEN"
"JAWEL JE HEBT HET VAST WEER VERSTOPT, MET JE OPRUIMNEIGINGEN"
"LIGT HET NIET GEWOON OP DE KAST?"
"DAN ZOU IK TOCH VERDOMME NIET NAAR BENEDEN ROEPEN?!?!"
"IK KOM WEL KIJKEN MAAR OH WEE ALS IK HET WEL KAN VINDEN"
"EUHH HET LAG TOCH IN DE KAST HAHA SORRY"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |